AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Skrevet 26. september 2023 Jeg er dame og har lite erfaring med Tinder og dating. Flyttet fra eksen for 1 år siden. Forrige lørdag møtte jeg en mann jeg hadde chattet kort med på Tinder. Vi møttes for noen øl på en bar. Satt og pratet hyggelig i ca. 2 timer mens vi tok et par øl. Stemningen var god og jeg følte vi hadde kjemi. Han fulgte meg til toget da vi skulle hjem, og jeg fikk melding samme natt om han han syntes det var hyggelig, og ville gjerne møtes igjen, noe jeg svarte jeg var enig i. Så sendte jeg neste melding på mandagen, litt hverdagslig melding og avsluttet med «ha en fin dag». Så ble det to meldinger hver på mandag. Så i ettermiddag i 18-tiden, så har han slettet matchen på Tinder. Jeg prøver å gå i meg selv? Hva var greia? Han skrev han ville møte meg, men så sletter han meg to dager senere? Dette er en fyr i 40-årene. Er jeg eneste kvinne som opplever dette? Forstår ikke hva greia var 🤔 Så lurer på er dette uvanlig å oppleve for kvinner? Anonymkode: 13a04...a3b 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #2 Skrevet 26. september 2023 Du ble ikke ghostet, dere hadde ikke en relasjon. Noe annet, eller livet skjedde - og folk man har brukt 2 timer med har ikke nødvendigvis krav på en forklaring. Dere hadde ingen avtale, altså er ikke noe brutt. Anonymkode: 71919...b5a 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #3 Skrevet 26. september 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Så lurer på er dette uvanlig å oppleve for kvinner? Litt mer uvanlig for kvinner enn for menn, men uansett ingenting å dvele ved. Det er jo bare en fremmed person du har møtt 1 gang Anonymkode: 9df67...f28 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #4 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt mer uvanlig for kvinner enn for menn, men uansett ingenting å dvele ved. Det er jo bare en fremmed person du har møtt 1 gang Anonymkode: 9df67...f28 Jeg får ofte komplimenter for utseendet mitt. Vet at utseendet ikke er alt. Men hvorfor skriver man at man ønsker å møtes igjen, og så slettet han matchen 2 dager senere? Anonymkode: 13a04...a3b 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #5 Skrevet 26. september 2023 Andre som har opplevd noe lignende? Er dame på 30+. TS Anonymkode: 13a04...a3b
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #6 Skrevet 26. september 2023 Jeg har ikke opplevd akkurat dette, men jeg vil tro det ikke er så uvanlig, for ting endrer seg veldig fort på tinder. Man kan sende mange meldinger og føle man har en god kontakt, og så er det plutselig ikke noe mer dagen etterpå. Eller at man føler man har veldig god kjemi, og så når man møtes, er det som å møte en helt annen person. Vær forberedt på noen skuffelser, og at alt ikke er slik det virker ved første øyeblikk. Men så kan du jo også faktisk møte mannen i ditt liv. Anonymkode: ff73b...bdb 3
miss summers Skrevet 26. september 2023 #7 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg får ofte komplimenter for utseendet mitt. Vet at utseendet ikke er alt. Men hvorfor skriver man at man ønsker å møtes igjen, og så slettet han matchen 2 dager senere? Anonymkode: 13a04...a3b Hva har utseendet ditt med saken å gjøre? 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #8 Skrevet 26. september 2023 miss summers skrev (1 minutt siden): Hva har utseendet ditt med saken å gjøre? Mindre sjanse for å bli avvist? 🤔 Men jeg følte vi hadde god kjemi, vi lo sammen og pratet i over 2 timer.. Derfor jeg ikke skjønner noe nå.. TS Anonymkode: 13a04...a3b 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #9 Skrevet 26. september 2023 42 minutter siden, AnonymBruker said: Du ble ikke ghostet, dere hadde ikke en relasjon. Noe annet, eller livet skjedde - og folk man har brukt 2 timer med har ikke nødvendigvis krav på en forklaring. Dere hadde ingen avtale, altså er ikke noe brutt. Anonymkode: 71919...b5a Selvfølgelig er det vanlig å avslutte på en hyggelig måte med noen man har møtt fysisk. En ting er om samtalen dør ut og man sletter etter en tid, men her er det null empati, kun tanke på seg selv. Anonymkode: 32e1c...b93 3 5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #10 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig er det vanlig å avslutte på en hyggelig måte med noen man har møtt fysisk. En ting er om samtalen dør ut og man sletter etter en tid, men her er det null empati, kun tanke på seg selv. Anonymkode: 32e1c...b93 Enig. Jeg hadde jo absolutt tålt å få en melding hvor han f.eks. skrev: «Sorry, men jeg matchet med ei jeg tenker jeg passer bedre med og som jeg er mer nysgjerrig på».. eller «Du, vi hadde kjemi etter å ha tatt noen øl, men jeg tror kanskje ikke vi matcher så bra ellers».. Hva som helst av sånne avslutningsmeldinger er da vanlig høflighet, eller? 🤷🏼♀️ Forventer jeg for mye av en voksen 43-år gammen mann? 🤔 Anonymkode: 13a04...a3b 10 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #11 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig. Jeg hadde jo absolutt tålt å få en melding hvor han f.eks. skrev: «Sorry, men jeg matchet med ei jeg tenker jeg passer bedre med og som jeg er mer nysgjerrig på».. eller «Du, vi hadde kjemi etter å ha tatt noen øl, men jeg tror kanskje ikke vi matcher så bra ellers».. Hva som helst av sånne avslutningsmeldinger er da vanlig høflighet, eller? 🤷🏼♀️ Forventer jeg for mye av en voksen 43-år gammen mann? 🤔 Anonymkode: 13a04...a3b Du venter ikke for mye! Det du opplevde er ikke uvanlig, da jeg datet opplevde jeg det flere ganger. Jeg valgte å tenke at når de ikke en gang greier å opptre høflig når de selv har tatt initiativ til nytt møte og så bare uteblir, da bør jeg være veldig glad for å slippe å kaste bort enda mer tid på menn som det uansett ikke kan ha et godt forhold til. Et minste minimum er å vise andre høflighet og respekt. Når de ikke evner det, da har de problemer! Veldig greit å slippe å ha mer med slike å gjøre. Anonymkode: b062d...aaa 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #12 Skrevet 26. september 2023 Ikke ta det så personlig. Folk har bare veldig ulike motiver for å date. Kanskje han er i ett forhold og bare trengte litt bekreftelse. Kanskje eksen han har kjærlighetssorg over ringte. Kanskje han dater 109 damer. Drit i han og sats på at neste mann er bedre. Anonymkode: 19947...d70 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #13 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ikke ta det så personlig. Folk har bare veldig ulike motiver for å date. Kanskje han er i ett forhold og bare trengte litt bekreftelse. Kanskje eksen han har kjærlighetssorg over ringte. Kanskje han dater 109 damer. Drit i han og sats på at neste mann er bedre. Anonymkode: 19947...d70 Skjønner det. Jeg hører bare aldri om andre damer som blir ghostet på den måten etter første date. Derfor jeg spurte. TS Anonymkode: 13a04...a3b
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #14 Skrevet 26. september 2023 Er nok fordi de endrer historien til at de ikle ønsket flere dater… Det er ganske skamfullt å bli ghostet på den måten- og de færreste har lyst å snakke høyt om der. Jeg vrir iallefall om på historien…. men tror kanskje det er mer vanlig enn en skulle tro… Anonymkode: dbcae...ee1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #15 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er nok fordi de endrer historien til at de ikle ønsket flere dater… Det er ganske skamfullt å bli ghostet på den måten- og de færreste har lyst å snakke høyt om der. Jeg vrir iallefall om på historien…. men tror kanskje det er mer vanlig enn en skulle tro… Anonymkode: dbcae...ee1 Det du sier er at dette skjer med damer, men de snakker ikke om det? Og hva er grunnen? Mangel på tiltrekning fra mennens side, eller syntes han jeg var kjedelig? Anonymkode: 13a04...a3b
miss summers Skrevet 26. september 2023 #16 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er nok fordi de endrer historien til at de ikle ønsket flere dater… Det er ganske skamfullt å bli ghostet på den måten- og de færreste har lyst å snakke høyt om der. Jeg vrir iallefall om på historien…. men tror kanskje det er mer vanlig enn en skulle tro… Anonymkode: dbcae...ee1 Det tror jeg også. Det er vondt å bli avvist, uansett om det er på er bare etter et møte eller flere. Det er lettere å bare forsvinne enn å måtte avvise noen.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #17 Skrevet 26. september 2023 Noen menn som kan svare på dette i tråden min? Anonymkode: 13a04...a3b
miss summers Skrevet 26. september 2023 #18 Skrevet 26. september 2023 Hvordan skal folk vite hvorfor han slettet matchen? 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #19 Skrevet 26. september 2023 miss summers skrev (Akkurat nå): Det tror jeg også. Det er vondt å bli avvist, uansett om det er på er bare etter et møte eller flere. Det er lettere å bare forsvinne enn å måtte avvise noen. Men hvorfor slettet han ikke rett etter daten da? Han skrev at han hadde hatt en hyggelig date og «jeg treffer deg gjerne igjen»…. Anonymkode: 13a04...a3b 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #20 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Skjønner det. Jeg hører bare aldri om andre damer som blir ghostet på den måten etter første date. Derfor jeg spurte. TS Anonymkode: 13a04...a3b Akkurat hvordan folk avviser andre har neppe noe med kjønn å gjøre. Tror bare mange folk er konfliktskyv og føler på ubehag når de må avvise andre eller sette grenser, der de ender med å bare la være å si noe og fase folk ut. Ekstremt feigt, men feig er nå også ett personlighetstrekk man kan ha.. Anonymkode: 19947...d70 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå