AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Del Skrevet 26. september 2023 Hei ❤️ hadde innsett nr 2 av donoregg på torsdag. Testet i går 9fpo da jeg har hatt så mye symptomer og bivirkninger før innsettet pga medisiner. Har igjen 6 på frys, men det tærer på hodet og kropp. Hadde dere villet fortsette etter denne runden eller sagt stopp? Hatt 5 innsett tidligere med mine egne egg, gravid på 2 av dem men mistet. Første innsett av donoregg ble negativt. På forhånd takk ❤️ Anonymkode: 1515c...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #2 Del Skrevet 26. september 2023 Ingen barn fra før. Vi brukte våre tre forsøk offentlig og det ble 7 innsett tilsammen og 7 avbrutte forsøk innimellom der. Bare én kjemisk som resultat. Masse feilbehandling. 4år. Går nå privat. Så jeg vil si bare kjør på, men vi er alle forskjellige. Anonymkode: ec470...d0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #3 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen barn fra før. Vi brukte våre tre forsøk offentlig og det ble 7 innsett tilsammen og 7 avbrutte forsøk innimellom der. Bare én kjemisk som resultat. Masse feilbehandling. 4år. Går nå privat. Så jeg vil si bare kjør på, men vi er alle forskjellige. Anonymkode: ec470...d0f Er bare at hvert innsett koster 21.500 så blir svindyrt. Men får vel først komme meg gjennom denne runden ❤️ Anonymkode: 1515c...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #4 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er bare at hvert innsett koster 21.500 så blir svindyrt. Men får vel først komme meg gjennom denne runden ❤️ Anonymkode: 1515c...14f Det er fryktelig dyrt ja. Har brukt 150-175.000 i år på dette her... Jeg skjønner at de private trenger å ta betalt, men fytti. Anonymkode: ec470...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå