AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Del Skrevet 26. september 2023 Har hatt problemer med hjertet i flere år, da med anfall med veldig høy puls (over 250). Er henvist til spesialist, men de sier det ser ut som en ufarlig rytmeforstyrrelse. Nå er det derimot den motsatte veien. Har hatt veldig lav puls i hele dag, også på trening. Pulsen har sunket til 60 mellom sett på trening når jeg står. Fikk varsel på treningklokka mi istad om uvanlig lav puls. Den lå på 47 i over 10 minutter. Aldri fått varsel. Nå som jeg sitter i sofaen er den også under 50. Pleier å ha hvilepuls på rundt 70. Føler meg ikke uvel, men kanskje noe trøtt og sliten enda jeg sov 10 timer i natt. Burde jeg kontakte lege? Går i tillegg på adhd medisiner som pleier å øke pulsen, ikke dette.. Anonymkode: 1b6b7...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tesss Skrevet 26. september 2023 #2 Del Skrevet 26. september 2023 Ta kontakt med lege, sikkert det lureste. Er nok ikke noe alvorlig, men hjertet skal man ta på alvor 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå