AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Skrevet 26. september 2023 Jeg ser etter nye tilskudd til treningsgarderoben og lurer på hva som anses som det beste på markedet for tiden. Jeg er i begynnelsen av 30-årene, har nettopp fått barn, så jeg har fortsatt litt mage. Derfor trenger jeg noe praktisk å trene i, som også ser presentabelt ut når jeg leverer i barnehagen. Hva er trendy for tiden? Er det spesielle trenings-tights som anbefales? Anonymkode: 7fb05...a99
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #2 Skrevet 26. september 2023 Adidas hurtigsexbukser og stor Umbro eller Champion hettegenser Anonymkode: 8368e...df0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #3 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Adidas hurtigsexbukser og stor Umbro eller Champion hettegenser Anonymkode: 8368e...df0 Høres ut som noe folk gikk med da jeg gikk på barneskolen... Anonymkode: 7fb05...a99 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #4 Skrevet 26. september 2023 Min favoritt er Wearefit tightsen (ribbed seamless), den har høyt liv og godt hold. Jeg bruker gensere i tillegg, altså treningsgensere, jeg blir fort kald på armene ellers, og det er det faktisk veldig mange som gjør nå på mitt senter. Anonymkode: 1f9e5...217
Lizard Skrevet 27. september 2023 #5 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Min favoritt er Wearefit tightsen (ribbed seamless), den har høyt liv og godt hold. Jeg bruker gensere i tillegg, altså treningsgensere, jeg blir fort kald på armene ellers, og det er det faktisk veldig mange som gjør nå på mitt senter. Anonymkode: 1f9e5...217 Da trener du ikke hardt nok 😅 Men fra spøk til revolver, det er mange styrkeløftere som bruker såkalte pump covers, altså at de har på hettegenser som så tas av når musklene har blitt varme og fått pump. Ta, bare kjøp deg en tights, kan anbefale 2XU, Rönish, Casall ,Nike eller Adidas, og en singlet eller tskjorte avhengig av hva du liker. Magen spiller ingen rolle, alle har en. Ville styrt unna merker som billigmerker som HM, Cubus og Amin, min opplevelse er at tightsen ruller nedover.
Rufs Skrevet 27. september 2023 #6 Skrevet 27. september 2023 14 hours ago, Lizard said: Da trener du ikke hardt nok 😅 😂 Jeg kommer fra dobbeltime nå og har alltid treningsgenser, mange som har det (inkludert instruktøren), jeg kan være så varm at svetten renner og alikevel være kald på armene. Synes bare det er behagelig med genser jeg. 😅
Lizard Skrevet 27. september 2023 #7 Skrevet 27. september 2023 Rufs skrev (55 minutter siden): 😂 Jeg kommer fra dobbeltime nå og har alltid treningsgenser, mange som har det (inkludert instruktøren), jeg kan være så varm at svetten renner og alikevel være kald på armene. Synes bare det er behagelig med genser jeg. 😅 Jeg bare tulla 😂 Man er jo veldig forskjellig der. Jeg takler ikke å være varm. Kan bare trene i singlet og shorts. Må jeg ha tskjorte og lange tights klarer blir jeg superstressa over hvor varm jeg blir. 😅 Bra du hadde en god økt! 💪
Rufs Skrevet 27. september 2023 #8 Skrevet 27. september 2023 10 minutter siden, Lizard said: Jeg bare tulla 😂 Man er jo veldig forskjellig der. Jeg takler ikke å være varm. Kan bare trene i singlet og shorts. Må jeg ha tskjorte og lange tights klarer blir jeg superstressa over hvor varm jeg blir. 😅 Bra du hadde en god økt! 💪 Jeg vet du tullet altså, derav denne 😂 Var bare mer input om akkurat hvor forskjellige vi er. 😃 👊🏻
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #9 Skrevet 29. september 2023 Lizard skrev (På 27.9.2023 den 6.45): Da trener du ikke hardt nok 😅 Men fra spøk til revolver, det er mange styrkeløftere som bruker såkalte pump covers, altså at de har på hettegenser som så tas av når musklene har blitt varme og fått pump. Ta, bare kjøp deg en tights, kan anbefale 2XU, Rönish, Casall ,Nike eller Adidas, og en singlet eller tskjorte avhengig av hva du liker. Magen spiller ingen rolle, alle har en. Ville styrt unna merker som billigmerker som HM, Cubus og Amin, min opplevelse er at tightsen ruller nedover. Ja, det er min erfaring. Livet ruller ned, og på shortsene kravler beina oppover så alt ligger i en krøll under rumpeballene.. Jeg elsker tightsene til Bara. De er omtrent de eneste som ikke siger nedover på meg, og shortsene holder seg også på plass i beina. De har veldig ofte salg, så man trenger ikke betale fullpris. Anonymkode: 2cfa2...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå