AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #1 Skrevet 27. september 2023 Skal bindet sitt så langt bak? Jeg har ikke brukt så mye bind (mest tampog) så det er derfor jeg spør. Ønsker få seriøse svar detjeg spør etter. Anonymkode: b83a4...c73
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. september 2023 #2 Skrevet 27. september 2023 Det der ser ut som et nattbind. De er ekstra lange. ☺️ 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #3 Skrevet 27. september 2023 Det er nok nattbind, ja og ligger man på ryggen og sover, så renner blodet bakover. Greit å ha noe som tar i mot der. Anonymkode: da93b...5fe 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #4 Skrevet 27. september 2023 Det så veldig langt bak ut, men samtidig så kan det være greit om natten, om blodet renner bakover. Anonymkode: 5438a...ca9 1
Mardina Skrevet 27. september 2023 #5 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skal bindet sitt så langt bak? Jeg har ikke brukt så mye bind (mest tampog) så det er derfor jeg spør. Ønsker få seriøse svar detjeg spør etter. Anonymkode: b83a4...c73 Jeg må ha det så langt bak når jeg har mensen. Jeg har kraftige blødninger og er redd for å blø igjennom 😬 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #6 Skrevet 27. september 2023 Mardina skrev (1 minutt siden): Jeg må ha det så langt bak når jeg har mensen. Jeg har kraftige blødninger og er redd for å blø igjennom 😬 "Somebody wrote in that book that I'm lying about being a virgin because I use super jumbo tampons.. but I can't help it if I've got a heavy flow and a wide set vagina" Anonymkode: 4128d...f4b
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. september 2023 #7 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): "Somebody wrote in that book that I'm lying about being a virgin because I use super jumbo tampons.. but I can't help it if I've got a heavy flow and a wide set vagina" Anonymkode: 4128d...f4b Mean girls 😏
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #8 Skrevet 27. september 2023 CrazyCatLady2500 skrev (1 minutt siden): Mean girls 😏 Anonymkode: 4128d...f4b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #9 Skrevet 30. september 2023 Det er vel mest sannsynlig et nattbind, som andre her skriver. Men først og fremst så er vel bildet "tilgjort", det vil si at det stammer fra en reklame for damebind, der hele poenget er å vise frem bindet, uten å vise det forfra (noe som tydeligvis er veldig skummelt i alle reklamer for mensprodukter). Anonymkode: 62a61...431
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #10 Skrevet 30. september 2023 Det er et nattbind som dekker hele sprekken, fra venusberget til halebeinet, for at man skal kunne sove uten å være redd for lekkasje. Vanlige bind sitter ikke så lang bak. Anonymkode: 6c047...2f0
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #11 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er et nattbind som dekker hele sprekken, fra venusberget til halebeinet, for at man skal kunne sove uten å være redd for lekkasje. Vanlige bind sitter ikke så lang bak. Anonymkode: 6c047...2f0 Det kommer vel an på hvor man plasserer det. Anonymkode: 2bb8f...ebc
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #12 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er vel mest sannsynlig et nattbind, som andre her skriver. Men først og fremst så er vel bildet "tilgjort", det vil si at det stammer fra en reklame for damebind, der hele poenget er å vise frem bindet, uten å vise det forfra (noe som tydeligvis er veldig skummelt i alle reklamer for mensprodukter). Anonymkode: 62a61...431 Jeg synes reklamer for mensprodukter er blitt veldig mye bedre de siste årene. Bare tenk på hvordan bindreklamen var før da de helte en blå, tyntflytende «kjemisk» væske på et bind, fordi de ikke kunne bruke rød væske som ligner på blod. Nå viser de faktisk bind i trusa, så vi er kommet veldig langt fra de gamle laboratorie-reklamene. Gledelig fremskritt! Anonymkode: cf5ad...2c2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå