Gå til innhold

Dere som ikke bruker fiks ferdig på Finn ved salg og står for frakten selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som ikke bruker fiks ferdig på Finn ved salg og står for frakten selv: Hva betaler dere typ for å sende små pakker?

Anonymkode: 42e76...d00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

70 kr med posten.

69 kr med Postnord

Anonymkode: 4a9ca...159

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

70 kr med posten.

69 kr med Postnord

Anonymkode: 4a9ca...159

Takk! Du bruker med andre ord Norgespakken når du sender med Posten? Leser om det å sende ting som brev hvis det veier så og så lite og ikke er så tykt, men det er det kanskje ingen som driver med ved salg til random folk pga manglende sporing og forsikring? Er det alltid vanligst å motta pengene fra kjøper før man sender, eller i hvilken rekkefølge gjør de fleste det? 🙈 Tenker at siden fiks ferdig er såpass vanlig så vil kanskje alle ha varene først?

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Takk! Du bruker med andre ord Norgespakken når du sender med Posten? Leser om det å sende ting som brev hvis det veier så og så lite og ikke er så tykt, men det er det kanskje ingen som driver med ved salg til random folk pga manglende sporing og forsikring? Er det alltid vanligst å motta pengene fra kjøper før man sender, eller i hvilken rekkefølge gjør de fleste det? 🙈 Tenker at siden fiks ferdig er såpass vanlig så vil kanskje alle ha varene først?

Jeg har begynt å bruke Fiks ferdig nå, men har solgt mye uten før. Det er selvsagt 100% uaktuelt å sende noe som helst uten forhåndsbetaling for tingen OG frakt. Hvis kjøper krever noe annet, selger jeg ikke til vedkommende. 

Anonymkode: efc87...396

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har begynt å bruke Fiks ferdig nå, men har solgt mye uten før. Det er selvsagt 100% uaktuelt å sende noe som helst uten forhåndsbetaling for tingen OG frakt. Hvis kjøper krever noe annet, selger jeg ikke til vedkommende. 

Anonymkode: efc87...396

Siden du har prøvd begge deler, hva føler du er greiest? :)

Skrevet

Som regel den minste pakken til 70kr, litt mer hvis pakken er større. Pakker alltid inn i pose + tape så jeg ikke trenger å kjøpe pakkeesken på Posten. Kjøper betaler alltid frakt og jeg opplyser om beløpet på forhånd :) 

Anonymkode: f98b4...0a6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...