Gå til innhold

Valgt bort fordi man er høy eller rolig/ beskjeden kvinne? Hva er værst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å finne ut hvorfor jeg ikke har noe særlig draget når jeg dater. Er det min høyde: 172 cm eller at jeg virker rolig og litt beskjeden, mangler den interessante X-faktoren? Kan dere menn f.eks. merke på date at en dame har liten vennekrets og evt. kjedelige interesser? Og da blir dette en dealbreaker? Bare undrer.  

Anonymkode: edebd...f65

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

172 er ikke spesielt høyt til å være kvinne. Det er kun litt over snittet. Det er bare på internett at menn ikke liker kvinner over 165. Fordi menn som henger på singelforumet på internett er lave selv.

Dersom du er kjedelig er personlighet selvsagt en dealbreaker.

Anonymkode: 73b6d...bb6

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet

Hvor mye veier du?

Anonymkode: cdbe0...665

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvor mye veier du?

53 kg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

172 er ikke spesielt høyt til å være kvinne. Det er kun litt over snittet. Det er bare på internett at menn ikke liker kvinner over 165. Fordi menn som henger på singelforumet på internett er lave selv.

Dersom du er kjedelig er personlighet selvsagt en dealbreaker.

Okey. Takk for svar. Vet ikke om alle deler din mening.

K34 

Skrevet

Jeg er 170 og rolig. Veier mye mer enn deg også. Er lite singel. Tipper det er litt andre grunner til at du er singel. Det kommer jo an på hvem du skal bli kjent med også. Menn er ikke like. 

Anonymkode: 74331...d4f

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

53 kg. 

Du er bare 5 cm høyere enn snittet for jenter, og har en BMI på 18. Det er ikke dette som er problemet ditt.

• Liker 10
Skrevet

Jeg er 178, veldig stille og beskjeden og har absolutt ingen venner, men har ikke hatt problemer med å få kjæreste likevel etter at jeg ble voksen.

Hadde aldri kjæreste som barn/ungdom.

Anonymkode: f87c8...31d

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
ClausSaus skrev (4 minutter siden):

Du er bare 5 cm høyere enn snittet for jenter, og har en BMI på 18. Det er ikke dette som er problemet ditt.

Takk! 

Skrevet
ClausSaus skrev (15 minutter siden):

BMI på 18 (undervekt) kan være problem for menn som ønsker seg dame med definert rumpe og størrelse på puppene. Mens for andre menn er dette drømmekroppen. Man må bare finne en riktig mann :)

Anonymkode: e9af3...554

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

BMI på 18 (undervekt) kan være problem for menn som ønsker seg dame med definert rumpe og størrelse på puppene. Mens for andre menn er dette drømmekroppen. Man må bare finne en riktig mann :)

Anonymkode: e9af3...554

Ja, for all del — jeg er en av dem du snakker om, som foretrekker noen velplasserte kilo ekstra.

Men hvis hun generelt sliter med å finne en mann, da er det ihvertfall ikke 1,72 og 53 kg som står i veien.

• Liker 6
Skrevet

Kroppsmessig så har TS ideell høyde og BMI spør du meg. Slanke damer er fint.

Anonymkode: e1996...3d3

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kroppsmessig så har TS ideell høyde og BMI spør du meg. Slanke damer er fint.

Anonymkode: e1996...3d3

Hva tenker du om personligheten min da? Ei som ikke tar mye plass og ikke brautende. Er rolig, hyggelig og har humor i tillegg. 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er din holdning til sex, ts. Er prippen eller frigjort?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva tenker du om personligheten min da? Ei som ikke tar mye plass og ikke brautende. Er rolig, hyggelig og har humor i tillegg. 

Alle har humor. Men folks humor er ulik.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Det å ha "draget" har som regel med sex appeal å gjøre. Mange damer har draget fordi de signaliserer tydelig at bufeen er åpen. Og alle takker ja til gratisprøver selv om de ikke egentlig vil ha produktet. 

Om du har en mer seriøs tilnærming til dating så må du være mer forberedt på å lete etter nåla i høystakken. Du blir avvist av mange og du vil avvise mange. 

Anonymkode: c347b...ddf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du har jo en helt normal høyde 172 cm er jo flott det. :) Er jo ingenting gale med verken utseendet eller personlighet, kanskje du ønsker det for mye og at det er blitt en slags greie. Kanskje du kan begynne på noe dans eller friluftsgrupper, noe du er interessert i og kanskje treffe noen gjennom det, ikke stresse med det.

For min del som er liten og feit og ikke ønsker noe forhold, har fått flere tilbud og det tror jeg er bare fordi jeg ikke ønsker det. Hadde jeg vært 18 og ønsket meg en kjæreste så hadde ingenting skjedd, nå når jeg føler meg ferdig med slikt da renner tilbudene inn. Det er typisk. :P 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan er din holdning til sex, ts. Er prippen eller frigjort?

Det spiller faktisk ingen rolle om hun er prippen eller frigjort for det er ikke det som hindrer henne i å få et forhold. Menn er ikke så vanskelige, faktisk. Hun må treffe på en hun har kjemi med og som er klar for noe mer, er ikke alltid like lett.

Anonymkode: 612d2...0cc

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg vet dere kvinner ikke vil høre dette men fin personlighet er ikke akkurat mangelvare. Attraktive kvinner med sexlyst, selvinnsikt og med gjerne god personlighet som bonus. Det er mangelvare. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøver å finne ut hvorfor jeg ikke har noe særlig draget når jeg dater. Er det min høyde: 172 cm eller at jeg virker rolig og litt beskjeden, mangler den interessante X-faktoren? Kan dere menn f.eks. merke på date at en dame har liten vennekrets og evt. kjedelige interesser? Og da blir dette en dealbreaker? Bare undrer.  

172 er god normalhøyde, og jeg hadde ikke bltt skremt av 185 heller.

Rolig og beskjeden kan være litt brems, fordi man trenger å komme igang med samtale. Hvis det er tungt å få i gang samtale, så er det jo litt tungt.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det å ha "draget" har som regel med sex appeal å gjøre. Mange damer har draget fordi de signaliserer tydelig at bufeen er åpen. Og alle takker ja til gratisprøver selv om de ikke egentlig vil ha produktet. 

Om du har en mer seriøs tilnærming til dating så må du være mer forberedt på å lete etter nåla i høystakken. Du blir avvist av mange og du vil avvise mange. 

Anonymkode: c347b...ddf

Jeg tenner veldig på flørtete jenter. For meg handler det om selvtillit og sosiale evner, ikke at man puler hva som helst

Anonymkode: 2dc3b...11a

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...