AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Skrevet 26. september 2023 Jeg blir sprø av dette. Alltid når jeg surfer på insta, dukker det opp reklame fra disse butikkene, Cidergang, Shopcider, Retro Stage osv. Og jeg ELSKER klærne, og vil kjøpe masse, men kjæresten min mener det er Kina-ræl, av elendig kvalitet som kommer til å bli ødelagt på to sek eller at butikkene er svindel og ikke kommer til å sende klærne. Jeg kjøpte noen ting fra Halara etter at en venninne hadde handlet masse der, og klærne er akkurat som forventet, like fine som på bildene, men ikke topp kvalitet selvfølgelig, de gjenspeiler prisen. Jeg handler ikke mye klær, kanskje 5 plagg i året, men jeg vet hva jeg liker og det er ikke dagens mote. Jeg finner aldri slike klær i butikkene, eller online på Zalando e.l. Jeg har nok en veldig spesiell stil, og synes sikkert 70% av klærne i reklamene er dødsfine. Er det noen av dere som har handlet hos de og kan si noe om kvaliteten eller om dere fikk klærne? Jeg ønsker meg f. Eks hettegensere som disse:i Anonymkode: a9d81...94e
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #3 Skrevet 27. september 2023 Får bare opp tightsreklame på insta jeg. Enten rævva trykt oppi ansiktet mitt, eller med fokus på fronten med en bar mage. Blir gal. Er ikke interessert i tights engang. Anonymkode: 578ea...e92 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. september 2023 #4 Skrevet 27. september 2023 Cider er ikke ræl! Jeg har masse derfra. Kan ikke sammenlignes med Wish osv. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #5 Skrevet 27. september 2023 CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden): Cider er ikke ræl! Jeg har masse derfra. Kan ikke sammenlignes med Wish osv. Er det sant?! 😍 Gjelder det både Cidergang og Shopcider (eller er de samme butikk)? Anonymkode: a9d81...94e
CrazyCatLady2500 Skrevet 28. september 2023 #6 Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det sant?! 😍 Gjelder det både Cidergang og Shopcider (eller er de samme butikk)? Anonymkode: a9d81...94e Jeg bruker den appen som heter Cider ☺️ det er typisk HM-kvalitet, og vær obs på at det er romslige størrelser. Jeg har begynt å gå ned en størrelse på Cider 😃 Skikkelig fine plagg! Stødig cordfløyel, tjukk denim, skikkelige sømmer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå