Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i 40 årsdag der temaet er metallica. Det er bestemt at det skal være kurvfæst. Forslag til hva jeg kan ta med?

Det må være noe som er lett å lage og fort gjort.

Hilsen jente 18 år

Anonymkode: 233b1...cbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pastasalat, karbonader på skive, pizza. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hva er kurvfæst? 🤔

• Nyttig 3
Skrevet
malifika skrev (11 timer siden):

Hva er kurvfæst? 🤔

Alle tar med vær sin rett også blir det som en buffe

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Får du ikke beskjed om hva du skal ha med?? Så verten ikke ender opp med 14 pastasalater? 

Anonymkode: edef5...5bf

Skrevet
malifika skrev (11 timer siden):

Hva er kurvfæst? 🤔

Det er når noen har lyst på fest og gaver, men ikke har lyst til å bruke penger på og lage mat selv. Da ber de gjestene ta med "en kurv med mat" hver, kurvfest.

Anonymkode: 53952...6a9

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Åja. Takk for svar 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er når noen har lyst på fest og gaver, men ikke har lyst til å bruke penger på og lage mat selv. Da ber de gjestene ta med "en kurv med mat" hver, kurvfest.

Åja. Takk for svar 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Eller når noen har lyst til å ha fest, men ikke trenger gaver. I min omgangskrets er maten i stedet for gave, ikke i tillegg til. Huset mitt er fullt nok av ting allerede.

Anonymkode: 1107b...59f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

For å svare på spm ditt ts nå som jeg vet hva det er. Da hadde jeg tatt med muffins eller kake med Metallica logo på. Sjekk ut Pinterest så får du mange tips, mye av det ser veldig enkelt ut.

Skrevet

Pizzasnurrer: kjøp ferdig pizzabunn, ferdig revet ost og skinke, Peppes pizzasaus (hvit eller rød), evt hakket rødløk, ferdig hakkede soltørrede tomater. Legg på fyll, rull sammen og kutt opp rullen. Legg bitene ttt i tett i en form - blir supr saftige. Lagde dette en gang, to 10 min å forberede + steketid. God fest 🙂 

Anonymkode: d6203...430

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får du ikke beskjed om hva du skal ha med?? Så verten ikke ender opp med 14 pastasalater? 

Anonymkode: edef5...5bf

Nei, vi bestemmer selv hva vi tar med. Det er opprettet et arrangement på Facebook så skriver hver enkelt under hva vi har med. 

Skrevet

Hørtes kjekt ut. Pizzssnurr eller muffins som foreslått er jo bra. Eller du kan lage en skuff kake det er jo enkelt? En god salat etc? 

Anonymkode: 6e23f...4d7

• Liker 2
Skrevet

Spanske kjøttboller 

Focaccia og aioli

Gresk salat 

Spekemat 

Diverse ost og kjeks 

Anonymkode: 0decf...d85

• Liker 1
Skrevet

Du kan kjøpe ferdige kyllingvinger som du varmer og har i folie. Enklere blir det ikke

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing. De som ønsker å diskutere språk kan gjøre det i underforumet Språk og navn.

Rhodiola, adm.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...