Gå til innhold

Er det noen utesteder i Oslo der folk er mer åpne og søkende etter intmitet/sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så det du egentlig lurer på er hvilket utested som er mer kjøttmarked enn andre?

Anonymkode: a0d12...93b

Isn't it obvious? Tenkte jeg skulle prøve å si det på en litt mer elegant måte

Anonymkode: 13349...04d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo….men om man må spesifikt på kjøttmarkedplass for å kaaaaanskje få et ligg så stiller man jo uansett ikke først i køen. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Basert på svarene du har fått her, så tenker jeg at det ikke var så tydelig for alle...

• Liker 1
Skrevet
Just now, AprilLudgate said:

Jo….men om man må spesifikt på kjøttmarkedplass for å kaaaaanskje få et ligg så stiller man jo uansett ikke først i køen. 

Rull inn.

• Liker 1
Skrevet

Omg, alt man skal bli kritisert for å spørre om!!

Ts: Har ikke noen tips, men ønsker deg lykke til. Kanskje på The Dubliner? De har gjerne litt eldre (men ikke gamle) klientell. Tenk 25+. Og ofte live-musikk og andre arrangementer.

Går sikkert an finne no kvinnfolk der, hvis er «noen år siden sist» 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor henger dere på et seksualitetsforum om dere synes sex er så ekkelt egentlig 😂

Anonymkode: 91386...e4d

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Basert på svarene du har fått her, så tenker jeg at det ikke var så tydelig for alle...

"Hvor kan jeg finne en plass der fok er mer keen på sex" er ikke tydelig nok? Ok

• Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, AllahBallah said:

Omg, alt man skal bli kritisert for å spørre om!!

Ts: Har ikke noen tips, men ønsker deg lykke til. Kanskje på The Dubliner? De har gjerne litt eldre (men ikke gamle) klientell. Tenk 25+. Og ofte live-musikk og andre arrangementer.

Går sikkert an finne no kvinnfolk der, hvis er «noen år siden sist» 😅

Takk for et ordentlig svar! 😊

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ialefall prøvd å hjelpe deg,men det er ikke så lett.

Skrevet
Just now, Rosa Gnom said:

Jeg har ialefall prøvd å hjelpe deg,men det er ikke så lett.

👎

• Liker 2
Skrevet

Hva med https://www.catpeople.no

Anonymkode: 879b8...6f9

Tusen takk 😊👍

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AprilLudgate said:

Hva i huleste mener du med dette?

Anonymkode: c4cbe...721

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Snakker heller om dette med likesinnede et annet sted. Det er en tråd nedenfor om damer som liker å facefucke kjæresten og der er det bare positive reaksjoner 🤷‍♂️ så ja, litt for mye fiendtlighet mellom kjønnene på kg 😛 Ikke rart ting kan være litt surt ellers også 👋

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det spørs jo helt an på hvem du er og hvem du er ute etter. Er du helt ung kan kanskje noen av de få 18+ stedene funke. Disse må noen andre tipse deg om, aner ikke hvilke.

Ellers er det jo en god del studentsteder i området Majorstua/Blindern der det er mye drikke og mye tilfeldig ligging. 

I områdene rundt Youngstorvet og Grunerløkka er det mer typ hipstersteder. Om du er riktig kledd og interessant nok er det sikkert lett å få snøret i bånn her.

Er du litt eldre og typ fra bygda er det kanskje en sjanse på et av stedene langs Karl Johan og retning Rådhuset. 

Er du skikkelig gammel prøver du deg på Den glade munk eller  Dovrehallen.

Sikter du mot vestkantdamer og har sjusifret årsinntekt kan du eventuelt prøve deg på Frogner.

Er du desp - Møllers eller Lavvo.

Lykke til! 

Endret av Piggsopp
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva i huleste mener du med dette?

Anonymkode: c4cbe...721

Det jeg sa?

Dersom man ikke kan gå på en vanlig bar og flørte seg til sex så blir det vanskelig. 

Skrevet
2 hours ago, Piggsopp said:

Det spørs jo helt an på hvem du er og hvem du er ute etter. Er du helt ung kan kanskje noen av de få 18+ stedene funke. Disse må noen andre tipse deg om, aner ikke hvilke.

Ellers er det jo en god del studentsteder i området Majorstua/Blindern der det er mye drikke og mye tilfeldig ligging. 

I områdene rundt Youngstorvet og Grunerløkka er det mer typ hipstersteder. Om du er riktig kledd og interessant nok er det sikkert lett å få snøret i bånn her.

Er du litt eldre og typ fra bygda er det kanskje en sjanse på et av stedene langs Karl Johan og retning Rådhuset. 

Er du skikkelig gammel prøver du deg på Den glade munk eller  Dovrehallen.

Sikter du mot vestkantdamer og har sjusifret årsinntekt kan du eventuelt prøve deg på Frogner.

Er du desp - Møllers eller Lavvo.

Lykke til! 

Takk for det oversiktlige svaret : )

• Liker 1
Skrevet
Rosa Gnom skrev (4 timer siden):

Husker ikke helt hva det heter,men det er en skog som er vanlig å stå å runke i og lignende har jeg lest. I Oslo. Vil tro at de folkene der også er åpne for intimitet/sex. Er ett ganske kjent sted for folk som driver med slikt. Vært i avisene flere ganger.

Sognsvann?

Anonymkode: 87401...b60

Skrevet

Før i tiden var det et utested i Oslo som gikk under navnet "Knulleriet". Dit gikk man og fikk napp, stort sett.

Anonymkode: 99e16...029

Skrevet

Før i tiden var det et utested i Oslo som gikk under navnet "Knulleriet". Dit gikk man og fikk napp, stort sett.

Anonymkode: 99e16...029

Seriøst? Ikke noe subtilitet i det navnet nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...