AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Skrevet 26. september 2023 Hunden min er 2,5 år og har nå løpetid for tredje gang. Hver gang har hun oppført seg litt rart, lagt sine elsk på noen pledd vi har og liksom vokter over dem. Men nå virker det verre enn før. Helt gal med det pleddet, bytter på å jokke på det, slåss med det og koser med det. Istad da jeg kom bort til henne, løftet hun forsiktig leppa og et bitte lite knurr, som om jeg skulle holde meg unna. Har aldri skjedd før, så jeg skvatt litt. Jeg skal fjerne pleddet så snart jeg får anledning (når hun ikke ser det). Men er dette normalt, og finnes det noen gode råd? Sist hun hadde løpetid holdt hun på med pleddene sine i etterkant, altså litt innbilt svangerskap. Men nå er det bare ca 12 dager siden hun begynte å blø, så kan vel ikke være innbilt enda? Det er ikke melk i pattene. Anonymkode: 0b155...c45
Tabris Skrevet 27. september 2023 #2 Skrevet 27. september 2023 Noen tisper blir ekstra hormonelle ved løpetid, det er ikke uvanlig. Enig med deg i å fjerne teppet når hun ikke ser det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå