Gå til innhold

Ikke fått en forsendelse på lenge, fikk plutselig ny etter hadde betalt inkasso.. hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt betale ned gamle morro, det er ting som jeg f.eks har bestilt på nett men aldri brukt. Litt sånn la oss bestille det «gratis» på faktura tull. Hatt store problemer med selvkontrollen kan man si. Men nå prøver jeg hardt å gjøre opp for meg. 

Så nå når jeg betalte ned til ett inkasso firma, så har jeg da betalt to regninger til fair som tydeligvis hadde vitamail. De har sånn at jeg må si opp for at bestillingene mine ikke skal komme. Men de har jo ikke kommet på godt over ett år uansett da jeg ikke betalte det. Regnet med det var sagt opp av seg selv da forsendelsene ikke har kommet på lenge. Men nå plutselig har jeg da fått sendt det i postkassen igjen, og bare de to pakkene der er jo 700kr! 😱😩 

Tenker kontakte de angående å sende pakkene tilbake da jeg ikke har hatt noe med de å gjøre på gudene vet hvor lenge. Og man vil jo tro at det er sagt opp med masse inkasso og ikke nye forsendelser. Har jeg mitt på det rene der? Eller er det bare tull og prøve? 

Anonymkode: d8d75...632

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du ikke sagt opp dette selv?

Anonymkode: 79403...8d2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og man vil jo tro at det er sagt opp med masse inkasso og ikke nye forsendelser. Har jeg mitt på det rene der? Eller er det bare tull og prøve? 

Å tro holder dessverre ikke. Du må si det opp. 

Anonymkode: ea1d4...b9d

• Liker 3
Skrevet

Hvis du abonnerer på noe og ikke betaler for deg PAUSER de abonnementet til du har gjort opp for deg. Når betalingene igjen er ajour startet det opp igjen. Dette er vanlig, det er derfor det i alle betingelser står "abonnementet fortsetter til det sies opp skriftlig". Det står aldri"Abonnementet fortsetter til det misligholdes".

Anonymkode: be3a0...b6a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har du ikke sagt opp dette selv?

Jeg har bestilt så mye forskjellige prøve pakker osv, at det er ikke mulig holde styr på 😅 Har hatt inkasso saker på meg siden jeg fylte 18 nesten.. Vært en skikkelig idiot. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har bestilt så mye forskjellige prøve pakker osv, at det er ikke mulig holde styr på 😅 Har hatt inkasso saker på meg siden jeg fylte 18 nesten.. Vært en skikkelig idiot. 

Da blir du nødt til å ta ansvar og rydde opp nå i stedet for å prøve å fraskrive deg ansvaret atter en gang.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da blir du nødt til å ta ansvar og rydde opp nå i stedet for å prøve å fraskrive deg ansvaret atter en gang.

Har allerede mer trekk i lønn en lovlig da jeg ønsker at gjelda skal bli betalt ned raskere, samt jeg har brukt hver eneste krone jeg klarer få til overs hver mnd til enda mer. Så tro meg jeg tar ansvar og rydder opp! Men denne regningen setter hele økonomien på hodet når jeg allerede er så langt under livsopphold grensa. Så fordi jeg forhører meg her om det er helt tapt, så betyr ikke det at jeg ikke tar ansvar 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...