Gå til innhold

Bilen min er påkjørt når jeg er på jobb. Dekker den andre part også leiebil når min blir reparert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ingen utlegg?

Dette skal vel gå utelukkende på hans forsikring?

Jeg har inkludert leiebil i min. Men det er ikke min som gjelder vel.

Har en betydelig egenandel. Vil ikke bruke denne når jeg er uskyldig part.

Anonymkode: fc84b...531

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din forsikring ordner opp. Har du leiebil i din forsikring så får du det.

Du bruker ikke sin egenandel. Mwn forsikringsselskapene ordner opp seg i mellom.

Anonymkode: 2bb2a...0d1

• Liker 2
Skrevet

Ok. Takk for svar.

Skrevet

Du bruker din forsikring til å få leiebil, og du må betale dersom du har leiebil lengre enn den perioden du har i forsikringen. Men kan be om at dette dekkes av motpart. 
Selve utlegget for reparasjonen tar forsikringsselskapet seg av, og du mister ikke noe bonus eller må betale egenandel.

Anonymkode: 589c4...487

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du bruker din forsikring til å få leiebil, og du må betale dersom du har leiebil lengre enn den perioden du har i forsikringen. Men kan be om at dette dekkes av motpart. 
Selve utlegget for reparasjonen tar forsikringsselskapet seg av, og du mister ikke noe bonus eller må betale egenandel.

Verksted skriver reparasjon vil ta 5 dager. De spør om jeg vil ha leiebil. Så vil tro det ikke blir noe ekstra da om jeg leverer inn leiebil når bilen er ferdig? 
Litt klønete på forsikring. Nesten aldri brukt det før.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Verksted skriver reparasjon vil ta 5 dager. De spør om jeg vil ha leiebil. Så vil tro det ikke blir noe ekstra da om jeg leverer inn leiebil når bilen er ferdig? 

Da sier du ja, har det på forsikringen. 

Tror nok 5 dager er mindre enn forsikringen dekker ja. Men er bare å ta en telefon til de å høre.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det står i forsikringsavtalen din hvor mange dager du har med leiebil. Men mener de fleste opererer med mer enn 5 dager. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Da sier du ja, har det på forsikringen. 

Tror nok 5 dager er mindre enn forsikringen dekker ja. Men er bare å ta en telefon til de å høre.

Takk

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det står i forsikringsavtalen din hvor mange dager du har med leiebil. Men mener de fleste opererer med mer enn 5 dager. 

Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...