Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i hele høst prøvd å henge meg på trening på treningssenter, men har funnet ut at jeg ikke har mulighet for å følge en fast time siden det altid er noe som dukker opp den dagen jeg vil trene...

Så nå tenkte jeg at jeg skulle kjøpe noen treningsvideoer/dvder med treningsprogrammer. Gjerne flere program som varer ca 45min, så kan jeg variere litt hvilket program jeg tar. Har en trim video med hun kari på god morgen norge, men er lei denne.. da det kun blir det samme hver gang..

Noen som har gode treningsfilmer å anbefalle evt. hvor jeg får kjøpt de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! :)

Kjenner til problemet ditt, bare at jeg har i tillegg ingen gode treningssenter i nærheten, så da blir det trenings-dvd`er på meg...

I fjor kjøpte jeg Winsor Pilates på Tv-Shop (bare søk inne på forumet her, så finner du dusinvis av diskusjoner om dem..! :) ), og jeg bruker dem i ny og ne enda. Syns de fungerer helt greit, jeg blir stiv og støl i magemusklene etter første dagen, hvertfall! ;) Men du må nok bruke dem litt lenger for å få full effekt, tror jeg... Uansett er det til nå det eneste Tv-Shop kjøpet jeg ikke har angra på! :)

Å: på Tv-Shop går det just nu en reklame for en ny trenings-dvd: Billys Boot Camp. Vet ingenting om den, har kun sett reklamen, men det virker som ganske gøyal trening! ;)

I tillegg har jeg kjøpt noen yoga-dvd`er på DvdHuset, tror jeg det var..? Yoga for absolute beginners, 3-in-1 Yoga og Power Yoga, i tillegg til noen flere pilates-filmer (The Power of Pilates eller noe i den dur...) Jeg tror faktisk du finner alle på bokkilden.no. De er helt supre, spesielt yoga-dvd`ene har hjulpet meg gjennom flere perioder med stress og mas... Jeg brukte dem daglig en stund, vil begynne med det nå igjen.

Kan og nevne at i siste utgave av ShapeUp var det en test på nettopp trenings-dvd`er, med litt flere forskjellige treningsformer (dans, yoga, t`ai chi, aerobic, kickboxing...) Kanskje det kan lønne seg å sjekke ut?

Håper uansett du finner noe du liker, da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...