Gå til innhold

Skal bindet sitt så langt bak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke brukt så mye bind (mest tampog) så det er derfor jeg spør.

Ønsker få seriøse svar detjeg spør etter.

libress.jpg

Anonymkode: b83a4...c73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der ser ut som et nattbind. De er ekstra lange. ☺️ 

• Liker 5
Skrevet

Det er nok nattbind, ja og ligger man på ryggen og sover, så renner blodet bakover. Greit å ha noe som tar i mot der. 

Anonymkode: da93b...5fe

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det så veldig langt bak ut, men samtidig så kan det være greit om natten, om blodet renner bakover. 

Anonymkode: 5438a...ca9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har ikke brukt så mye bind (mest tampog) så det er derfor jeg spør.

Ønsker få seriøse svar detjeg spør etter.

libress.jpg

Anonymkode: b83a4...c73

Jeg må ha det så langt bak når jeg har mensen. Jeg har kraftige blødninger og er redd for å blø igjennom 😬

• Liker 1
Skrevet
Mardina skrev (1 minutt siden):

Jeg må ha det så langt bak når jeg har mensen. Jeg har kraftige blødninger og er redd for å blø igjennom 😬

"Somebody wrote in that book that I'm lying about being a virgin because I use super jumbo tampons.. but I can't help it if I've got a heavy flow and a wide set vagina"

Anonymkode: 4128d...f4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

"Somebody wrote in that book that I'm lying about being a virgin because I use super jumbo tampons.. but I can't help it if I've got a heavy flow and a wide set vagina"

Mean girls 😏

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (1 minutt siden):

Mean girls 😏

:heiajente:

Skrevet

Det er vel mest sannsynlig et nattbind, som andre her skriver.

Men først og fremst så er vel bildet "tilgjort", det vil si at det stammer fra en reklame for damebind, der hele poenget 

er å vise frem bindet, uten å vise det forfra (noe som tydeligvis er veldig skummelt i alle reklamer for mensprodukter).

Anonymkode: 62a61...431

Skrevet

Det er et nattbind som dekker hele sprekken, fra venusberget til halebeinet, for at man skal kunne sove uten å være redd for lekkasje. Vanlige bind sitter ikke så lang bak.

Anonymkode: 6c047...2f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er et nattbind som dekker hele sprekken, fra venusberget til halebeinet, for at man skal kunne sove uten å være redd for lekkasje. Vanlige bind sitter ikke så lang bak.

Anonymkode: 6c047...2f0

Det kommer vel an på hvor man plasserer det.

Anonymkode: 2bb8f...ebc

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er vel mest sannsynlig et nattbind, som andre her skriver.

Men først og fremst så er vel bildet "tilgjort", det vil si at det stammer fra en reklame for damebind, der hele poenget 

er å vise frem bindet, uten å vise det forfra (noe som tydeligvis er veldig skummelt i alle reklamer for mensprodukter).

Anonymkode: 62a61...431

Jeg synes reklamer for mensprodukter er blitt veldig mye bedre de siste årene. Bare tenk på hvordan bindreklamen var før da de helte en blå, tyntflytende «kjemisk» væske på et bind, fordi de ikke kunne bruke rød væske som ligner på blod.
Nå viser de faktisk bind i trusa, så vi er kommet veldig langt fra de gamle laboratorie-reklamene. Gledelig fremskritt!

Anonymkode: cf5ad...2c2

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...