AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Del Skrevet 26. september 2023 Baby på 9 uker vil kun sove i bæresele på dagtid, noe jeg også egentlig trives med😊 Bruker nå ergobaby embrace, men kommer til å gå over til 360 etterhvert😊 Nå er hun såpass liten og bæreselen er nett, så til nå har jeg kun brukt den tynne gravidjakken over oss begge. Har hund så går mye ut på tur, men baby sover fort 2-4 timer i selen, og så lange turer går jeg ikke😆 så har vært veldig praktisk å bare dra av lua og ullsokker når jeg kommer hjem og bare hatt vanlige klær under jakka. Men neste sele er jo mer klumpete og ser ikke for meg at det kun går med vanlige klær under på vinteren. Men kjedelig å vekke baby ved å ta henne ut av selen for å kle av/på😅 Hvordan gjør dere det? Vekker dere baby? Her sover hun ikke videre om hun blir lagt ned, men kan jo være det snur. Og bruker dere bæreselen over ytterjakka deres på vinteren?😊 Anonymkode: 6862d...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #2 Del Skrevet 26. september 2023 Kjøp det en god bærejakke 😊 Anonymkode: f7474...dc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 26. september 2023 #3 Del Skrevet 26. september 2023 Bærejakke! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #4 Del Skrevet 27. september 2023 Bærejakke 🙌🏼 enklere å regulere temperatur enn om babyen har masse klær på seg mens du bærer Anonymkode: a6543...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #5 Del Skrevet 27. september 2023 Tusen takk for svar, det har jeg ikke tenkt på😆 noen tips til god bærejakke?😊 Anonymkode: 6862d...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #6 Del Skrevet 27. september 2023 Bærejakke. De har mange fine på bonprix, til en ok penge. Anonymkode: c485c...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #7 Del Skrevet 27. september 2023 Til ergobaby 360 finnes det et eget vintertrekk som er vann- og vindtett med fleecefôr, som festes direkte på bæresela. Vi fant en sånn til 300 kr på finn. Syns det funket fint. Anonymkode: 98595...800 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #8 Del Skrevet 27. september 2023 Min 6 måneder gamle baby passer fint inni kåpa mi fortsatt, selv om han er av den røslige typen, og veier nesten 10 kg allerede. Kommer nok til å ha ulldress + fotposer inni kåpen til vinteren. Men jeg har Kahubaby sele, den er mye mindre klumpete enn Ergo 360, så mulig at det spiller inn. Anonymkode: f4c8b...038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 27. september 2023 #9 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Baby på 9 uker vil kun sove i bæresele på dagtid, noe jeg også egentlig trives med😊 Bruker nå ergobaby embrace, men kommer til å gå over til 360 etterhvert😊 Nå er hun såpass liten og bæreselen er nett, så til nå har jeg kun brukt den tynne gravidjakken over oss begge. Har hund så går mye ut på tur, men baby sover fort 2-4 timer i selen, og så lange turer går jeg ikke😆 så har vært veldig praktisk å bare dra av lua og ullsokker når jeg kommer hjem og bare hatt vanlige klær under jakka. Men neste sele er jo mer klumpete og ser ikke for meg at det kun går med vanlige klær under på vinteren. Men kjedelig å vekke baby ved å ta henne ut av selen for å kle av/på😅 Hvordan gjør dere det? Vekker dere baby? Her sover hun ikke videre om hun blir lagt ned, men kan jo være det snur. Og bruker dere bæreselen over ytterjakka deres på vinteren?😊 Anonymkode: 6862d...f85 Easygrow fottrekk, kan brukes over børeselen. Men bør nok ha på ulldress, votter og sokker. Det fins varme bærejakker også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #10 Del Skrevet 27. september 2023 Kledde baby omtrent like varmt som meg selv, så i bæresele, så softshell bærejakke over. Min var fra Bonprix, tror det er denne modellen: https://www.bonprix.no/produkt/softshell-mamma-baerejakke-regulerbar-vidde-mork-turkis-967257/#image Den fungerer også fint som vanlig jakke uten bærepanelet, og som gravidjakke når jeg ventet nummer to. Ikke helt vanntett, men vindtett og vannavstøtende nok til at den fungerte både vår, høst og vinter. (Gikk litt opp i størrelse så jeg hadde plass til tjukk genser under om nødvendig.) Anonymkode: ebaf4...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 27. september 2023 #11 Del Skrevet 27. september 2023 Bærejakke. Finnes mange å få tak i brukt. Jeg er kjempefornøyd med softshell fra mamalila. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IkkeStudentLenger Skrevet 13. oktober 2023 #12 Del Skrevet 13. oktober 2023 Jeg har brukt softshell fra mamalila vår/sommer/høst, og kledd baby som jeg kler meg, og vintertid brukte jeg en wombat wallaby, men lånte en vinterjakke fra bonprix første vinteren og den fungerte også helt utmerket! Kjøpte brukt på Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå