Gå til innhold

Kan noen anbefale en god podcast?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker Aftenpodden, Lindmo&co, Relasjonspodden og Misjonen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leger om livet, Nokon må gå (Bergens tidenes søsterpod til Aftenpodden), Hele historien (NRK)

Anonymkode: 1b072...cc9

• Liker 1
Skrevet

Marty og Maisi finner ut av livet.

Anonymkode: bc0bf...392

Skrevet

Kongesagaen Nrk 

Anonymkode: a5989...e50

• Liker 1
Skrevet

Synnøve og Vanessa

Anonymkode: 6d8aa...cfa

Skrevet

Disse fra NRK:

Hele historien

Historiske kjendiser

Oppdatert

I dødens spor

Gamle greier 

SOS nødtelefonen 

Musikkrommet

• Liker 1
Skrevet

Liker podcastene fra Stein Morten Lier ( han som hadde insider programmet) og partneren hans. De jeg hører på heter avhørt og ligger på Spotify. De har blandt annet flukten fra Bolivia, psykopaten Harald, drapet på Jonas Henriksen, en annen spennende om en nordmann som har drept noen i Thailand og prøver og flykte hjem, også har de noen episoder med han som går rundt og avslører dømte pedofile, Aaron eller noe sånn heter han vel. De har sikkert flere også som jeg ikke kommer på i farta, uansett veldig gode podder.

Anonymkode: 35ef1...858

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Papaya

Anonymkode: 07dd3...35f

Skrevet

Svarttrost

Anonymkode: a68ab...e25

Skrevet

Krimpodden, Hvordan har du det mann, Med All Respekt, Misjonen, Fredrik&Kadafi er mine favoritter ihvertfall 

Skrevet

Liker lange formater, med litt litt nerding med intellektuelle samtaler, men det er vel ikke for alle 

Lex Fridman sin podcast er god på det, men litt for nerdete for mange😅 Joe Rogan har også en del interresante gjester om man blar igjennom noen av over 2000(!) episodene. Wolfgang Wee er vel norske svaret på Joe Rogan, og har lange samtaler med mye forskjellig gjester. Men nå er ikke slike lange formater for alle, mange orker ikke høre på en 3t lang podcast😅

Av litt enklere og lett fordøyelig Podcaster, så synes jeg podcasten til Truls og Hellstrøm er morsom, også den med Jan Thomas og Einar Tørnquist er bra

Anonymkode: 4dc8a...025

Skrevet

Om noen synes det er ok å høre på podcaster på engelsk, har jeg tre veldig gode tips:

Dying for sex – helt fantastisk  og rå podcast om to venninner der en av dem har kreft.

Dear Alana - Om en katolsk jente som tok livet  sitt etter homoterapi.

Search engine – podcast  om random ting man ikke visste man lurte  på.

Skrevet

Morgenbladets bokpodcast og politikkpodcast

Anonymkode: 613c3...239

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...