AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #1 Del Skrevet 27. september 2023 Hva får dere ut av den slags? Anonymkode: 2e24c...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #2 Del Skrevet 28. september 2023 Det samme som gifte kvinnfolk Anonymkode: 92db2...772 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #3 Del Skrevet 28. september 2023 Det de ikke får ut av ekteskapet. Anonymkode: a0385...1f1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 28. september 2023 #4 Del Skrevet 28. september 2023 (endret) Nå er ikke jeg den rette til å svare på dette, men jeg har den beste sykkelen jeg var i stand til å skaffe meg i fjor. Helt nydelig! Og så kommer det nye sykler på markedet, med enda bedre geometri, vakrere finish, bedre demping, flere gir, bedre aerodynamikk.... Jeg trenger ikke ny sykkel, men ...? Det er også vanlig at menn hvis de får muligheten kjøper seg flere sykler, og koser seg både med den herlige sykkelen fra i fjor og en ny med flere gir. Menn som ikke er utro sikler kanskje mer etter ekstra sykkel enn de sykler etter ekstra damer. Endret 28. september 2023 av I Grosny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåtrå Skrevet 28. september 2023 #5 Del Skrevet 28. september 2023 Menn mangler som regel noe i sitt forhold. Da leter de etter det de mangler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #6 Del Skrevet 28. september 2023 I Grosny skrev (2 timer siden): Nå er ikke jeg den rette til å svare på dette, men jeg har den beste sykkelen jeg var i stand til å skaffe meg i fjor. Helt nydelig! Og så kommer det nye sykler på markedet, med enda bedre geometri, vakrere finish, bedre demping, flere gir, bedre aerodynamikk.... Jeg trenger ikke ny sykkel, men ...? Det er også vanlig at menn hvis de får muligheten kjøper seg flere sykler, og koser seg både med den herlige sykkelen fra i fjor og en ny med flere gir. Menn som ikke er utro sikler kanskje mer etter ekstra sykkel enn de sykler etter ekstra damer. Det der gir akkurat null mening. Kanskje du tenkte å skrive noe smart, men her skrev du nok feil. Anonymkode: 01a9d...a2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 28. september 2023 #7 Del Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det der gir akkurat null mening. Kanskje du tenkte å skrive noe smart, men her skrev du nok feil. Anonymkode: 01a9d...a2a Lekte med litt humor rundt temaet, med et snev av alvor i bunn. Det er vanlig for menn å ønske seg noe nytt og fint av og til, og hva eller hvem det er avhenger av deres interesser og mulighetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #8 Del Skrevet 28. september 2023 Blåtrå skrev (2 timer siden): Mennesker mangler som regel noe i sitt forhold. Da leter de etter det de mangler. Rettet. Anonymkode: a1ff6...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #9 Del Skrevet 28. september 2023 "Forfølge" 😂😂 Høres kriminelt ut Anonymkode: 72ad6...290 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #10 Del Skrevet 28. september 2023 Gifte kvinnfolk gjør det samme. Anonymkode: 0bbd7...c3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 28. september 2023 #11 Del Skrevet 28. september 2023 Av og til møter man rett og slett noen som tar pusten fra deg, gift eller ikke gift. Gjelder begge kjønn og nesten uansett alder skulle jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #12 Del Skrevet 28. september 2023 NakenPanda skrev (2 timer siden): Av og til møter man rett og slett noen som tar pusten fra deg, gift eller ikke gift. Gjelder begge kjønn og nesten uansett alder skulle jeg tro. Jepp, men de med et snev av respekt for partneren sin styrer unna og vanner ikke det gresset. De tar med seg den gode følelsen hjem og drar frem litt gjødsel og steller enda penere med eget gress. Anonymkode: a1ff6...c69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #13 Del Skrevet 28. september 2023 Kåt . Sexavhengig. Unormalt stort behov for oppmerksomhet. Folk som er utro til tross for at de får alt de ønsker seg hjemme, har en personlighetsforstyrrelse. De får aldri nok av ! Anonymkode: 564af...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 28. september 2023 #14 Del Skrevet 28. september 2023 (endret) Players og narsissister trenger jevnlig nytt påfyll av oppmerksomhet og bekreftelse fra nye prosjekter eller erobringer, og forkaster gjerne den forrige partneren eller forsømmer basispartneren, selv om vedkommende er helt perfekt for dem. De trenger det fordi de har en kronisk usikkerhet og et svakt, til og med utydelig, selvbilde. De dør ofte alene. Endret 28. september 2023 av Andro 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #15 Del Skrevet 28. september 2023 Jeg har hatt mange mannskor ( kvinnelig dirigent ) INGEN av de gutta har noengang vært utenfor taktstreken ❤ Det jeg har opplevd av uønsket atferd ,er av menn ( fremmede) som ønsker kontakt for moro skyld- som avvises. De kan bli sære.. Anonymkode: a3710...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #16 Del Skrevet 28. september 2023 Hvis noen har mista lommeboka eller skjerfet eller noe. Anonymkode: 64892...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå