Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Løp og kjøp, julebrusen er kommet til butikkene! Tidlig eller? Man blir fort drit lei høytidene mm.når de starter salget av produkter/varer så lang tid i forveien…

Endret av Rødstrupa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir selv lei faktisk,men alle tall sier noe annet. Det er faktisk nå og månedene fremover det selges mest av  juleting.

Skrevet

Veldig tidlig, ja... Vi er bare i september.

Grøss... Dette betyr nok at vi får se pepperkaker og nisser i butikkene om ikke lenge.. Kanskje allerede til uka.

Anonymkode: 8d0f6...510

• Liker 3
Skrevet

Hvilken butikk så du julebrus i?

Anonymkode: cc0e4...f8a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilken butikk så du julebrus i?

Anonymkode: cc0e4...f8a

Rema 1000. De ventet varen inn egentlig om 2 uker men brusen kom i dag.🙃

Skrevet
Rødstrupa skrev (30 minutter siden):

Rema 1000. De ventet varen inn egentlig om 2 uker men brusen kom i dag.🙃

Hamar sin? Eller Boeg sin?

Anonymkode: b986c...6d4

Skrevet

Borg.

Anonymkode: b986c...6d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Veldig tidlig, ja... Vi er bare i september.

Grøss... Dette betyr nok at vi får se pepperkaker og nisser i butikkene om ikke lenge.. Kanskje allerede til uka.

Anonymkode: 8d0f6...510

Så en liten jente med en pepperkakeboks i armene komme ut av Europris i helgen.

Hun så fornøyd ut, det er jo de beste pepperkakene, men tror jeg venter et par måneder til likevel.

Skrevet

Det var da fryktelig tidlig, ja, ja blir ikke noe julebrus før desember på meg uansett. 

• Liker 1
Skrevet

Eh, jeg har fortsatt et par igjen fra i fjor. 🤪

Anonymkode: 2d24d...fe1

Skrevet

Please si at jeg har mareritt. Vi er ikke en gang ferdig med september! Jeg er i sommerstemning enda jeg og vil drikke solo foran julebrus. 

Skrevet

Ærre mulig!!! Det idiotiske er jo at folk kjøper den, slik at butikken noterer seg at tidlig lansering av julebrus er lønnsomt, og neste år kommer den enda tidligere. 

Snart har vi julevarer og julenisser hele året og vi mister totalt magien med desember og jul, takket være en pengegrisk handelsstand, og en masse bevisstløse kunder som liker jul hele året. Jeg for min del er ofte drittlei jul når desember kommer, men det er jo da advent og ventetiden og forberedelsen til jul burde starte. Juletida er i ferd med å bli helt rasert...

• Nyttig 3
Skrevet

Reitan: $$$

Anonymkode: a65e6...d25

Skrevet (endret)

Ikke en eneste julebrus på meg før håndball VM for kvinner som begynner den 30. nov i år. Da først er sesongen i gang... 

Og mye skal skje før den tid, halloween, gradene skal ikke vise 18 på gradestokken, bladene skal ikke henge på trærne... Med andre ord: Det er lenge til julevarene skal innom dette huset iallefall. Galskap å tenke på julebrus i september!

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...