Fighter83 Skrevet 27. september 2023 #1 Del Skrevet 27. september 2023 Tenkte å leie hytte for 5-6 lapper men ville da egentlig på ei skikkelig fjellhytte ikke bo nedi ei dal med 100 andre hytter på hyttefelt ca 500 meter fra butikken. Sjekket opp DNT.no hva de hadde å komme med og så da at Finse kunne være et alternativ for 2 voksne og 2 barn men jeg har absolutt ikke råd til over 15 lapper for noen dager der så det utgår. Kielbåten? Vil helst ha ihvertfall 2 dager til med moro på båt med ungene kjenner jeg. Alt koster masse penger ja😭 Å være hjemme hele uka er ikke noe alternativ for min del, da blir jeg smågal. Telte ute i 1 uke er det en løsning? Hva skal dere i høstferien med ungene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #2 Del Skrevet 27. september 2023 DNT har 550 hytter rundt i Norge, og så velger du Finse-hytta? Den er jo kjent for å være både dyr og travel, og samtidig må du betale for tog dit (går ikke bilvei). Jeg hadde heller undersøkt 549 av de andre hyttene🏡 Anonymkode: 4745a...69e 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #3 Del Skrevet 27. september 2023 Masse hytter p leie rundtomkring som ikke er så dyre da. Anonymkode: 0b5ef...2dd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #4 Del Skrevet 27. september 2023 Da må du vurdere hva som er viktigst; En skikkelig dyr hytte som du ikke har råd til? Eller jekke ned på hytte-kravet og gå for noe billigere som faktisk er gjennomførbart økonomisk. Anonymkode: 56b9a...c1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #5 Del Skrevet 27. september 2023 Er mange hytter som er rimeligere enn det da, du trenger ikke velge den aller dyreste. Dere kunne leid en hytte med sjø eller et vann og fisket? Telte ute må du da selv vite om er en god løsning, vi kjenner ikke familien din og hva de kan like. Min familie hadde likt det veldig godt, kommer jo litt an på været. Ellers er jo Airbnb et alternativ. Så er det jo ganske greit å vite alder på barna om vi skal komme med tips. Anonymkode: bcd98...45a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #6 Del Skrevet 27. september 2023 Har leid hytte i 3 døgn av jakt- og fiskeforeningen. Og så skal vi en tur til Finland. Overnatter der en natt Anonymkode: 9c772...3d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 27. september 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): DNT har 550 hytter rundt i Norge, og så velger du Finse-hytta? Den er jo kjent for å være både dyr og travel, og samtidig må du betale for tog dit (går ikke bilvei). Jeg hadde heller undersøkt 549 av de andre hyttene🏡 Anonymkode: 4745a...69e Så det er forskjell på prisene ja. Trodde det var likt overalt. Får titte litt til da👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå