visp Skrevet 26. september 2023 #1 Skrevet 26. september 2023 Det står: "Hei, her en lenke for å endre telefonnummer for din levering. Takk for at du bruker instabox", også følger en lenke, og info under om ikke å dele lenke med noe etc.. Det er "endre telefonnummer" jeg reagerer på. Det henger jo ikke helt på greip. Jeg venter en pakke med levering i en instabox, men har aldri mottatt en slik hentebeskjed noen gang, og det kommer heller ikke fram i mailen hvor boxen står, men det kommer kanskje fram om jeg trykker på lenken.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #2 Skrevet 26. september 2023 Har fått den mailen mange ganger. Noen ganger kan man ha taste inn feil nr, da kan man endre det der. Anonymkode: b794a...319
visp Skrevet 26. september 2023 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har fått den mailen mange ganger. Noen ganger kan man ha taste inn feil nr, da kan man endre det der. Anonymkode: b794a...319 Ok, det var da enda godt. Men dette er første varselet på en pakke, så har jo ikke tastet noe feil. Da kjører jeg på:) Tusen takk.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #4 Skrevet 26. september 2023 Du kan se om du samme avsender som meg: [email protected] ☺️ Anonymkode: b794a...319
visp Skrevet 26. september 2023 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kan se om du samme avsender som meg: [email protected] ☺️ Anonymkode: b794a...319 Ja, samme avsender
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå