AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #1 Del Skrevet 27. september 2023 Jeg ser på fit biten min at jeg går inn i REM søvn ofte tidlig på natta , før dyp søvn. Skal det ikke egentlig være motsatt? Eller er det litt forskjellig? Anonymkode: 001fe...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #2 Del Skrevet 27. september 2023 Et enktelt søk på google om "søvnstadier" svarer på akkurat det du lurer på med detaljert forklaring. Anonymkode: 08142...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #3 Del Skrevet 27. september 2023 Bør ikke stole på fitbit. Når jeg ligger helt våken mye i ro, så sover jeg vist dypt. Jeg har lav puls når jeg ligger rolig og puster rolig og det tar den som søvn Anonymkode: e4883...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #4 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Et enktelt søk på google om "søvnstadier" svarer på akkurat det du lurer på med detaljert forklaring. Anonymkode: 08142...471 Ja der står det jo at det ikke er vanlig med remsøvn tidlig på natten.. derfor jeg lurer hva det kan skyldes. Stress? Anonymkode: 001fe...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #5 Del Skrevet 29. september 2023 Jeg føler meg så rar etter de nettene det har vært mer rem-søvn.. blir helt opphengt i drømmene og sliter med å legge det bort og «være tilstede» i meg selv på dagen. Ubevisst.. Anonymkode: 001fe...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå