Gå til innhold

Hvor ofte dørselgere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i et fattigslig stygt rekkehus på den gale siden av byen, og det er fader meg dørselgere på døra flere ganger i måneden. Huset mitt er så lite at bankinga er utrolig invaderende. 

Hvor ofte har du dørselgere på døra di? Har du noen tips for å få de til å holde seg unna?

Det er primært leger uten grenser, røde kors og luftambulansen som reker rundt her og maser. 

Anonymkode: 07ba7...e9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt opp et skilt med «dørsalg uønsket». Har ikke vært noen her etter det🤗

Anonymkode: 612e9...28f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Satt opp et skilt med «dørsalg uønsket». Har ikke vært noen her etter det🤗

Anonymkode: 612e9...28f

Lagde du et selv?

Skrevet

Jeg husker ikke sist det dukket opp en dørselger. Det må være minst 5 år siden.

Anonymkode: 02af9...b7e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg husker ikke sist det dukket opp en dørselger. Det må være minst 5 år siden.

Anonymkode: 02af9...b7e

Ja, tidligere bodde jeg i en kjempestor enebolig, det kom aldri noen dit. Som om det ikke er nok ulemper med å bo her, så kommer det maset i tillegg. 

Skrevet

De siste 6 årene har det skjedd to ganger. Begge gangene var det altibox. 

Anonymkode: f90b8...0b8

Skrevet

Aldri fordi jeg har en lapp ved ringeklokken hvor det står "Nei takk til dørselgere".

Anonymkode: 636e0...5b5

Skrevet (endret)

Hva med et sånn skilt? 😂

image.png.39890decaa2830586e2bf20d1317fc13.png

Endret av Mardina
Skrevet

Skjer vel en gang i halvåret sånn ca. Har Ring-klokke og åpner ikke for selgere. Anbefales. Men ja, det er veldig plagsomt. 

Anonymkode: 41a4b...5b9

Gjest theTitanic
Skrevet
Mardina skrev (23 timer siden):

Hva med et sånn skilt? 😂

image.png.39890decaa2830586e2bf20d1317fc13.png

Kanskje noen blir sure av skiltet og gjør hærverk. Ville gått for et nøytralt skilt med kun tekst: "dørsalg, nei takk. "

Skrevet
theTitanic skrev (1 time siden):

Kanskje noen blir sure av skiltet og gjør hærverk. Ville gått for et nøytralt skilt med kun tekst: "dørsalg, nei takk. "

Om noen velger å gjøre hærverk og blir sur p.g.a et lite skilt, så er det vel strengt tatt de som har et "problem" 😄

Gjest theTitanic
Skrevet
Mardina skrev (12 minutter siden):

Om noen velger å gjøre hærverk og blir sur p.g.a et lite skilt, så er det vel strengt tatt de som har et "problem" 😄

Du kan jo se det sånn, men når de som har et "problem" er over alle hauger så er det du som må betale/vaske hærværket på huset ditt....

Skrevet
theTitanic skrev (1 time siden):

Du kan jo se det sånn, men når de som har et "problem" er over alle hauger så er det du som må betale/vaske hærværket på huset ditt....

Det er uansett ikke en problemstilling her, da vi aldri har dørselgere på døren her. 

Tenker uansett at et sånn skilt burde være "avskrekkende" nok 😄

Skrevet

Det er stort sett barn og ungdom som ringer på for å tigge penger til fritidsaktivitet eller klassetur. Jeg vippser alltid. Klarer ikke si nei. Det er flest som kommer i november 

Anonymkode: 46ebd...704

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...