AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #1 Skrevet 27. september 2023 Jeg får ingen utlegg? Dette skal vel gå utelukkende på hans forsikring? Jeg har inkludert leiebil i min. Men det er ikke min som gjelder vel. Har en betydelig egenandel. Vil ikke bruke denne når jeg er uskyldig part. Anonymkode: fc84b...531
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #2 Skrevet 27. september 2023 Din forsikring ordner opp. Har du leiebil i din forsikring så får du det. Du bruker ikke sin egenandel. Mwn forsikringsselskapene ordner opp seg i mellom. Anonymkode: 2bb2a...0d1 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #3 Skrevet 27. september 2023 Ok. Takk for svar. Anonymkode: fc84b...531
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #4 Skrevet 27. september 2023 Du bruker din forsikring til å få leiebil, og du må betale dersom du har leiebil lengre enn den perioden du har i forsikringen. Men kan be om at dette dekkes av motpart. Selve utlegget for reparasjonen tar forsikringsselskapet seg av, og du mister ikke noe bonus eller må betale egenandel. Anonymkode: 589c4...487 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #5 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bruker din forsikring til å få leiebil, og du må betale dersom du har leiebil lengre enn den perioden du har i forsikringen. Men kan be om at dette dekkes av motpart. Selve utlegget for reparasjonen tar forsikringsselskapet seg av, og du mister ikke noe bonus eller må betale egenandel. Anonymkode: 589c4...487 Verksted skriver reparasjon vil ta 5 dager. De spør om jeg vil ha leiebil. Så vil tro det ikke blir noe ekstra da om jeg leverer inn leiebil når bilen er ferdig? Litt klønete på forsikring. Nesten aldri brukt det før. Anonymkode: fc84b...531
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #6 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Verksted skriver reparasjon vil ta 5 dager. De spør om jeg vil ha leiebil. Så vil tro det ikke blir noe ekstra da om jeg leverer inn leiebil når bilen er ferdig? Litt klønete på forsikring. Nesten aldri brukt det før. Anonymkode: fc84b...531 Da sier du ja, har det på forsikringen. Tror nok 5 dager er mindre enn forsikringen dekker ja. Men er bare å ta en telefon til de å høre. Anonymkode: 2bb2a...0d1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #7 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Verksted skriver reparasjon vil ta 5 dager. De spør om jeg vil ha leiebil. Så vil tro det ikke blir noe ekstra da om jeg leverer inn leiebil når bilen er ferdig? Litt klønete på forsikring. Nesten aldri brukt det før. Anonymkode: fc84b...531 Det står i forsikringsavtalen din hvor mange dager du har med leiebil. Men mener de fleste opererer med mer enn 5 dager. Anonymkode: 589c4...487 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #8 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Da sier du ja, har det på forsikringen. Tror nok 5 dager er mindre enn forsikringen dekker ja. Men er bare å ta en telefon til de å høre. Anonymkode: 2bb2a...0d1 Takk Anonymkode: fc84b...531
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #9 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det står i forsikringsavtalen din hvor mange dager du har med leiebil. Men mener de fleste opererer med mer enn 5 dager. Anonymkode: 589c4...487 Takk Anonymkode: fc84b...531
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå