AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #1 Del Skrevet 27. september 2023 Litt usikker på hvilken kategori jeg skulle poste dette, men prøver meg her. Jeg har en kompis som jeg har kjent i rundt 1 år nå, vi bor nærme hverandre og har møttes 3-4 ganger for å gå turer sammen. På desse turene har det alltid endt opp med at han har spurt meg om å holde meg i hånda, holdt rundt meg, tatt meg på rumpa mens han har holdt meg kjempe hardt inntil seg og sagt at han blir så varm bare av å holde meg i hånda. En annen ting jeg reagerte på ganske tidlig var at han bare ville gå på kveldene etter det hadde blitt mørkt. Siste gangen endte vi opp med å finne en benk og ting endte som det gjorde, nettopp i sex etter mye tafsing fra hans side. Etter sexen ble han kjempe rar og endte opp med å gå fra meg og ventet ved bilen min på parkeringsplassen før han bare sa hade og gikk videre. Jeg reagerte med å både bli kvalm og på gråten når jeg satt meg i bilen min, kjempe rar reaksjon samtidig så vondt. Jeg angrer, spesielt etter den kjempe merkelige reaksjonen hans etterpå. Tidligere har han sendt meg melding hver dag, men nå har jeg ikke fått en eneste en. Jeg føler meg litt brukt samtidig som jeg ga etter.. kjenner at jeg har veldig lite lyst til å møte han igjen, og jeg vurderer å bare ignorere meldinger fra han om de kommer, eventuelt slette han helt. Noen som har opplevd noe lignende? Jeg føler meg så inn i helvette dum. Han kom ikke inni meg, men han holdt hele tiden igjen fra å ikke gjøre det, han fikk full ''utløsning'' etterpå, men er usikker på om jeg bare burde ta en test just in case.. Anonymkode: 619b4...725 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #2 Del Skrevet 27. september 2023 Kanskje han ble flau? Anonymkode: 74e13...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #3 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje han ble flau? Anonymkode: 74e13...485 Han virker ikke typen som blir flau, sier at han blir så kåt av lydene i skogen osv, han er så veldig rett frem.🙇♀️ han stønnet veldig under sexen og ga veldig uttrykk for at han likte det, men reaksjonen etterpå var bare rar. Litt som om nå fikk han det han var ute etter, hadebra liksom. Anonymkode: 619b4...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #4 Del Skrevet 27. september 2023 Ta en test "just in case"? Graviditetstest eller teste for kjønnssykdommer, mente du? Hadde du sex med han uten prevensjon da? Det var jo i så fall umåtelig dumt gjort av deg. Men ja, han høres en smule merkelig ut, og det var utrolig rar oppførsel fra han etterpå. Send han en melding og spør da vel? Spør 'Hvorfor oppførte du deg så rart etter at vi hadde sex? Det var helt merkelig' Han kan godt få høre det ble oppfattet sånn. Anonymkode: 5e9a9...36a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #5 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Etter sexen ble han kjempe rar og endte opp med å gå fra meg og ventet ved bilen min på parkeringsplassen før han bare sa hade og gikk videre. Jeg hadde spurt direkte, hva faen er galt med deg? Altså ikke deg, TS, men han du hadde sex med. Anonymkode: 80e00...b33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #6 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ta en test "just in case"? Graviditetstest eller teste for kjønnssykdommer, mente du? Hadde du sex med han uten prevensjon da? Det var jo i så fall umåtelig dumt gjort av deg. Men ja, han høres en smule merkelig ut, og det var utrolig rar oppførsel fra han etterpå. Send han en melding og spør da vel? Spør 'Hvorfor oppførte du deg så rart etter at vi hadde sex? Det var helt merkelig' Han kan godt få høre det ble oppfattet sånn. Anonymkode: 5e9a9...36a Ja, jeg vet. Og jeg angrer veldig. Har lyst til å teste meg for begge deler egentlig, bare for å være på den sikre siden. Tenker litt på precum, men sjansen er vel uhyre liten for at jeg skulle blitt gravid på det uansett. Frister å sende en melding å spørre hva i alle dager som skjedde rett etterpå, men jeg kjenner jeg må kvinne meg litt opp for å gjøre det.. Anonymkode: 619b4...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #7 Del Skrevet 27. september 2023 Ubeskyttet sex med person du har truffet 3-4 ganger, som du har latt tafse på deg og alt mulig ved de forrige treff? Det er virkelig ansvarsfraskrivende å påstå du ble brukt. F-ck around and find out, som man sier. Anonymkode: 8f4eb...2a1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #8 Del Skrevet 27. september 2023 Er dere unge? Ikke normal oppførsel uansett av en person. Han må være syk mentalt,sliter nok med noe. Anonymkode: f31d4...17b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #9 Del Skrevet 27. september 2023 Ja, du ble brukt. Test deg for kjønnssykdommer og uønsket graviditet. Anonymkode: f44d5...3fd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #10 Del Skrevet 28. september 2023 Hei! Kjip fyr som kan virke som var interessert i deg for en ting. Utrolig dårlig gjort å oppføre seg slik I etterkant. Synes du skal skrive en melding å si akkurat hva du føler rundt det. Og ville valgt å aldri møte han igjen om han tar kontakt, da bør han i så fall ha hatt en utrolig god grunn (som virker lite sannsynlig) og jobbet for det. Virker for meg som han prøvde godt på å få deg til "sengs" med den tafsingen sin og når han fikk det, så var han fornøyd og ferdig med det og stakk. Veldig, veldig dårlig oppførsel og ingen du uansett vil involvere deg med? Han må jo ha noen issues og dårlig manerer. Det er ikke noe du har gjort feil og du bør ikke bruke energien din på å tenke mer på dette. Han er ikke verdt en tanke mer, rett og slett. Håper du ikke føler deg bad, du får ta det som at du er en erfaring rikere. Anonymkode: e9dfe...97b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #11 Del Skrevet 29. september 2023 Hadde dere sex ute offentlig på en benk?? Eller misforstod jeg? Vet jeg er treig i pappen ofte, men… Anonymkode: eeb0f...70a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #12 Del Skrevet 29. september 2023 Er vel ingen ting å lure på? Jakten er over når man har fått sprutet inn i dama. Anonymkode: 5525f...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #13 Del Skrevet 29. september 2023 Ham høres falsk ut, skjønner at du følte deg brukt. Hadde ikke hatt mer med ham å gjøre om jeg var deg. Og du bør ikke tenke at det er noe savn nå når du vet hvordan han er Anonymkode: f2f4c...e58 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #14 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vel ingen ting å lure på? Jakten er over når man har fått sprutet inn i dama. Anonymkode: 5525f...f0e Han kom jo ikke i henne. Sorry ts, kunne ikke dy meg. Men han fyren her høres jo helt dust ut. Du kan fint sende han en melding og spørre om hva som skjedde. Lykke til 🙂 Anonymkode: b407a...ad3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym - Bruker Skrevet 29. september 2023 #15 Del Skrevet 29. september 2023 Før jeg ble ordentlig voksen mann kunne jeg kanskje ha oppført meg slik hvis jeg var i et annet forhold fra før. Ut når det er mørkt: Vil ikke ses av andre. Har tømt seg: Kåtheten er borte. Hurtig tilbake til bilen: Ikke bli set av andre. En trøst kan det kanskje være at du tydeligvis er attraktiv. Finn en annen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #16 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (På 27.9.2023 den 15.52): Er dere unge? Ikke normal oppførsel uansett av en person. Han må være syk mentalt,sliter nok med noe. Anonymkode: f31d4...17b Eller en utspekulert og manipulerende liten dri..... Siden han kun ville gå tur med deg når det var mørkt og på visse steder, så tror jeg at han kun var ute etter å få oppfylt en fantasi, og utnyttet deg. Samtidig så skulle dette være noe som ingen andre så og visste om. Ergo han har en annen