kløverpiken Skrevet 27. september 2023 #1 Skrevet 27. september 2023 Jeg har bestilt hjem den ene kåpen etter den andre, men de er alltid for lange og blir returnert. Har blitt bevisst på at modellene nettsidene bruker ofte er 180 cm, og alltid høyere enn meg, som er 164 cm. Hvis du er på min høyde, har du kjøpt deg ullkåpe i det siste? Noen som har noen å anbefale? Ønsker ikke at den skal rekke meg til anklene, eller under midten av leggen 😊 Ps: må ikke være 100% ull.
Jacuzzi Skrevet 27. september 2023 #2 Skrevet 27. september 2023 Jeg kjøper nesten alle mine klær fra petite-avdelingene til ulike klesmerker. De er elendige på å ta inn dette i butikker i Norge, så jeg kjøper alt på nett. På Zalando kan du bruke filter når du søker. Gå inn i "flere størrelser"-kategorien og merk av for petite. Her er f.eks. kåpene de har. 1
kløverpiken Skrevet 27. september 2023 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2023 Jacuzzi skrev (1 time siden): Jeg kjøper nesten alle mine klær fra petite-avdelingene til ulike klesmerker. De er elendige på å ta inn dette i butikker i Norge, så jeg kjøper alt på nett. På Zalando kan du bruke filter når du søker. Gå inn i "flere størrelser"-kategorien og merk av for petite. Her er f.eks. kåpene de har. Tusen takk for tipset ☺️
flusa Skrevet 28. september 2023 #4 Skrevet 28. september 2023 kløverpiken skrev (19 timer siden): Jeg har bestilt hjem den ene kåpen etter den andre, men de er alltid for lange og blir returnert. Har blitt bevisst på at modellene nettsidene bruker ofte er 180 cm, og alltid høyere enn meg, som er 164 cm. Hvis du er på min høyde, har du kjøpt deg ullkåpe i det siste? Noen som har noen å anbefale? Ønsker ikke at den skal rekke meg til anklene, eller under midten av leggen 😊 Ps: må ikke være 100% ull. Jeg kjøpte denne i fjor, husker ikke om det var b young eller vero moda.. 2
Tingelling Skrevet 30. september 2023 #5 Skrevet 30. september 2023 Bruker konsekvent riccovero sine cashet kåper. Ingen dill, rett fasong og veldig klassisk. Jeg er 155
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå