AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Skrevet 26. september 2023 M48 Kan sånt funke? Jeg føler jeg har driv, ambisjoner og evne til å gjøre ting i livet. Men følte jeg ble totalt overveldet av en dame jeg ble kjent med nettop. Møtt henne én gang. Jeg tenker jeg må ha fremstått defensiv og kjedelig i hennes øyne, så jeg ble overrasket når hun ga uttrykk for at hun vil date mer. Jeg blir stressa av det hvis det hun viste fram er stilen hennes hele tiden. Mulig hun på sin side håper jeg viser meg mer frempå neste gang. Ellers virker hun som utrolig ålreit person med mye menneskelig innsikt, varme og humor. Så jeg er fristet til å gi det et nytt forsøk. Se om det justerer seg.. Ser hun noe jeg ikke ser?? Kan det funke med en sånn ubalanse i forholdet? Jeg vet vi ikke er i et forhold, men ikke noe vits å fortsette å date hvis det er dømt til å mislykkes. Anonymkode: 6f3ba...aa3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #2 Skrevet 26. september 2023 Jeg kan selv fremstå veldig sterk og energisk på date. Jeg er sterk og energisk, men det kan fort bli litt overveldende på grunn av min nervøsitet. Derfor kan en rolig mann fremstå veldig betryggende, altså en som ikke nødvendigvis kaster seg på min energi. Jeg hadde tatt noen dates til og sett om hun blir litt "roligere". Så kan du heller vurdere det senere. Hvis hun fremdeles gjør deg stresset og det ikke blir bedre, ville jeg nok avsluttet det. Har selv avsluttet med en fyr som jeg ble veldig stressa av, og det gikk ikke over. Anonymkode: 09283...a0e 3
miss summers Skrevet 26. september 2023 #3 Skrevet 26. september 2023 Litt usikker på hva du mener. Men folk er redd for å vise seg selv 100%, og når man sveiper og ser profiler eller leser sosiale mediene til folk - så virker det som om de fleste er opptatt med aktiviteter konstant. Jeg har en kamerat som gjør noe HELE tiden. Sitter aldri stille. Så man fremstiller seg kanskje som en energisk person med mange jern i ilden, for å virke spennende og attraktiv. Jeg vet ikke. Selv er jeg redd for å bli sett på som en sofagris, fordi jeg ikke er så glad i fest og fyll lenger. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #4 Skrevet 26. september 2023 1 minutt siden, miss summers said: Litt usikker på hva du mener. Men folk er redd for å vise seg selv 100%, og når man sveiper og ser profiler eller leser sosiale mediene til folk - så virker det som om de fleste er opptatt med aktiviteter konstant. Jeg har en kamerat som gjør noe HELE tiden. Sitter aldri stille. Så man fremstiller seg kanskje som en energisk person med mange jern i ilden, for å virke spennende og attraktiv. Jeg vet ikke. Selv er jeg redd for å bli sett på som en sofagris, fordi jeg ikke er så glad i fest og fyll lenger. Ser den. Det handler ikke bare om konkrete aktiviteter men hele måten man fører dialogen på. Utfordrende, krevende, energisk, "på" rett og slett. Kan snakke om ting som om det ikke er bra nok, sette standarden på et nivå jeg lurer på om hun klarer å leve opp til selv engang. På et punkt snakket hun om ting hun ville gjøre hvor jeg begynte å utfordre tilbake med "gjør det da! Hva hindrer deg". Da ble hun litt paff 🤣 Men jeg kjenner at hvis jeg hele tiden skal høre om hva som er bra nok eller ting som skal gjøres osv så blir jeg stresset. Og hvis hun trenger meg til å være katalysatoren for å få det gjort, så rygger jeg ut ganske raskt. Samtidig virker hun veldig snill og menneskekjær, så jeg får det ikke helt til å henge sammen. Kan hende som hun over her sier at hun har litt overtenning i startfasen. Anonymkode: 6f3ba...aa3
Gjest Inverto Skrevet 26. september 2023 #5 Skrevet 26. september 2023 For meg er det best å finne noen som har avslappet fysisk energi men høy verbal energi. Jeg er veldig flink til å ha lange, flytende og interessante dialoger. Så jeg vil ikke ha ei som da er stille og sjenert Fysisk energiske folk er plagsomt. Det gir meg ADHD vibes
anonym78910 Skrevet 26. september 2023 #6 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser den. Det handler ikke bare om konkrete aktiviteter men hele måten man fører dialogen på. Utfordrende, krevende, energisk, "på" rett og slett. Kan snakke om ting som om det ikke er bra nok, sette standarden på et nivå jeg lurer på om hun klarer å leve opp til selv engang. På et punkt snakket hun om ting hun ville gjøre hvor jeg begynte å utfordre tilbake med "gjør det da! Hva hindrer deg". Da ble hun litt paff 🤣 Men jeg kjenner at hvis jeg hele tiden skal høre om hva som er bra nok eller ting som skal gjøres osv så blir jeg stresset. Og hvis hun trenger meg til å være katalysatoren for å få det gjort, så rygger jeg ut ganske raskt. Samtidig virker hun veldig snill og menneskekjær, så jeg får det ikke helt til å henge sammen. Kan hende som hun over her sier at hun har litt overtenning i startfasen. Anonymkode: 6f3ba...aa3 4 bokstaver kanskje ADHD 🤷♀️ de er omtenksomme, snille, rause mange gode sider men ja aktiv. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #7 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ser hun noe jeg ikke ser?? Kan det funke med en sånn ubalanse i forholdet? Jeg vet vi ikke er i et forhold, men ikke noe vits å fortsette å date hvis det er dømt til å mislykkes. Jeg har vært litt i samme situasjon. Ganske lavenergi, og har møtt noen som bobler over. Stikkordet er forventningsavklaring. Kanskje ønsker hun en kjæreste til å roe ned sammen med, og ikke nødvendigvis turne i taklamper verden over. Anonymkode: 7e352...9a8
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. september 2023 #8 Skrevet 26. september 2023 Jeg er sammen med en som er mye roligere enn meg, jeg merker jeg blir roligere sammen med han, så det er bra av og til å ha noen der , som kan roe meg ned. Så kan jeg heller hoppe og sprette sammen med venninner som er like gale som meg 😂
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #9 Skrevet 26. september 2023 Har alltid vært med menn som er roligere enn meg. Du må kjenne etter om hun gir deg plass til å slippe til, om ja, så kan det sikkert gå kjempe fint 😊 Om du tørr 😅 kan du jo gi det et forsøk til? Anonymkode: 10043...74d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #10 Skrevet 27. september 2023 anonym78910 skrev (21 timer siden): 4 bokstaver kanskje ADHD 🤷♀️ de er omtenksomme, snille, rause mange gode sider men ja aktiv. Og gjennomføringsevne….. så bra kontra,ts- med: så gjør det da?! Anonymkode: 2520a...7bd
umAxa Skrevet 27. september 2023 #11 Skrevet 27. september 2023 On 9/26/2023 at 1:41 PM, AnonymBruker said: M48 Kan sånt funke? Jeg føler jeg har driv, ambisjoner og evne til å gjøre ting i livet. Men følte jeg ble totalt overveldet av en dame jeg ble kjent med nettop. Møtt henne én gang. Jeg tenker jeg må ha fremstått defensiv og kjedelig i hennes øyne, så jeg ble overrasket når hun ga uttrykk for at hun vil date mer. Jeg blir stressa av det hvis det hun viste fram er stilen hennes hele tiden. Mulig hun på sin side håper jeg viser meg mer frempå neste gang. Ellers virker hun som utrolig ålreit person med mye menneskelig innsikt, varme og humor. Så jeg er fristet til å gi det et nytt forsøk. Se om det justerer seg.. Ser hun noe jeg ikke ser?? Kan det funke med en sånn ubalanse i forholdet? Jeg vet vi ikke er i et forhold, men ikke noe vits å fortsette å date hvis det er dømt til å mislykkes. Anonymkode: 6f3ba...aa3 For det første, ingenting kan garantere utfall, så her må du bare spille etter livets vakre dans og styre utfallene innenfor dine rammer. For det andre, selv om like barn leker best, så er det også sant at det motsatte tiltrekker. I deres tilfelle så har hun sikkert lyst til å ha det hun selv ikke oppnår: En rolig samlet person, en som ikke driver å jager pengetreet slik som hun gjør, og en som kan være hennes sikre stabilitet i en hektisk hverdag. "En som henne selv" kunne blitt for hektisk for henne, og fleste ser etter en motpart til seg selv for å føle seg balansert. Om du liker henne, så anbefaler jeg at du dropper dine usikre sider om hun liker deg eller ikke. Hvis en kvinne ikke liker en mann, så er hun tidlig ute med å la deg får vite det. Det faktum at hun ikke har forduftet betyr at hun finner deg attraktiv og du kan heller være mer selvsikker i at du er noen som kan likes. 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #12 Skrevet 27. september 2023 22 minutter siden, umAxa said: For det første, ingenting kan garantere utfall, så her må du bare spille etter livets vakre dans og styre utfallene innenfor dine rammer. For det andre, selv om like barn leker best, så er det også sant at det motsatte tiltrekker. I deres tilfelle så har hun sikkert lyst til å ha det hun selv ikke oppnår: En rolig samlet person, en som ikke driver å jager pengetreet slik som hun gjør, og en som kan være hennes sikre stabilitet i en hektisk hverdag. "En som henne selv" kunne blitt for hektisk for henne, og fleste ser etter en motpart til seg selv for å føle seg balansert. Om du liker henne, så anbefaler jeg at du dropper dine usikre sider om hun liker deg eller ikke. Hvis en kvinne ikke liker en mann, så er hun tidlig ute med å la deg får vite det. Det faktum at hun ikke har forduftet betyr at hun finner deg attraktiv og du kan heller være mer selvsikker i at du er noen som kan likes. Takk for godt svar. Jeg tar til meg hvert ord. Jeg skal selvfølgelig ikke droppe henne allerede nå. Jeg vil gi dette flere forsøk. Men vi må nok møtes et sted på midten sånn at begge har en god magefølelse. Anonymkode: 6f3ba...aa3 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #13 Skrevet 30. september 2023 Med han jeg dater nå så er jeg mer "på" og han mer rolig. En del av meg liker det en annen del ikke😂 Men er vell litt som andre sier motsetning tiltrekker hverandre. Gi det litt tid om du liker henne. Jeg skal gi min litt mer tid enn jeg normalt ville gjort fordi jeg liker han. Han er super treig på teksting, men han er en mann jeg har følt meg rolig og trygg med fra dag en. Holder litt fast i det ☺️ Anonymkode: 13a10...fac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå