thei Skrevet 23. januar 2006 #1 Skrevet 23. januar 2006 hvilken mat kan jeg gi til datteren min på fire år som så og si alltid er løs i magen??
Gjest HB Skrevet 23. januar 2006 #2 Skrevet 23. januar 2006 Prøv Biola. Den inneholder en melkesyrebakterie som balanserer magen. Den skal vire i 2 til 3 uker, så hun bør ikke drikke det hele tiden. Hilsen Lille meg
Gjest vimse Skrevet 23. januar 2006 #3 Skrevet 23. januar 2006 Kanskje det kan være en ide å finne ut hvorfor hun er konstant løs i magen?
thei Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2006 takker for svar, trodde biola lagde løsere mage jeg...... tror ikke hun blir så veldig plaget av løs mage - er det ikke vanlig at noen har det da?
gnagsaar Skrevet 23. januar 2006 #5 Skrevet 23. januar 2006 Er enig med vimselims om at det er lurt å finne ut hvorfor hun er det ja. Av matvarer så kan bananer, ris, doven cola, blåbærsaft, loff hjelpe på diareen.
Iceglow Skrevet 23. januar 2006 #6 Skrevet 23. januar 2006 takker for svar, trodde biola lagde løsere mage jeg...... tror ikke hun blir så veldig plaget av løs mage - er det ikke vanlig at noen har det da? ← Vanlig Biola gjør ofte vondt verre pga melken, men det er en Biola jus som fungerer på samme måte. Vita Biosa kan og være et greit alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå