AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #1 Skrevet 27. september 2023 Liten klage tråd her, men jeg begynner seriøst og lure på hva galt jeg har gjort i livet? Skal reise til syden på lørdag, nå er jeg blitt syk ( influensa) og ligger strak.. Har ikke reist på mange år , og føler virkelig at jeg har fortjent en fin ferie nå da jeg har jobber i helsevesenet og det har gått i ett siden ferien i juli ( som regnet vekk her i vest ) Og i tillegg ser jeg at det regner på Kreta , der vi skal reise . * fuck my life right now 😭 Anonymkode: 8fffd...de2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #2 Skrevet 27. september 2023 Det er onsdag nå, du er bra til lørdag. Anonymkode: 93ec5...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #3 Skrevet 27. september 2023 Det pleier å være sånn at når man skal på ferie, så begynner kroppen og slappe av, og da faller immunforsvaret og man blir lettere syk. Anonymkode: b0807...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #4 Skrevet 27. september 2023 Sikker på at det er influensa og ikke covid? Det går lite influensa nå, og mye covid. Ta en test, så vet du, og kan ta forholdsregler for ikke å smitte sårbare grupper. Anonymkode: 7d452...cf4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #5 Skrevet 27. september 2023 Har testet meg, det slo ikke noe ut på covid test. Halve jobben ligger strak, så var vel bare å forvente at det ble min tur snart. Satse på at jeg kommer meg til lørdag, men akkurat sånn det er nå gleder jeg meg ikke til å reise engang 😅 Det verste er vel at det er meldt regn i platanias , og hele målet med turen var litt etterlengtet sol og varme. Men det kan jo selvfølgelig snu det og 🤞🤞🤞 Anonymkode: 8fffd...de2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #6 Skrevet 27. september 2023 Det er ikke influensa nå, men masse rhinovirus og corona. Du er nok frisk innen lørdag 😊 Jeg våknet mandag med tett nese, muskelsmerter og 40 i feber og har sovet til i dag. Nå er jeg feberfri og er bare forkjølelsen som sitter igjen i nese og svelg. Anonymkode: 9cac3...299 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå