AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #61 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 26.9.2023 den 17.08): Jeg liker å se på eskortesider og gjerne søke etter damer i samme by, bare fordi det jeg syns det er en pirrende tanke å ha muligheten til å treffe dem Jeg hadde aldri turt å treffe dem i virkeligheten Anonymkode: 59524...882 Og jeg skjønner jeg må være en skikkelig freak som heterofil dame som også kan tenne på å se på eskortesider i hjembyen min. Fantaserer om å ha trekant med ei av dem sammen med samboeren min. Men dette er også bare en fantasi. Hadde aldri vært aktuelt i virkeligheten😅 Anonymkode: 5403c...ddb
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #62 Skrevet 1. oktober 2023 Ts, det KAN være han bare har fantasert om å være horekunde på jobbreise. Tenk så tragisk hvis det kun er det og han ikke har gjort noe galt. Kan du be om å få se kontoutskriften hans fra perioden han var borte og måneden før (mtp evt kontant uttak)? Tar han ut flere tusen kontant eller vippser et beløp på rundt 2000-2500 kr ville jeg nok stusset litt. Anonymkode: 5403c...ddb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå