AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Skrevet 26. september 2023 Hvordan slutte å straffe seg selv? Dette var en engangsgreie å skal aldri skje igjen. for tre uker siden var jeg utro mot mannen min med eksen min fra ungdomstiden. Det var en teit fyllegreier og jeg angrer veldig. jeg vet at det jeg har gjort er galt og at jeg er en forferdelig person. men samvittigheten gnager så innmari. Jeg greier ikke å tenke på noe annet, mens samtidig så har jeg aldri elsket mannen min så mye. Derfor kan jeg ikke fortelle han dette i frykt for at han skal gå fra meg. jeg er kvalm (ikke gravid) har dårlig matlyst og er konstant lei meg pga. dette, og samtidig så har jeg ingen jeg kan snakke med. Er det noen som har opplevd det samme? Er det noen med gode tips? Kan jeg bestille time hos fastlegen for å snakke om noe så utrolig dumt? Anonymkode: 3b6f4...50c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #2 Skrevet 27. september 2023 Jeg tror det som vil hjelpe deg mest er å fortelle sannheten til din mann uavhengig av hvor mye du elsker han og er redd han vil forlate deg. Dette kommer til å gnage på deg lenge, og ikke minst tanken på at han finner ut av det på en annen måte en gang i tiden. Alternative er å bruke tiden. Utrykket "tiden leger alle sår" stemmer jo ganske bra. Du vil nok alltid kjenne på det, men ikke i den grad du gjør nå. Mitt tips er uansett å bare være ærlig og fortelle det som det var. Hva hadde du ønsket om situasjonen av omvendt? Anonymkode: 0ca97...a6d 1
Goodtimes Skrevet 27. september 2023 #3 Skrevet 27. september 2023 For å bevare forholdet, så bør du kanskje ikke si så mye om dette til din mann. Av respekt for mannen din, så bør du kanskje revurdere det å dra på fylla hvis du ikke kan kontrollere deg selv. Har vært mye på fylla selv, men har jo alltid vært klar over valgene jeg tar. - Du har jo tatt et bevist valg om å være utro mot mannen din. AnonymBruker skrev (19 timer siden): samtidig så har jeg aldri elsket mannen min så mye. Hvis du elsker mannen din så mye, hvorfor har du da så lav terskel for å ligge med eksen? Ikke skyld på fylla! Har egentlig helt aldri skjønt dette med at ''jeg elsker jo kjæresten min'', men basert på valgene så gir man jo fullstendig faen i kjæresten og har null respekt. For mannen din sin del, så håper jeg at du forteller han hva som har skjedd. Kanskje er han tilgivende, eller så vil han ikke ha mer med deg å gjøre. - Da får du i det minste lettet på samvittigheten. Sorry for at jeg virker litt krass her, men har selv vært den bedratte parten i et forhold hvor kona sa at hun elska meg utrolig høyt osvosv... Det holder lite å si hvor mye man elsker noen, når valgene man tar sier noe helt annet. 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #4 Skrevet 27. september 2023 Goodtimes skrev (20 minutter siden): For å bevare forholdet, så bør du kanskje ikke si så mye om dette til din mann. Av respekt for mannen din, så bør du kanskje revurdere det å dra på fylla hvis du ikke kan kontrollere deg selv. Har vært mye på fylla selv, men har jo alltid vært klar over valgene jeg tar. - Du har jo tatt et bevist valg om å være utro mot mannen din. Hvis du elsker mannen din så mye, hvorfor har du da så lav terskel for å ligge med eksen? Ikke skyld på fylla! Har egentlig helt aldri skjønt dette med at ''jeg elsker jo kjæresten min'', men basert på valgene så gir man jo fullstendig faen i kjæresten og har null respekt. For mannen din sin del, så håper jeg at du forteller han hva som har skjedd. Kanskje er han tilgivende, eller så vil han ikke ha mer med deg å gjøre. - Da får du i det minste lettet på samvittigheten. Sorry for at jeg virker litt krass her, men har selv vært den bedratte parten i et forhold hvor kona sa at hun elska meg utrolig høyt osvosv... Det holder lite å si hvor mye man elsker noen, når valgene man tar sier noe helt annet. mens samtidig så har jeg aldri elsket mannen min så mye. Hvem elsker hvem? Anonymkode: 36cb7...792
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #5 Skrevet 27. september 2023 Hvorfor oppretter du en ny tråd når du har allerede en som ligger ute? Anonymkode: febc0...2a5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå