AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #1 Skrevet 27. september 2023 Hei hei ~* Er det noen her inne på KG som selger varer på ebay eller etsy? Eller hvet hvordan det fungerer? Min engelsk er ikke så god og google oversettelsen er ikke helt god den heller Jeg har prøvd å selge en del ting på finn.no nå - til en ålright pris - men det virker ikke som folk er interessert nok til å kjøpe, har bare fått en del favoritter på annonsene mine og det blir jeg ikke akkurat "rik" på så tenkte jeg skulle prøve ebay eller etsy, men er usikker på hvordan det gjøres med betaling og frakt osv Håper noen her inne på KG kan hjelpe meg! På forhånd takk ~* Anonymkode: f512a...54f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #2 Skrevet 27. september 2023 Hva slags ting selger/lager du? Anonymkode: e87f1...238
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #3 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva slags ting selger/lager du? Anonymkode: e87f1...238 Vintage leker og klær Anonymkode: f512a...54f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #4 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva slags ting selger/lager du? Anonymkode: e87f1...238 ? Anonymkode: f512a...54f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #5 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei hei ~* Er det noen her inne på KG som selger varer på ebay eller etsy? Eller hvet hvordan det fungerer? Min engelsk er ikke så god og google oversettelsen er ikke helt god den heller Jeg har prøvd å selge en del ting på finn.no nå - til en ålright pris - men det virker ikke som folk er interessert nok til å kjøpe, har bare fått en del favoritter på annonsene mine og det blir jeg ikke akkurat "rik" på så tenkte jeg skulle prøve ebay eller etsy, men er usikker på hvordan det gjøres med betaling og frakt osv Håper noen her inne på KG kan hjelpe meg! På forhånd takk ~* Anonymkode: f512a...54f Ingen som kan hjelpe? Anonymkode: f512a...54f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #6 Skrevet 28. september 2023 Nå er det jo sånn at det å selge ting og sende det ut av Norge er svært kostbart. Så med mindre det er varer som er svært ettertraktet, tror jeg ikke du får solgt for å være ærlig. Bare å sende en pakke i Europa på max 1 kg er 312 kr hos Posten. Du som selger er også ansvarlig for god forklaring på hva du selger, tolldeklarasjon, godt nok innpakket osv. Du skriver at du ikke er så stødig i engelsk, da anbefaler jeg deg å få hjelp til å skrive annonsene. På ebay tar de også 10-15% av totalverdien. Alt står rimelig godt forklart på https://www.ebay.com/sl/sell Tror helt ærlig du har best sjanse for å "tjene noen kr" ved å selge det lokalt i Norge. Det finnes mer enn Finn. For eksempel Tise. Anonymkode: 52f52...e23 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #7 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå er det jo sånn at det å selge ting og sende det ut av Norge er svært kostbart. Så med mindre det er varer som er svært ettertraktet, tror jeg ikke du får solgt for å være ærlig. Bare å sende en pakke i Europa på max 1 kg er 312 kr hos Posten. Du som selger er også ansvarlig for god forklaring på hva du selger, tolldeklarasjon, godt nok innpakket osv. Du skriver at du ikke er så stødig i engelsk, da anbefaler jeg deg å få hjelp til å skrive annonsene. På ebay tar de også 10-15% av totalverdien. Alt står rimelig godt forklart på https://www.ebay.com/sl/sell Tror helt ærlig du har best sjanse for å "tjene noen kr" ved å selge det lokalt i Norge. Det finnes mer enn Finn. For eksempel Tise. Anonymkode: 52f52...e23 Tusen takk for hjelpen! Selges det ikke bare klær på tise? Anonymkode: f512a...54f 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #8 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det finnes mer enn Finn. For eksempel Tise. Anonymkode: 52f52...e23 For eksempel Epla Anonymkode: d4345...4b8 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #9 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For eksempel Epla Anonymkode: d4345...4b8 Er det gratis? Anonymkode: f512a...54f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #10 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk for hjelpen! Selges det ikke bare klær på tise? Anonymkode: f512a...54f Er tise gratis? Anonymkode: f512a...54f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #11 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det gratis? Anonymkode: f512a...54f AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er tise gratis? Anonymkode: f512a...54f Dette klarer du fint å finne ut av selv hvis du går inn og leser på vilkårene. Anonymkode: 64e6d...e9c 4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #12 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette klarer du fint å finne ut av selv hvis du går inn og leser på vilkårene. Anonymkode: 64e6d...e9c Takk for hjelpa... Anonymkode: f512a...54f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #13 Skrevet 28. september 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Selges det ikke bare klær på tise? Nei. det selges alt mulig rart på tise annet eksempler er de vintage tingene du har, finn kjøpere som interesserer seg for akkurat den type ting. Det finnes facebook grupper for det meste, eller forum om det er fra en konkret franchise Anonymkode: 52f52...e23 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #14 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. det selges alt mulig rart på tise annet eksempler er de vintage tingene du har, finn kjøpere som interesserer seg for akkurat den type ting. Det finnes facebook grupper for det meste, eller forum om det er fra en konkret franchise Anonymkode: 52f52...e23 Ok, takk for tips! Da skal jeg prøve det! Anonymkode: f512a...54f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå