AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Del Skrevet 26. september 2023 Hei folk, Når dere føler at dere må tisse når ute, foretrekker dere å vente til hjemme, eller ikke? Jeg tror at jeg venter i 7 av 10 tilfeller. Mann, 38 Anonymkode: c10ca...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #2 Del Skrevet 26. september 2023 Borte bra til nød, men hjemme avslappet og aller best. Anonymkode: fc11c...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #3 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei folk, Når dere føler at dere må tisse når ute, foretrekker dere å vente til hjemme, eller ikke? Jeg tror at jeg venter i 7 av 10 tilfeller. Mann, 38 Anonymkode: c10ca...453 Min mann tisser hvor og når som helst, så han venter aldri. Anonymkode: 84a41...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #4 Del Skrevet 26. september 2023 Når jeg må tisse så må jeg tisse, så da tisser jeg heller på et offentlig toalett enn bak en busk. Jeg har som regel at jeg alltid tisser før jeg drar noe sted, og før jeg drar hjem igjen. Anonymkode: 7de17...1ca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 26. september 2023 #5 Del Skrevet 26. september 2023 Jeg unngår helst offentlige toaletter, men må jeg så må jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 26. september 2023 #6 Del Skrevet 26. september 2023 Jeg er av typen at jeg tisser vel stort sett overalt hvis jeg må. Det være seg en busk,ett tre,en husvegg...etc etc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #7 Del Skrevet 26. september 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Min mann tisser hvor og når som helst, så han venter aldri. Anonymkode: 84a41...210 Og hva med deg? For kvinner tror jeg det er vanskeligere enn for menn, da. Anonymkode: c10ca...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #8 Del Skrevet 26. september 2023 Hvis jeg må tisse, så finner jeg et sted å tisse. Ser ingen grunn til å gå rundt ukomfortabel. Anonymkode: b3dd0...4d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #9 Del Skrevet 26. september 2023 Hender jeg må tisse når jeg er ute, men setter meg aldri ned på doskålen. Anonymkode: 9b75c...bb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #10 Del Skrevet 26. september 2023 Venter til jeg er hjemme hvis jeg kan. Noen ganger tisser jeg på meg mens jeg står i heisen eller skal låse opp døren. Noen ganger må jeg bruke offentlig do. Anonymkode: 52d71...66a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #11 Del Skrevet 26. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Venter til jeg er hjemme hvis jeg kan. Noen ganger tisser jeg på meg mens jeg står i heisen eller skal låse opp døren. Noen ganger må jeg bruke offentlig do. Anonymkode: 52d71...66a Det ser ut som du er vant til å vente til det siste øyeblikket... Anonymkode: c10ca...453 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #12 Del Skrevet 26. september 2023 Jeg er kvinne oppi åra og tisser når jeg kjenner jeg må. Har vært mye plaget av uvi og har hørt man da ikke skal gå rundt å holde seg. På tross av alder (men godt trent) har jeg sterke lårmuskler slik at jeg vipper opp ringen, sitter i hockey til jobben er gjort, da slipper jeg å sette meg ned. Jeg har reise mye rundt omkring der fasilitetene har vært elendige, men har ikke problemer med å bruke dem. Synes mange er litt hysteriske, du dauer ikke av skitne toaletter, bare sørg for rene hender når du skal spise. Anonymkode: c1eba...bd6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #13 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Og hva med deg? For kvinner tror jeg det er vanskeligere enn for menn, da. Anonymkode: c10ca...453 Jeg tisser hvis jeg må tisse Enten det er bak en bil eller bak en busk. Heller det enn visse offentlige toaletter. Anonymkode: 84a41...210 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #14 Del Skrevet 26. september 2023 Jeg tisser når jeg må tisse, gitt at jeg finner en do og/eller en busk (om jeg er på i naturen). Hva er årsaken til at du føler det er utrygt å tisse når du ikke er hjemme, ts? Hva gjør du på ferie, dagsturer, jobb etc? Anonymkode: 7e909...d98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #15 Del Skrevet 26. september 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg tisser når jeg må tisse, gitt at jeg finner en do og/eller en busk (om jeg er på i naturen). Hva er årsaken til at du føler det er utrygt å tisse når du ikke er hjemme, ts? Hva gjør du på ferie, dagsturer, jobb etc? Anonymkode: 7e909...d98 Jeg liker ikke å gå hvor som helst...tror jeg er ganske sterk, og det hjalp at jeg aldri hatt UTIs. 😊 Anonymkode: c10ca...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. september 2023 #16 Del Skrevet 26. september 2023 Jeg kan ikke drive å holde meg, om jeg må tisse for det resulterer i magevondt og uvi plager 😝 Og det orker jeg ikke. Jeg går alltid på do, før jeg drar hjemmefra. Om jeg må på do utenfor hjemmet, så går jeg selvfølgelig på nærmeste toalett jeg finner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 26. september 2023 #17 Del Skrevet 26. september 2023 Tisser når jeg må og kan. Antar jeg det er lenge til jeg får anledning til å tisse igjen, tar jeg en tur på do før jeg går. Lar ikke en god do gå fra meg 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #18 Del Skrevet 26. september 2023 Jeg foretrekker jo hjemme, men må man så må man. Jeg har dog helsepersonell-blære så det betyr jo at man fint kan holde seg i 9-10 timer, noen ganger 13. Anonymkode: 855bb...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #19 Del Skrevet 26. september 2023 Jeg går nesten aldri på do offentlig, om det er på skolen, kjøpesenter osv. Jeg har lært meg å holde meg. Det er en sjelden gang jeg går men det er ikke ofte. Så kroppen er vandt til å holde seg. Anonymkode: c99f3...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #20 Del Skrevet 26. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg foretrekker jo hjemme, men må man så må man. Jeg har dog helsepersonell-blære så det betyr jo at man fint kan holde seg i 9-10 timer, noen ganger 13. Anonymkode: 855bb...5b6 Oh, men det er ikke så bra, fordi du ikke kan drikke nok vann... 😔 Anonymkode: c10ca...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå