Gå til innhold

Penisfasong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra de jeg har hatt sex med tidligere er jeg vant med at penis samme tykkelse hele veien. Men siste jeg hadde sex med hadde skikkelig þukk penis innerst og ganske tynn helt ytterst...er det vanlig at peniser ikke har omtrent samme tykkelse  i hele lengden?

Anonymkode: c7a13...cac

Skrevet

Tykk innerst kan jo være en fordel da du jo har flest nerver i ytterste del.

En spiss penis har en større risiko for å skifte retning og treffe "vondt".

Så her har du pluss og minus.

Skulle det plage deg kan dere lett justere det med vinglende hode, men det er kanskje ikke en utfordring?

.

Anonymkode: 16b1b...7c4

Skrevet

Helt vanlig.

På samme måte som det finnes forkjellige utforming og utseende på vagina.

Anonymkode: d2865...ce0

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde en kjæreste som hadde veldig bøy på den og det kunne være litt vanskelig under sex noen ganger

Anonymkode: 780bb...e88

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fra de jeg har hatt sex med tidligere er jeg vant med at penis samme tykkelse hele veien. Men siste jeg hadde sex med hadde skikkelig þukk penis innerst og ganske tynn helt ytterst...er det vanlig at peniser ikke har omtrent samme tykkelse  i hele lengden?

Anonymkode: c7a13...cac

Min er tykkest på midten og bøyer lit nedover. Alle penis kan ha sine fordeler  avhengig av stilling. Min treffer ofte klitoris i misjonær og kan ofte også treffe g-punkt.

Skrevet

Form og vinkel kan variere mye. De fleste har nok en nogenlunde lik tykkelse hele veien, men jeg tror vi skal anse ganske mye for å være normalt / vanlig. Hvor bøyd den er varierer også mye fra kraftig opp (Odd Nerdrum style), til rett fram og nedover ... gjerne med en liten schwung til en av sidene.

Skrevet

Like mange varianter på peniser som det er varianter av menn. Så ja det er nok vanlig. 

Anonymkode: d933d...d7b

Skrevet
Even Tuell skrev (1 time siden):

Form og vinkel kan variere mye. De fleste har nok en nogenlunde lik tykkelse hele veien, men jeg tror vi skal anse ganske mye for å være normalt / vanlig. Hvor bøyd den er varierer også mye fra kraftig opp (Odd Nerdrum style), til rett fram og nedover ... gjerne med en liten schwung til en av sidene.

Odd Nerdrums presentasjon av egen penis var jo litt Exit size. Kan det være at vi ser en god representant for norsk manestream kølle? 

Hvor ble det av Exitprotesen? Et norsk mysterium. Kommer i 6 episoder.

🤡

Anonymkode: 16b1b...7c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...