AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Skrevet 26. september 2023 Heii er det noen her som har tatt Abort men i ettertid har angret på det? Jeg vurderer ta abort pga situasjonen jeg å eks min er i nå. Men har å litt lyst beholde. Anonymkode: b879c...1ba
Topsi Skrevet 26. september 2023 #2 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Heii er det noen her som har tatt Abort men i ettertid har angret på det? Jeg vurderer ta abort pga situasjonen jeg å eks min er i nå. Men har å litt lyst beholde. Anonymkode: b879c...1ba Det er flere her inne som angrer, andre som ikke gjør det. Anbefaler deg pbta kontakt med mod og få en bedre titte eller lage tråden inne på graviditetsforumet med mer beskrivende tittel, for denne blir nok stengt pga manglende tittel
Perelandra Skrevet 26. september 2023 #3 Skrevet 26. september 2023 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Fremhevede innlegg