Gå til innhold

Han var jomfru jeg hadde høyt antall.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så en tråd på fb om en sånn tråd. Jeg måtte se kommentar feltet og følte for å skrive litt. Selve tråden fant jeg ikke. 

For kjønnene driver å polariserer hverandre og det skjer ikke bare her til lands. Dette skjer over hele den vestlige sivilisasjon som nå har finanskrise der mange av dere peker på Støre og Vedum. Før det Erna. Hadde det ene og alene hvert dem så hadde ikke resten av vesten slitt med mye av det samme. 

Så noen som vil dele noen tanker tilbake om det hele? Det er litt rotete. Det er en personlig tekst, men handler ikke om meg. Jeg har også hvert veldig heldig i livet mitt sånn i bunn og grunn. 

her er teksten jeg følte for å skrive. 

Vet du hva. Snart er det verdens mentale helse dag. Nå skal jeg være veldig ærlig. På hvorfor jeg sier at i 2030 så kommer 50% kvinner til å være enslige og om 10-15 år vil horder av kvinner få mentale sammenbrudd og ty til antidepressiva og annet fordi de passerer f eks 40-50 og ikke finner en mann som faktisk investerer i de. Så skal du lese så må du lese hele. Det ble langt da, men om så.. gjør deg noen tanker om samfunnet.

For jeg har analysert kommentarfeltet og hovedvekten er selvsagt damer. Å noen mener det er ille, veldig mange gjør ikke det. 

Det har med at damer er opptatt av fremtiden til mannen. Mannen er opptatt av fortiden til damen. For i oss så vil en mann ha en stabil dame som kan være en bra mor. Enten om du vil ha barn eller ikke. En dame vil ha en mann som har en lovende fremtid. Det ligger biologisk i oss. Derfor mener damer på autopilot at det ikke har noe å si med fortid. 

Riktignok så vil mange av de samme damene avskrive meg pga at jeg har en heavy fortid med masse dop osv. Så dobbeltmoralen styrer uten at de skjønner det selv. Dette er ikke ment mann mot dame. Dette er hannkjønn og hunkjønn. Jeg har brukt mye tid på å prøve forstå dette. 

Alle regler har unntak vel og merke, men det er forskjell på hva mannfolk vil ha sex med og hva de gifter seg med. Akkurat som damer går etter mye kjekkere menn, men i forhold så betyr ikke utsende så mye i motsetning til personlige egenskaper. Vi har hatt en tid i vesten der jenter har blitt foret og hjernevasket av sex og singelliv, Kardashians osv. Samtidig har mannen blitt neglisjert. Dvs mannekrisen som stadig snakkes mer om. 

Mange vil også hevde at dette jeg sier nå har med usikkerhet å gjøre. Alltid damer som regel. Fordi de ikke alltid tar ansvar for eget livsvalg og jeg skal også si; «hva er mange» kommer an på øyet som ser. Har en mann pult 250 damer så er ikke 30 mange. Spørsmålet er da om det er den mannen damen har lyst til at skal oppdra barna hennes. For dette vet endel kvinner også. Man vil ha noen som er like seg selv.

Jeg tør ikke skrive dette i kommentarfeltet for da får man fort bare masse hets, men jeg kan skrive det her. For jeg står for ordene mine. Jeg har heller ikke interesse av å ha flest mulig damer. Det har kanskje like mye med usikkerhet og forpliktings-angst å gjøre, eller at man har med noe fra barndom osv om man vil det. Jeg er for gammel for det og vil ha kvalitets dame som er bedre en meg på disse tingene. 

Det er heller ikke det samme for en mann og dame da en mann må faktisk gjøre en innsats for å finne ei. Ei dame må bare være tilgjengelig. For menn styrer å gå ned på kne, altså forhold. Damer styrer hvem de tar med seg i senga. Derfor er en dames valg sier noe om hennes «attraktivitet». 

Samtidig så kan en mann på 50 starte familie med ei dame på 30. mens en dame på 50 kun vil få sex av en mann på 30. For han kan få forhold med ei på 25 da. 

Dette er biologi og adferds psykologi. Noe som det ser ut som mange oppriktig trenger. 

I USA kommer nå rapportene om damer på 50 som spiser piller, drikker og er deprimerte fordi de ikke finner en mann. Samtidig er unge liberale jenter blitt storforbrukere av psykologer fordi de har mentale problemer. 

Det er også mange menn (og damer) som kan si dette. For det skjer noe med evnen til å knytte relasjoner. Det er litt som med dop. Man får aldri det rushet som man fikk første gangen etter den 10 eller 20. 

For ja 30 partnere når man er 28 er mange. 

Jeg hadde aldri giftet meg med ei sånn dame i 7/10 tilfeller for hun har verdier og moral som jeg ikke har tenkt at mor til mine barn skal lære de. For virkelig bra damer de blir kapret av bra menn når de er unge og gifter seg og lever stabile familie liv, eller de er helt vekk fra dating markedet og hopper ikke til køys med «hvem som helst». Selv om damer vil nekte for at de har gjort det. 

De færreste har lyst til å være single når de er 50 for eksempel. Og hvis du da er stor forbruker av enten menn eller damer så risikerer du å ende opp alene. Fordi du er for rastløs. Kan være mange der, men man klarer ikke slå seg til ro med det man har. 

Det er også forskjell på å være 20-30-40, men fortiden har en tendens til å speile fremtiden om man ikke er bevisst på seg selv. 

Alle er ikke som meg heldigvis, men mange menn ville heller aldri puttet en ring på fingeren til mange av disse. Det vil si at om mannen blir lei, dama blir syk og lignende så stikker han. Jeg hadde gjort det for jeg hadde ikke hvert interessert i å være investert. Vi kan godt ha det gøy, men det vil alltid bare være noe man har imens man leter etter den rette. Samtidig så vil damer i svært mange tilfeller med den rette mannen utvikle følelser pga de frislipper et hormon under samleie. 

Hva sier jeg her? Litt som at damer må være emosjonelt tilknyttet mannen for å ha sex. Menn har sex for å komme og kunne brukt hva som er tilgjengelig for det. Altså vi har oss på ulikt grunnlag. Litt som at mange damer klager på mannen jokker på og kjører sitt løp og ferdig. Ikke tar hensyn til hennes tilfredsstillelse. Dette begynner det å bli mye data på og damer flest vet at dette ikke er tatt helt ut av løse luften. 

Årsaken til at jeg sier dette er fordi damer i dag tar null ansvar for egne valg. Samfunnet vakler og hele den pakka. i hele vesten gjentar dette seg og man polariserer kjønnene fra hverandre.

Jeg må også si før noen dømmer eller tenker og tror jeg har hatt få. Jeg hadde flere før jeg fylte 20. du kan nesten legge sammen de to tallene. Altså alderen og antallet. Jeg har våknet opp så mange steder og har gjort mer gærnt i livet en de fleste. Opplevd overgrep mer enn en gang og det i ung alder. Akkurat som mange jenter.

Jeg har hatt få romantiske relasjoner derimot. Det er derfor jeg tok et personlig valg om å finne den rette for mange år siden. Fordi jeg er et følelsesmessig ødelagt menneske og forsto at noe var galt med meg fordi jeg klarte ikke knytte romantiske relasjoner og gjør ikke det i dag heller. Å det resulterte i noen dumme valg og at jeg forelsker meg på en idiotisk måte. Derfor stabilitet er så viktig for meg. 

Jeg var heldig for til tross for det så har jeg festet bort mer penger en de fleste har i banken. rikere i dag en de fleste vil noen gang bli i løpet av livet. Man opplevde mye rart og alt sånn. Hadde det ikke hvert for rusmiljøet hadde jeg mye mulig hvert gift i dag med kids. Eller jomfru. For jeg har begynt å skjønne at svært mange flere gutter en man vet er faktisk det. Eller har et meget lavt antall. 

Hva vil jeg med dette? Som jeg startet med. Snart er det verdens mentale helse dag. Hvordan tror dere at en mann på f eks si 38 føler seg når han ser horder av damer som dere også ikke hadde giddet å gifte dere med(men gjerne pult) sitter å disser en mann på 38 fordi han ikke har fikset det. Kanskje har han fucka meninger. 

Antageligvis ikke. Mest av alt skyldtes det usikkerhet. 

Å jeg ser tallene etterhvert og dette vil til slutt rive ned samfunnets velferd og stabilitet i hele vesten. Gutter og jenter vil ende opp med å polarisere seg fra hverandre. Å hvorfor skal du bry deg? Mener sikkert noen. Da har jeg kun et spørsmål tilbake. Skal du noen gang ha kids? For det er de som kommer til å måtte forholde seg til dette.

For snart er det verdens mentale helsedag og landet har aldri hvert mer skakkkjørt en det er i dag. Å det skyldtes ikke Støre eller Erna. Det skyldtes innbyggerne. For toppen er kun en refleksjon av bunnen da by og bygd utgjør en kommune. En kommune utgjør et fylke. Et fylke utgjør et land. Et land utgjør en sivilisasjon. Til syvende og sist henger alt sammen og det heter sommerfugl effekten. 

så hogg gjerne hodet av meg. Noen som har noen tanker om utviklingen? 
for det er ikke det ene eller andre kjønnet det handler om man hvordan blir hverdagen til slutt. For ser man endel land i Europa så er ikke prognosene på stabilitet helt til stede for tiden. 

Anonymkode: 91923...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man må begynne med seg selv. Leve på den måten man selv er fornøyd med, om man er i forhold eller ikke. Og slutte å se ned på det man misliker, men velge det man vil ha. 

Det finnes mange klisjeer av begge kjønn. Feks venninna mi framstår nok som klisjeen av damer du viser til. Fikk barn tidlig og tenker seg ikke alltid så nøye om. Hun er omsvermet, liker en fest og mange menn tror hun har ligget med mange. Men jeg som kjenner henne vet at selv om hun virker veldig utadvent og impulsiv så er hun egentlig sjenert og skeptisk til å få folk innpå seg seksuelt. Hun ønsker greit utseende menn men det jeg tror hindrer henne fra å inngå et forhold, er at hun gjerne vil at mannen skal tjene bra. Men de fleste menn gjør jo ikke det. Og de fleste menn vil bli sett for mer enn evnen til å forsørge.

Du virker også som en klisjé av en mann, en type jeg har møtt før. Fortid med rus, dårlig miljø og uheldige avgjørelser, kommer ut av rusen og ser seg selv som å ha mentale lidelser, vil nå ha ei dame som er ordentlig, kjernesunn og ikke har samme bakgrunn. Men tenker ikke helt over hva han skal ha til felles med ei sånn dame og hvorfor de to skal forelske seg. 

Og de to klisjeene møtes bla på singeltreff.

Utviklingen i samfunnet styrer vi ikke som individer. Og ingen politikere kan vedta hvem som skal være kjærester. Vi kan bare ta avgjørelsen for oss selv, resten får andre styre med. Vi får prøve å være greie med hverandre og feks ikke snakke stygt om noen bare pga kjønn. Men kjærlighet er ikke enkelt og blir det vel aldri heller. 

Anonymkode: a310c...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde hjulpet om du kunne ha kommet med seriøse tall på at damer på 40 og 50 er deprimerte fordi de ikke finner en mann. Og at det skyldes antall partnere. For den seksuelle revolusjonen er jo ikke noe nytt fenomen, den begynte på 70-tallet.

Jeg er i 40-årene selv og har single venninner i 40-årene. De er ikke deprimerte fordi de ikke finner noen mann. Noen av dem var deprimerte før de gikk etter flere år hvor de ikke ble sett men bare tatt som en selvfølge av en stadig mer egoistisk mann og kanskje samtidig hadde tenåringsbarn som var vanskelige og pleietrengende foreldre. Noe sier meg at du ikke evner å sette deg inn i akkurat en slik livssituasjon. Eventuelt at du ikke bryr deg om kvinners depresjon så lenge det skyldes andres urimelige krav og konstant omsorgsgiving. Kvinner som blir deprimerte pga at at de blir avvist av menn derimot, det er runkefantasien over alle runkefantasier.

Anonymkode: 08ad2...51b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for langt å lese. Hva er budskapet ditt, i korte trekk? Jeg klarte ikke å skjønne hva du vil vi skal diskutere her.

Anonymkode: 99a38...1fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Og ingen politikere kan vedta hvem som skal være kjærester.

Likevel blander de seg veldig inn med sine føringer og vedtak som understøtter alt fra homofili til samlivsbrudd. Politikerne setter ingen grenser, fordi folket ikke gjør det selv. Alt er ikke bare lov, alt er også bra. De møter seg selv i døra når stadig flere blir bokstavelig talt tatt med buksa nede. Samfunnet er destabilisert, fra grunnmuren av. Kjernefamilien har ikke en gang tid til hverandre, dette er det samfunnet vi sammen har skapt.

Anonymkode: 9310c...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør du overvektige kvinner på Tinder om de får mange matcher, er svaret i langt mindre grad "ja" der enn ellers. Akkurat som at kjekkasene blant menn også "bare må eksistere" for å få seg noe. Så, noen særlig kjønnsforskjell der, er det ikke. Forskjellen ligger mer i mindsettet - hvor menn oftere har den attituden at bare de eksisterer så er de gode nok (ref. innsats på skolen o.l., hvor det helst er gutta som skal være kule og careless). Dette samtidig som kvinnene gjør en innsats både på skolen og foran speilet. Hvor mye tid bruker egentlig menn på å se bra ut? Vesentlig mindre enn det kvinner gjør. Summen av mange slike ting gjør også at gjennomsnittskvinnen faktisk er ganske attraktiv, mens gjennomsnittsmannen i mindre grad er det. Men, med lik innsats ville det vært annerledes. Så, en kvinne som har 30 navn på liggelisten har gjort akkurat like mye for den som en mann har gjort.

Det er helt greit at unge kvinner som ikke vil binde seg, får en god og lang liggeliste. Det de plukker opp underveis, kan de også ta inn i det forholdet som varer livet ut senere. At mange menn mer enn gjerne ville hatt den samme lista, men strever med å få noe som helst, er ikke noe argument for å drive slutshaming. De menn som ikke vil ha kvinner som har ligget med 30-40 menn, samtidig som de ikke ser noen issues med menn som driver på i samme gate, fortjener å sitte alene i mors kjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.9.2023 den 15.55):

...vedtak som understøtter alt fra homofili til samlivsbrudd...

Anonymkode: 9310c...c08

Mener du ekteskapsloven?  

Anonymkode: a310c...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...