AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Skrevet 26. september 2023 Jeg har et par avtaler jeg må si opp. Det er 3 mnd oppsigelsesfrist. Så den delen er grei Men altså, jeg er så dårlig til å formulere meg, og aner ikke hva jeg skal skrive Noen snille sjeler som kan hjelpe meg med en tekst. Anonymkode: 9b97d...fb7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #2 Skrevet 26. september 2023 Epost: "Hei, jeg sier med dette opp mitt abonnement sånn og sånn hos dere gjeldende fra i dag (dato). Mvh NAVN, f.dato og KUNDENUMMER. Eller, hvis innlogget: Samme tekst mvh navn Sånn pleier jeg å gjøre det. 😊 Anonymkode: bdd0d...878 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #3 Skrevet 26. september 2023 Jeg ønsker å si opp med kundeforhold med dere, kundenummer xxxxx, fra dags dato. Hilsen Navn Adresse tlf nr Anonymkode: d1589...605
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #4 Skrevet 26. september 2023 "Hei! Jeg sier herved opp min avtale hos dere, gjeldende fra dagens dato. Kundenummer: xxxxxxx Navn: Kari Nordmann E-post/adresse/telefon (etter hva avtalen står på) Vennligst bekreft mottatt oppsigelse MVH Kari Nordmann Jeg ber alltid om bekreftelse også. Anonymkode: afa39...763 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #5 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): "Hei! Jeg sier herved opp min avtale hos dere, gjeldende fra dagens dato. Kundenummer: xxxxxxx Navn: Kari Nordmann E-post/adresse/telefon (etter hva avtalen står på) Vennligst bekreft mottatt oppsigelse MVH Kari Nordmann Jeg ber alltid om bekreftelse også. Anonymkode: afa39...763 Lurt å be om bekreftelse, takk Anonymkode: 9b97d...fb7
enkefru Skrevet 26. september 2023 #6 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): "Hei! Jeg sier herved opp min avtale hos dere, gjeldende fra dagens dato. Kundenummer: xxxxxxx Navn: Kari Nordmann E-post/adresse/telefon (etter hva avtalen står på) Vennligst bekreft mottatt oppsigelse MVH Kari Nordmann Jeg ber alltid om bekreftelse også. Anonymkode: afa39...763 Dette med bekreftelse er viktig! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå