Gå til innhold

Syk og skal reise på lørdag 😩

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten klage tråd her, men jeg begynner seriøst og lure på hva galt jeg har gjort i livet? Skal reise til syden på lørdag, nå er jeg blitt syk ( influensa) og ligger strak.. Har ikke reist på mange år , og føler virkelig at jeg har fortjent en fin ferie nå da jeg har jobber i helsevesenet og det har gått i ett siden ferien i juli ( som regnet vekk her i vest ) Og i tillegg ser jeg at det regner på Kreta , der vi skal reise . * fuck my life right now 😭

Anonymkode: 8fffd...de2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er onsdag nå, du er bra til lørdag.

Anonymkode: 93ec5...5f2

• Liker 1
Skrevet

Det pleier å være sånn at når man skal på ferie, så begynner kroppen og slappe av, og da faller immunforsvaret og man blir lettere syk. 

Anonymkode: b0807...7f5

• Liker 1
Skrevet

Sikker på at det er influensa og ikke covid? Det går lite influensa nå, og mye covid. Ta en test, så vet du, og kan ta forholdsregler for ikke å smitte sårbare grupper.

Anonymkode: 7d452...cf4

Skrevet

Har testet meg, det slo ikke noe ut på covid test. Halve jobben ligger strak, så var vel bare å forvente at det ble min tur snart. Satse på at jeg kommer meg til lørdag, men akkurat sånn det er nå gleder jeg meg ikke til å reise engang 😅 Det verste er vel at det er meldt regn i platanias , og hele målet med turen var litt etterlengtet sol og varme. Men det kan jo selvfølgelig snu det og 🤞🤞🤞

Anonymkode: 8fffd...de2

Skrevet

Det er ikke influensa nå, men masse rhinovirus og corona. Du er nok frisk innen lørdag 😊

Jeg våknet mandag med tett nese, muskelsmerter og 40 i feber og har sovet til i dag. Nå er jeg feberfri og er bare forkjølelsen som sitter igjen i nese og svelg.

Anonymkode: 9cac3...299

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...