AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Skrevet 26. september 2023 Dere som ikke bruker fiks ferdig på Finn ved salg og står for frakten selv: Hva betaler dere typ for å sende små pakker? Anonymkode: 42e76...d00
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #2 Skrevet 26. september 2023 70 kr med posten. 69 kr med Postnord Anonymkode: 4a9ca...159
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #3 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 70 kr med posten. 69 kr med Postnord Anonymkode: 4a9ca...159 Takk! Du bruker med andre ord Norgespakken når du sender med Posten? Leser om det å sende ting som brev hvis det veier så og så lite og ikke er så tykt, men det er det kanskje ingen som driver med ved salg til random folk pga manglende sporing og forsikring? Er det alltid vanligst å motta pengene fra kjøper før man sender, eller i hvilken rekkefølge gjør de fleste det? 🙈 Tenker at siden fiks ferdig er såpass vanlig så vil kanskje alle ha varene først? Anonymkode: 42e76...d00
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #4 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Takk! Du bruker med andre ord Norgespakken når du sender med Posten? Leser om det å sende ting som brev hvis det veier så og så lite og ikke er så tykt, men det er det kanskje ingen som driver med ved salg til random folk pga manglende sporing og forsikring? Er det alltid vanligst å motta pengene fra kjøper før man sender, eller i hvilken rekkefølge gjør de fleste det? 🙈 Tenker at siden fiks ferdig er såpass vanlig så vil kanskje alle ha varene først? Anonymkode: 42e76...d00 Jeg har begynt å bruke Fiks ferdig nå, men har solgt mye uten før. Det er selvsagt 100% uaktuelt å sende noe som helst uten forhåndsbetaling for tingen OG frakt. Hvis kjøper krever noe annet, selger jeg ikke til vedkommende. Anonymkode: efc87...396 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #5 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har begynt å bruke Fiks ferdig nå, men har solgt mye uten før. Det er selvsagt 100% uaktuelt å sende noe som helst uten forhåndsbetaling for tingen OG frakt. Hvis kjøper krever noe annet, selger jeg ikke til vedkommende. Anonymkode: efc87...396 Siden du har prøvd begge deler, hva føler du er greiest? Anonymkode: 42e76...d00
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #6 Skrevet 26. september 2023 Som regel den minste pakken til 70kr, litt mer hvis pakken er større. Pakker alltid inn i pose + tape så jeg ikke trenger å kjøpe pakkeesken på Posten. Kjøper betaler alltid frakt og jeg opplyser om beløpet på forhånd Anonymkode: f98b4...0a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå