AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #1 Skrevet 27. september 2023 Nå er vi på andre kvelden med vannkopper på ettåringen og nå tror jeg snart hele familien må ta seg en pakketur til Bloksberg eller noe. Hen sover 15-30 min før det er hyling en times tid. Sover 15-30 min, ny runde hyl gjennom hele natten natt til i dag - nå ser det ut til å bli det samme denne natten. Hen har fått den dosen Paracet som er anbefalt og vi har noe sånn zink spray apoteket anbefalte. Er det virkelig ingenting annet man kan gjøre?? Helt umenneskelig vond den gråten. Blir vel ikke akkurat fortere frisk heller av å ha fullstendig aversjon for søvn… Anonymkode: 98c36...7a6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #2 Skrevet 27. september 2023 Jeg ga datteren min aerius (reseptbelagt allergimedisin). Det hjalp. Fastlegen sa i etterkant at det var helt innafor. Hun var 13 da. Det jeg vil fram til er at det kan være hjelp å få hvis du går til legen. Ville gjort det om du blir desperat. Anonymkode: 3de7b...92a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #3 Skrevet 27. september 2023 Denne kan kanskje være verdt et forsøk: https://www.vitusapotek.no/hudpleie/kroppspleie/eksem-og-torr-hud/poxclin-coolmousse-100-ml/p/904065 Eller evt hvitvask. Om søvnen blir like ille i natt ta kontakt med fastlegen i morgen og be om flytende allergimedisin. Anonymkode: b294d...ea2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #4 Skrevet 27. september 2023 Kald aloe vera gel 😊 Anonymkode: 942e7...71f
Gjest Romsdal Skrevet 27. september 2023 #6 Skrevet 27. september 2023 Allergimedisin, som for eksempel zyrtec og lignende. Det skal fungere bra. Hjelper mot kløen og så videre
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #7 Skrevet 28. september 2023 Takk for alle tips 🥰 visste ikke at allergimedisin er et alternativ, det skal jeg huske på til nr 2! Heldigvis er mini litt bedre i dag, både sovet litt, spist litt og drukket litt 😊 Anonymkode: 98c36...7a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå