Gjest epleberte Skrevet 26. september 2023 #1 Skrevet 26. september 2023 Jeg har dessverre begynt å få i"innvendige kviser" som er utrolig sta og ikke vil forsvinne, de vil ikke la seg klemme ut hverken med hender eller ved hjelp av nål (vet man ikke bør prøve). Har forsøkt å lese meg opp på fenomenet "blind pimples" og mange skriver at det som faktisk kan virke er benzoylperoksid, noe som er virkestoffet i Basiron. Da jeg var på apoteket sist kjøpte jeg det, som jeg husker å prøvd i min ungdom (er nå 37). Jeg har begynt å se god forskjell etter cirka en uke. På det verste problemet kan det ikke lenger kjennes en kul, og rødheten rundt har roet seg kraftig. Innså at jeg burde ha dokumentert med bilder, men ville gjerne i hvert fall gi dette tipset til folk som har samme problem. Dette funker i hvert fall for meg, med litt tålmodighet! Siden jeg er inne på tema, er det flere som opplever dette med "blind pimples"? Opplevde det aldri som yngre, men nå opplever jeg at det dukker opp ofte, har sjelden vanlige kviser. Renser som vanlig og eksfolierer ikke sjeldnere enn før.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #2 Skrevet 28. september 2023 Hei, jeg er også på din alder og sliter med det samme. Spesielt på haka. Fryktelig frustrerende, og ikke minst vondt. Jeg tror det er hormonelt. Har blitt bedre av visse typer p-piller. Husker at jeg forsøkte basiron som ungdom, men synes å huske at det ikke hjalp noe særlig. Bruker du den som er 5% eller 10%? Anonymkode: 1767c...f4b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #3 Skrevet 28. september 2023 Ja, er 39. Får det mye på haka, jeg holder på å bli gal. Føler ikke jeg skal slite med det når jeg er voksen 😔 Men takk for tips, jeg visste ikke at det fantes noe som kanskje kunne hjelpe en gang ❤️ Anonymkode: 4d5bf...53c
Trolltunge Skrevet 28. september 2023 #4 Skrevet 28. september 2023 (endret) Jeg fikk også plutselig acne i 30 årene. Hadde da aldri hatt utfordringer med det tidligere, ikke engang i tenårene. Jeg gikk til hudpleie, og har siden brukt produkter jeg ble anbefalt av henne. Det gikk da heldigvis fort over. Serien er ikke spesielt dyr heller. Skal finne og sette inn bildet av rensen og tonic jeg bruker. Utrolig drøye produkter. Har rens og tonic et år før jeg må kjøpe nytt. Endret 28. september 2023 av Trolltunge 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå