Gå til innhold

Er det noen utesteder i Oslo der folk er mer åpne og søkende etter intmitet/sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Oslo snart og siden dette er en relativt stor by er det jo mer varierte og alternative type steder/mennesker der. Finnes det noen utesteder der folk er ekstra åpne og søkende etter intimitet/sex?

Anonymkode: 13349...04d

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Husker ikke helt hva det heter,men det er en skog som er vanlig å stå å runke i og lignende har jeg lest. I Oslo. Vil tro at de folkene der også er åpne for intimitet/sex. Er ett ganske kjent sted for folk som driver med slikt. Vært i avisene flere ganger.

• Liker 1
Skrevet
Just now, Rosa Gnom said:

Husker ikke helt hva det heter,men det er en skog som er vanlig å stå å runke i og lignende har jeg lest. I Oslo. Vil tro at de folkene der også er åpne for intimitet/sex. Er ett ganske kjent sted for folk som driver med slikt. Vært i avisene flere ganger.

Mente ikke en skooog daa...

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mente ikke en skooog daa...

Ånei,vet ikke helt hvordan dette virker. Kan du ikke møte de der og foreslå å ta det videre til ett annet sted da ? Hvis ikke det fungerer så finnes det jo strippeklubber og slikt i Oslo også. Der må det da være mulig å finne noen som er gira på sex.

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 2
Skrevet

Ånei,vet ikke helt hvordan dette virker. Kan du ikke møte de der og foreslå å ta det videre til ett annet sted da ?

Det burde virkelig være en tommel ned funksjon på denne siden

• Liker 9
Skrevet

Ånei,vet ikke helt hvordan dette virker. Kan du ikke møte de der og foreslå å ta det videre til ett annet sted da ?

👎

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det burde virkelig være en tommel ned funksjon på denne siden

Helt enig ! Savner den funksjonen på KG!

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

👎

👍

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rosa Gnom said:

👍

👎👎

• Nyttig 3
Skrevet

Prøv å finne et sted hvor vakre, glamorøse mennesker i tettsittende klær drikker dyre drinker og danser. Snu 180 grader og gå et helt annet sted. Gjerne med pianobar eller karaoke. Mange berusede Nordmenn med dialekt er en god start. Evt den lokale brune pøbben.

Anonymkode: 22814...3db

• Liker 4
Skrevet

Det der har ingenting med intimitet å gjøre. Du snakker om kun kjønnslig omgang, sex, og det har ingenting med intimitet å gjøre. Irriterer meg når menn misbruker ordet intimitet, som er det nærmeste to mennesker kan komme hverandre. Det er ikke å være intim når det er snakk om tøm og røm, som du ønsker deg.

Anonymkode: c041d...bc3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det der har ingenting med intimitet å gjøre. Du snakker om kun kjønnslig omgang, sex, og det har ingenting med intimitet å gjøre. Irriterer meg når menn misbruker ordet intimitet, som er det nærmeste to mennesker kan komme hverandre. Det er ikke å være intim når det er snakk om tøm og røm, som du ønsker deg.

Anonymkode: c041d...bc3

Det var da fælt, jeg snakker ikke kun om kjønnslig omgang. Ro ned.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skal til Oslo snart og siden dette er en relativt stor by er det jo mer varierte og alternative type steder/mennesker der. Finnes det noen utesteder der folk er ekstra åpne og søkende etter intimitet/sex?

Jeg regner med at du er gutt/mann siden du skriver innlegg som dette.
Om du er homo, er det visst endel cruising osv ved Svarttjern ved Sogn i Oslo.

Anonymkode: c61e5...da4

• Liker 1
Skrevet
Just now, AprilLudgate said:

Nei. 

🙄

• Liker 1
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg regner med at du er gutt/mann siden du skriver innlegg som dette.
Om du er homo, er det visst endel cruising osv ved Svarttjern ved Sogn i Oslo.

Anonymkode: c61e5...da4

Er ikke homo, men skulle ønske jeg var det.

Skrevet
6 minutter siden, AprilLudgate said:

Nei. 

Da får jeg i så fall prøve Stockholm i stedet.

• Liker 1
Skrevet

Men jeg forstår fortsatt ikke hva du vil med denne tråden hvis du ikke er horekunde. Kanskje skrive litt tydligere hva du faktsik er ute etter istedet for å si at folk skal slappe av når de tolker tråden " feil "

Skrevet

Men jeg forstår fortsatt ikke hva du vil med denne tråden hvis du ikke er horekunde. Kanskje skrive litt tydligere hva du faktsik er ute etter istedet for å si at folk skal slappe av når de tolker tråden " feil "

Hore kjøp er ulovlig det vet du jo.

• Nyttig 1
Skrevet

Så det du egentlig lurer på er hvilket utested som er mer kjøttmarked enn andre?

Anonymkode: a0d12...93b

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...