han enten er sammen med. venter på eller noen han spesielt ikke skal vite om deg. Hvor gammel er han? Du må bare fortelle andre hva han har gjort mot deg. Jeg går ut fra at du ble interessert og trodde at han også var interessert i deg. Noen melding for å spørre hvorfor han oppførte seg slik tror jeg er liten vits i, men du kan alltids spørre. Gjør det du føler er riktig for deg. Anonymkode: 95cf4...1b5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #17 Del Skrevet 30. september 2023 Takk for svar. Har slettet han fra some og kjenner jeg bare vil glemme hele fyren. Føler meg så brukt og ekkel på samme tid. Han kom ikke inni meg, men jeg vil teste meg likevel om jeg ikke får mens om 9 dager. Det skjedde på en benk ja, men som ligger et stykke inn i skogen, et sted hvor det nesten ikke er noe lys i det hele tatt. Han er 38 og jeg er 27, så vi er voksne begge to. Burde jeg visst bedre? Så absolutt, men samtidig så ble han veldig tafsete, langt inn i skogen hvor det bare var oss to og så godt som bekmørkt. Han har fortsatt ikke lagt meg til eller sendt meg en melding etter jeg slettet han. Jeg føler han fikk det akkurat som han ville som noen beskriver over her, han fikk seg et ligg og så var han fornøyd med det og valgte derfor å bare stikke og ikke bruke mer energi på meg.🤦♀️ Hvorfor han brukte tid på å stå med bilen min og si hade i det jeg kom ut av skogen, synes jeg også var veldig merkelig..bare glad jeg kom meg til bilen min og kjørte hjem igjen fort som søren. Det er som noen skriver her, han virker ikke helt god, skummelt at jeg ikke så det tidligere selv etter å ikke ha kjent hverandre så lenge.. Anonymkode: 619b4...725 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 30. september 2023 #18 Del Skrevet 30. september 2023 (endret) Anonym - Bruker skrev (14 timer siden): Før jeg ble ordentlig voksen mann kunne jeg kanskje ha oppført meg slik hvis jeg var i et annet forhold fra før. Ut når det er mørkt: Vil ikke ses av andre. Har tømt seg: Kåtheten er borte. Hurtig tilbake til bilen: Ikke bli set av andre. En trøst kan det kanskje være at du tydeligvis er attraktiv. Finn en annen. Jeg blir helt uvel av den siste setningen, som kommer av mangel på empati i innlegget ditt. Du har en forklaring på situasjonen som sannsynligvis stemmer, men for meg er det kjemperart at noen kan forklare hvordan man bedrar sin partner og skremmer livskiten av en annen kvinne fordi man er kåt, og avslutte med: Du er sikkert attraktiv. Jeg tror ikke TS reagerte som jeg ville gjort, men jeg hadde trodd jeg skulle dø om en fyr forlot meg i skogen. I mitt hode hadde jeg ikke sett noen forklaring på at han måtte løpe til bilen, for å ikke bli sett sammen med meg, etter at vi hadde møttes flere ganger, hatt sex, sendt meldinger. Strekningen mellom benken og bilen hadde ikke vært avgjørende for å bli oppdaget. Endret 30. september 2023 av Helene1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #19 Del Skrevet 30. september 2023 Æsj, for en dust! Men ikke bruk mer energi på det, ts. Noen rare hendelser skjer i løpet av et langt liv. Kjip opplevelse, men avskriv ham som den teite, og gå videre. Klem til deg! Anonymkode: 546ea...f14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #20 Del Skrevet 30. september 2023 Sorry, asså. 27 år = voksen. Du gikk ut i en skog og hadde tilfeldig sex med en tilfeldig mann. Ubeskyttet = stjernetoskete idiotisk. Topp tipp hvis du ikke vil ha tilfeldig sex med tilfeldige menn: Avklar forholdet før du sprer ben. Diskuter prevensjon while you're at it. 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor han brukte tid på å stå med bilen min og si hade i det jeg kom ut av skogen, synes jeg også var veldig merkelig.. Anonymkode: 619b4...725 Han forsikret seg om at du kom ut av skogen og fant din bil, slik du kunne komme hjem. Ansvarlig fra hans side. Anonymkode: 8f4eb...2a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå