Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Min mann og jeg har snakket om å ha et åpent forhold, men jeg ønsker ikke at han skal ligge med andre damer.

Jeg syns det er helt greit at jeg selv får utforske med andre menn, men kjenner at jeg liker ikke tanken på at han skal ligge med andre damer.. Hvordan skal jeg ta opp dette med han? 

Spoiler
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det slutt med ham slik at du kan utforske så mye du ønkser. Du er egoistisk og ikke kandidat for et åpent forhold. 

• Liker 3
Skrevet

Det er vel ekstremt få menn som ville blitt med på noe sånt, med mindre han tenner på tanken av at andre knuller deg. Som sagt over, dette høres veldig egoistisk ut, hvis du selv mener det er greit å holde på med andre, hvorfor i all verden skal du ikke la han gjøre det samme? Du kan jo høre med han, men i dette tilfelle vil jeg si det er 99% sjanse han tydelig avviser det forslaget 

• Liker 1
Skrevet

Et åpent forhold er bygd på gjensidig glede. Du ønsker ikke åpent forhold, men å ha en cuckold til mann. 
Bli singel sier jeg bare. Aldri del dette ønsket med mannen din hvis du vil beholde forholdet deres. 

Anonymkode: f0ef7...b6e

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg tror jeg skal legge det fra meg, eventuelt holde på med det når han er på jobbreise da vi har det veldig bra sånn ellers, og han tjener ganske godt.

• Hjerte 1
Skrevet
Gurly skrev (2 minutter siden):

Tusen takk for svar. Jeg tror jeg skal legge det fra meg, eventuelt holde på med det når han er på jobbreise da vi har det veldig bra sånn ellers, og han tjener ganske godt.

Å gå bak hans rygg mens han er på jobbreise, det er utroskap, og det er i de fleste tilfeller helt utilgivelig. Hvis han får greie på det, er det trolig over og ut for deres forhold. Får han ikke greie på det, er det et alvorlig svik som bør plage deg i dine verste mareritt, om du har en samvittighet.

Åpent forhold har jeg hørt kan fungere for noen, men dette er et minefelt og fryktelig vanskelig. Selv om begge parter tenker det er en god idè, kan det allikevel bli vanskelig hvis det oppstår følelser med andre enn partner.

Det tryggeste er å la det være med tanken. Fantaser gjerne om et åpent forhold, men la det bli med tanken. Vær trofast mot din partner og bygg en stabil fremtid med kun en partner. Det trygge er ofte det beste.

• Liker 1
Skrevet

Har gjort det i et tidligere forhold og det gikk bra, det er jo bare sex. Jeg får tenke godt over det, for det er jo kanskje litt på kanten?

Takk for svar!

• Hjerte 1
Skrevet
Gurly skrev (13 minutter siden):

Dette er den løsningen de fleste velger, og det bruker å fungere bra. Jobbreiser er sikkert hyggelige for ham også. 

Anonymkode: 335c0...2b9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er den løsningen de fleste velger, og det bruker å fungere bra. Jobbreiser er sikkert hyggelige for ham også. 

Anonymkode: 335c0...2b9

Hva mener du med hyggelig??? Vi facetimer hver kveld klokken 20 om han er borte for han må være tilbake på hotellrommet til det har jeg sagt. Syns ikke en gift mann har noe ute å gjøre etter 20.00

Skrevet

Troll. Mistenkte det da jeg leste HI, fikk det bekreftet i ts sitt svar…

Anonymkode: f0ef7...b6e

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Gurly skrev (11 minutter siden):

Hva mener du med hyggelig??? Vi facetimer hver kveld klokken 20 om han er borte for han må være tilbake på hotellrommet til det har jeg sagt. Syns ikke en gift mann har noe ute å gjøre etter 20.00

😅🤣 Enig med b6e. Skikkelig lite skogstroll er du.

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår at det er ulike meninger om dette, men han er faktisk komfortabel med denne ordningen. Han føler vel også en viss kontroll når vi facetimer, siden jeg da er hjemme på samme måte som han er på hotellet. Uansett forstår jeg at noen av dere antyder utroskap fra hans side også, noe jeg er 99 % sikker på ikke er tilfelle, men dere må gjerne tro det dere vil.

Skrevet

Trollemor må sove nå.

Anonymkode: 8568e...856

• Liker 1
Skrevet

Troll eller psyko

Anonymkode: 8e2c1...581

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...