Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet respekt for kjæresten min. Vi har vært sammen i to år, og iløpet av disse to årene har han hatt venninner som jeg ikke har vært komfortabel med, og som jeg ikke har møtt. En han har drukket kaffe med( mens jeg var hjemme og gråt), og snapchattet med jenter i over 100 dager, som jeg aldri har hørt om. Da jeg fant ut av at han liket og fulgte en babe tilbake , som han ikke kjente en gang, sa jeg at jeg ville slå opp etter å ha grått i en uke. Da sa han at han skulle kutte tullet sitt. Nå har det gått 4 måneder uten noe som helst, og han betrygger meg hver gang jeg tar det opp. Nå er alt perfekt i forholdet. Men jeg kommer ikke over det hele. Har dere noen tips?? Jeg sliter veldig med å stole på han

Anonymkode: d46e4...ffc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du gråter en uke pga at han liker og følger en babe han ikke kjenner, så tenker jeg at han ikke er det største problemet ditt. Kan godt hende at han har vært en dust. Men reaksjonene dine virker veldig voldsomme i forhold til hva han har gjort.

Sliter du i andre relasjoner, eller er han den eneste i livet ditt du føler har vært stygg mot deg?

Tenker terapi, kanskje?

Anonymkode: a10b9...d5e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjære TS,

Du er sånn ca 16-17 år gammel. Tro meg, kjæresten din nå er ikke han du kommer til å være sammen med til evig tid. 

Ta dette som læring, du er en erfaring rikere. Dette er ikke seriøst, det er uskyldig moro mens man fremdeles er ungdom.

Anonymkode: bfb86...162

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du gråter en uke pga at han liker og følger en babe han ikke kjenner, så tenker jeg at han ikke er det største problemet ditt. Kan godt hende at han har vært en dust. Men reaksjonene dine virker veldig voldsomme i forhold til hva han har gjort.

Sliter du i andre relasjoner, eller er han den eneste i livet ditt du føler har vært stygg mot deg?

Tenker terapi, kanskje?

Takk for svar. Jeg tror jeg gråt en uke fordi jeg hadde mistenkt ting med venninnene, men prøvd å tenke at det bare var vennskapelig. Men når han begynte å følge en lokal jente som la ut halvnakne bilder av seg selv, så begynte jeg å lure på om han hadde andre intensjoner med venninnene sine også. Du har nok rett i at jeg trenger terapi

• Liker 1
Skrevet

Kjære TS,

Du er sånn ca 16-17 år gammel. Tro meg, kjæresten din nå er ikke han du kommer til å være sammen med til evig tid. 

Ta dette som læring, du er en erfaring rikere. Dette er ikke seriøst, det er uskyldig moro mens man fremdeles er ungdom.

Jeg skulle ønske det var tilfelle, men vi er 27 år

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Jeg tror jeg gråt en uke fordi jeg hadde mistenkt ting med venninnene, men prøvd å tenke at det bare var vennskapelig. Men når han begynte å følge en lokal jente som la ut halvnakne bilder av seg selv, så begynte jeg å lure på om han hadde andre intensjoner med venninnene sine også. Du har nok rett i at jeg trenger terapi

Hvis du ikke føler deg ok med en fyr- så er han kanskje ikke rett for deg? Det skal ikke måtte være en kamp å være sammen! Det er normalt at man stoler på hverandre, og her sender han jo ut diverse signaler som gjør at du blir usikker. Jeg tror de fleste hadde blitt usikker i din situasjon. Og han har tatt selvkritikk for det han har gjort. Men kanskje han ødela noe da han holdt på?

Kanskje du bare ikke er så glad i han lenger? Du er jo ung men samtidig såpass gammel at du vil ha en bra fyr som ikke innleder et forhold med å fjase rundt. Begynnelsen av et forhold skal jo være rosenrødt...og her satt du og gråt og følte deg elendig. Jeg tenker vel at du bare skal si det! Du tror han ødela noe...og la det være opp til han å fikse dette. Det er faktisk ikke ditt problem å fikse noe. Kanskje du faktisk ikke skal stole på han? Magefølelsen forteller deg noe, og det skal du gjerne lytte til. 

Anonymkode: 65b8f...86a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg mener fortsatt at det var en overreaksjon. Spesielt når du skriver at du er 27 år. Men selv om du sliter med depresjon eller noe annet psykisk, så betyr ikke det at du trenger å være sammen med en som du ikke stoler på.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skulle ønske det var tilfelle, men vi er 27 år

Da jeg fant ut av at han liket og fulgte en babe tilbake , som han ikke kjente en gang, sa jeg at jeg ville slå opp etter å ha grått i en uke.

Omtaler man andre jenter som "babes" og "slå opp" når man har passert 18 i dagens samfunn?

Trist lesning om situasjonen din og beklager at jeg trodde du var 16-17.

Virker som om typen din fremdeles er 16-17 i hodet da. Kvitt deg med løken og finn deg en som verdsetter deg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...