AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Skrevet 26. september 2023 Europris har 40% på slike smartstore bokser. Er de like geniale som de virker? Blir de brukt? eller blir det en sånn ting som er bra i en ukes tid også blir det bare stående ubrukt? Anonymkode: 06472...035
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #2 Skrevet 26. september 2023 Tenker da til bruk i kjøleskapet og organisering av kjøkkenskap. F.eks godterihylle eller lignende Anonymkode: 06472...035
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #3 Skrevet 26. september 2023 Det fungerer hvis man bruker det. Vi hadde boks til pålegget, som fungerte utmerket til å dekke på bordet eller smøre matpakker. Til mannen begynte å ta ut et par ting, og så legge dem tilbake ved siden av boksen🙄. Det sklei ut ganske raskt, og så begynte han å klage over hvor mye plass den dumme boksen tok😡. I kjøkkenskapene fungerer det derimot utmerket å ha noe til å samle småting, men pga målene kjøpte jeg noen andre kurver, og jeg har supplert med noen isbokser. Vi har kurv til godteri og desserter, til bakeutstyr, til diverse frø og nøtter, til krydder og til suppeposer etc. Disse pakkene er små, og ville ført til skapskred og rot om de lå løse. Samlet tar de mindre plass, er lette å finne og de ramler ikke ut av skapene. Til mel og slikt er det derimot mer usikkert hvor nyttig det er. Melposer står fint i skap helt selv, så det er ikke sikkert du ser nytten om noen måneder. Jeg anbefaler uansett å ta mål av skapene før du kjøper noe slikt. Kjøkken, spesielt eldre kjøkken, kan ha veldig forskjellige mål. Anonymkode: 18412...e83
Motelvibes Skrevet 27. september 2023 #4 Skrevet 27. september 2023 Hvis de ikke er helt tette, kan maten bederves raskere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå