Gjest Fruktfat Skrevet 23. januar 2006 #1 Skrevet 23. januar 2006 (endret) jeg unngår så godt det er mulig å se filmer hvor disse er med: renee zellwegger kirsten dunst julia roberts (kan gå an) hun som spiller sabrina!! olsen tvillingene (utrolig dyktige og søte og sjarmerende da de var små, nå overspiller de så) sarah michelle gellar jennifer love hewitt matt dillon ben stiller (og faren hans) adam sandler (sambo synes alle adam sandler filmer er veldig morsomme, så jeg lider meg igjennom) arnold john cleese de i alle elsker raymond er mange fler, kommer sterkere tilbake! hvilke skuespillere liker ikke du? Endret 25. januar 2006 av Fruktfat
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #5 Skrevet 23. januar 2006 Sean Penn Robin Williams Adam Sandler Jim Carrey Ben Stiller Chuck Norris Cameron Diaz Sandra Bollocks
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #6 Skrevet 23. januar 2006 -Keira Knightley, definitivt. Hun har jo bare ett, kanskje to ansiktsuttrykk!! -Han nye i HC, Storm. han har ingenting på en tv-skjerm å gjøre! -Arnold, stallone m.m Kommer ikke på flere akkurat nå. Er ikke så mange skuespillere jeg ikke takler, men det går heller på filmsjanger, type b-komedie som American Pie og macho-actionfilmer som Rambo/Terminator
lille__lulu Skrevet 23. januar 2006 #7 Skrevet 23. januar 2006 KIRSTEN DUNST Scarlett Johansson Ben Affleck Arnold Swartchskjdneger... (vet da faan ikke hvordan d skrives!!) heh
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #9 Skrevet 23. januar 2006 Har litt problemer med Matt Damon og Ben Affleck.
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #11 Skrevet 23. januar 2006 Jim Carrey ← Enig med deg! Hvorfor må han overdrive så mye? Vrenge ansiktet i grimaser og slikt... Fyren virker sympatisk ettersom jeg har hørt og lest, og er OK å se på når han bare er vanlig... Men til og med i 'evig solskinn ...' ble det for mye grimaser og ablegøyer synes jeg.
Gjest Hel Skrevet 23. januar 2006 #12 Skrevet 23. januar 2006 -Keira Knightley, definitivt. Hun har jo bare ett, kanskje to ansiktsuttrykk!! ← Litt som Lindsay Lohan. http://lohanfacial.ytmnd.com/
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2006 #13 Skrevet 23. januar 2006 Jim Carrey ← Enig, jeg klarer ikke fyren!
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #15 Skrevet 23. januar 2006 Jim Carrey, norske skuespillere , de i i "Everybody loves Raymond", osv. med mange flere. I Sverige derimot: mange bra skuespillere!
Malou Skrevet 23. januar 2006 #16 Skrevet 23. januar 2006 (endret) Harrison Ford!! (snakk om kun ett ansiktsutrykk..) Ben Stiller (irriterende og atter irriterende) Kevin Costner (selv om han egentlig var ok i "The Upside Of Anger") Kan faktisk ikke komme på noen kvinnelige skuespillere jeg ikke takler. Endret 23. januar 2006 av Malou
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #17 Skrevet 23. januar 2006 de i i "Everybody loves Raymond", osv. ← Å ja! Spesielt han som spiller raymond. Ekle stemmen! *grøss* Også alle i King of Queens, ikke minst hun white trash kona.
Tinken Skrevet 23. januar 2006 #18 Skrevet 23. januar 2006 (endret) Samtlige i Hotel Cæsar. Særlig hun som spiller Juni. Endret 23. januar 2006 av Tinken
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #19 Skrevet 23. januar 2006 Julia Roberts. Hun er fæl. Flyter på latteren.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #20 Skrevet 23. januar 2006 Keira Knightley Sarah Michelle Gellar Kirsten Dunst Orlando Bloom Gwyneth Paltrow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå