Helene1982 Skrevet 30. september 2023 #21 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sorry, asså. 27 år = voksen. Du gikk ut i en skog og hadde tilfeldig sex med en tilfeldig mann. Ubeskyttet = stjernetoskete idiotisk. Topp tipp hvis du ikke vil ha tilfeldig sex med tilfeldige menn: Avklar forholdet før du sprer ben. Diskuter prevensjon while you're at it. Han forsikret seg om at du kom ut av skogen og fant din bil, slik du kunne komme hjem. Ansvarlig fra hans side. Anonymkode: 8f4eb...2a1 TS sier selv at dette ikke var en god avgjørelse og grunnen til det er jo at det finnes menn som mener at det at han creepet ved bilen etter at han hadde forlatt TS i skogen er en ansvarlig handling fra hans side. Det er dessverre sånn at vi kvinner må forholde oss til at menn er potensielt farlige. Ikke alle, men noen, så man må forholde seg til noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #22 Del Skrevet 30. september 2023 Manglende sjelsevner .. Anonymkode: 6c651...0d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #23 Del Skrevet 30. september 2023 39 minutter siden, Helene1982 said: TS sier selv at dette ikke var en god avgjørelse og grunnen til det er jo at det finnes menn som mener at det at han creepet ved bilen etter at han hadde forlatt TS i skogen er en ansvarlig handling fra hans side. Det er dessverre sånn at vi kvinner må forholde oss til at menn er potensielt farlige. Ikke alle, men noen, så man må forholde seg til noen. Er du edru!? Det er litt sent å tenke «Kanskje han er farlig!» når man er på vei hjem etter å ha ligget med ham langt ute i en mørk skog. Og ganske merkelig plutselig å tenke det, når faktum er han ikke gjorde henne fortred på det mest «opplagte» tidspunkt. Anonymkode: 8f4eb...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 30. september 2023 #24 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du edru!? Det er litt sent å tenke «Kanskje han er farlig!» når man er på vei hjem etter å ha ligget med ham langt ute i en mørk skog. Og ganske merkelig plutselig å tenke det, når faktum er han ikke gjorde henne fortred på det mest «opplagte» tidspunkt. Anonymkode: 8f4eb...2a1 La oss si at kvinner også kan bli drept av menn og ikke "bare" voldtatt. Om man skal se på normal oppførsel, ville ingen forlatt noen i skogen. Det er en veldig rar ting å gjøre. Og det å stå ved bilen, når han ikke tok følge med henne, hadde jeg opplevd som kjempecreepy. Jeg forstår ikke at du mener at dette er normal oppførsel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #25 Del Skrevet 30. september 2023 13 minutter siden, Helene1982 said: La oss si at kvinner også kan bli drept av menn og ikke "bare" voldtatt. Om man skal se på normal oppførsel, ville ingen forlatt noen i skogen. Det er en veldig rar ting å gjøre. Og det å stå ved bilen, når han ikke tok følge med henne, hadde jeg opplevd som kjempecreepy. Jeg forstår ikke at du mener at dette er normal oppførsel? Jeg har ikke påstått det var normalt, så det er en stråmann. Jeg sa han nok ville forsikre seg om at TS kom hjem fra skogen. Om det opplevdes «rart» for TS (som du med enda en stråmann har endret til «creepy») er irrelevant når vi står overfor et fait accompli: Han voldtok henne ikke, han drepte henne ikke, og har hverken forfulgt, oppsøkt eller kontaktet henne etterpå. Anonymkode: 8f4eb...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #26 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (På 27.9.2023 den 10.53): Litt usikker på hvilken kategori jeg skulle poste dette, men prøver meg her. Jeg har en kompis som jeg har kjent i rundt 1 år nå, vi bor nærme hverandre og har møttes 3-4 ganger for å gå turer sammen. På desse turene har det alltid endt opp med at han har spurt meg om å holde meg i hånda, holdt rundt meg, tatt meg på rumpa mens han har holdt meg kjempe hardt inntil seg og sagt at han blir så varm bare av å holde meg i hånda. En annen ting jeg reagerte på ganske tidlig var at han bare ville gå på kveldene etter det hadde blitt mørkt. Siste gangen endte vi opp med å finne en benk og ting endte som det gjorde, nettopp i sex etter mye tafsing fra hans side. Etter sexen ble han kjempe rar og endte opp med å gå fra meg og ventet ved bilen min på parkeringsplassen før han bare sa hade og gikk videre. Jeg reagerte med å både bli kvalm og på gråten når jeg satt meg i bilen min, kjempe rar reaksjon samtidig så vondt. Jeg angrer, spesielt etter den kjempe merkelige reaksjonen hans etterpå. Tidligere har han sendt meg melding hver dag, men nå har jeg ikke fått en eneste en. Jeg føler meg litt brukt samtidig som jeg ga etter.. kjenner at jeg har veldig lite lyst til å møte han igjen, og jeg vurderer å bare ignorere meldinger fra han om de kommer, eventuelt slette han helt. Noen som har opplevd noe lignende? Jeg føler meg så inn i helvette dum. Han kom ikke inni meg, men han holdt hele tiden igjen fra å ikke gjøre det, han fikk full ''utløsning'' etterpå, men er usikker på om jeg bare burde ta en test just in case.. Anonymkode: 619b4...725 Velkommen til dating 2023. Den der er vi nok mange som har opplevd. Det er vondt og man blir litt mer skeptisk til neste mann. Man kan rett og slett ikke stole på folk lengre. Ingenting av hva de sier betyr noe. Bare prat for å få seg ett ligg. Føler med deg. Det du må gjøre nå er å tenke på deg selv og komme deg etter hendelsen. Gi faan i hele fyren han er ikke verd det. Du kan aldri forutse om de er bare ute etter sex eller ikke i spesielle tilfeller som her. Mange er villig til å spille seriøs i mange måneder for 20 min sex. Helt utrolig at de må sleipe seg til sex. 20 min…. Og brukt flere mnd for å oppnå det. Så jævla bra er ikke sex i mitt hode. Anonymkode: 76b2b...533 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 30. september 2023 #27 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke påstått det var normalt, så det er en stråmann. Jeg sa han nok ville forsikre seg om at TS kom hjem fra skogen. Om det opplevdes «rart» for TS (som du med enda en stråmann har endret til «creepy») er irrelevant når vi står overfor et fait accompli: Han voldtok henne ikke, han drepte henne ikke, og har hverken forfulgt, oppsøkt eller kontaktet henne etterpå. Anonymkode: 8f4eb...2a1 En stråmann er om jeg hadde tillagt deg meninger du ikke har sagt. Ikke at jeg kommer med egne meninger. Jeg har ikke påstått at han har voldtatt eller drept noen. Jeg har sagt at jeg hadde oppfattet denne typen oppførsel som skremmende. Jeg har sagt spesifikt at TS ikke opplevde det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 30. september 2023 #28 Del Skrevet 30. september 2023 Uff, dette høres ut som en vond historie å oppleve. Godt du er så fornuftig at du ikke har mer med ham å gjøre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #29 Del Skrevet 30. september 2023 Kjære ts til fremtiden så sett grenser mye tidligere! Dette har han jo drevet med lenge, han bare tar rundt deg eller holder på deg, holder du rundt ham eller på ham? Er dette noe du aktivt ville eller bare skjedde det og du lot det og håpet det var noe det ikke var? Jeg mener når du går ut i skogen og har sex med en fyr du ikke kjenner på en benk, du var jo med på det, men ville du det? Skjønner det er ekkelt, og det var ekkel oppførsel fra ham, men i fremtiden ville jeg vært bedre på å passe på meg selv og mine grenser, ikke havne i slike situasjoner! Anonymkode: ec12d...47e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå