Gå til innhold

Psykologens navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vi lov til å lage en tråd å feks skrive:

«Psykolog Randi Hagebø erfaring»

Også kan man diskutere erfaring med denne psykologen vi gir ut navnet til, høre andres erfaringer osv?

Anonymkode: 9426c...bb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan man vel bruke legelisten til? Syntes det er ufint å skulle diskutere personer som ikke kan gå inn og forsvare seg, men det er nå meg.

• Liker 9
Skrevet

Tenker det ikke er så lurt jeg. 

Legge ut navn til privatpersoner må da være forbudt.

Anonymkode: 07944...6b0

• Liker 4
Skrevet

Slike tråder har tidligere blitt slettet. 

Skrevet

Nei. Les heller på legelisten.no.

Anonymkode: 4bb34...da0

• Liker 1
Skrevet

Er det lov å lage en tråd med navnet til ts der vi diskuterer hun? Da kan vi diskutere erfaringer. Høre andres erfaringer og sånne ting.

Anonymkode: 776d6...e89

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det lov å lage en tråd med navnet til ts der vi diskuterer hun? Da kan vi diskutere erfaringer. Høre andres erfaringer og sånne ting.

Det er tråd om Sofie Elise og andre bedrifter som driver i sitt navn. Det er jo ikke hvordan personen er privat! Men hvordan personen er i sitt yrke, rollen som psykolog. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er tråd om Sofie Elise og andre bedrifter som driver i sitt navn. Det er jo ikke hvordan personen er privat! Men hvordan personen er i sitt yrke, rollen som psykolog. 

Men psykologen er da ikke en offentlig person som selv legger ut bilder etc av seg selv.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Neppe! ref tidligere erfaringer her inne!

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men psykologen er da ikke en offentlig person som selv legger ut bilder etc av seg selv.

Javel! Så svar nei da! Det var kun ett spørsmål som er JA eller NEI. Ikke noe p diskutere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Javel! Så svar nei da! Det var kun ett spørsmål som er JA eller NEI. Ikke noe p diskutere. 

Men det gjorde jeg da. 

Jeg svarte på ett spørsmål. Og detå da være lov uten at den akk så store TS skal hisse seg opp?

• Liker 4
Skrevet

Hva skal komme godt ut av det? Du har din psykolog og hva andre har av erfaringer hos samme psykolog er ikke relevant for din behandling. 
Kanskje er det noen som har vært misfornøyd, så vil det smitte over på deg? Ikke alltid det er psykologen sin feil at det ikke fungerer 

Anonymkode: ca771...17a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei.

Anonymkode: ebd42...6b9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ikke vær så sinna da. Du har jo fått svar på det du spurte om :hoho:

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ønsker du det? Det har begrenset verdi hvordan min erfaring med min psykolog  er. Psykologer jeg ikke får til å snakke med kan være gode for andre. Bruk legelisten dersom du har behov for å gi eller få tilbakemelding offentlig. 

Anonymkode: 44797...83a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ønsker du det? Det har begrenset verdi hvordan min erfaring med min psykolog  er. Psykologer jeg ikke får til å snakke med kan være gode for andre. Bruk legelisten dersom du har behov for å gi eller få tilbakemelding offentlig. 

Anonymkode: 44797...83a

Men er det lovlig? Det lurer jeg på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

NEI!

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

N E I!!!!

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

N E I!!!!

hysjjj dah!  Får vondt i ørene når du roper sånn. 

Skrevet

Fra KGs reglement om hva som ikke er lov:

* Persondebatt eller personangrep.

Og selv uten det burde det være åpenbart for de fleste at det ikke er greit rent etisk å diskutere navngitte personer offentlig og anonymt uten at de har tilsvarsmulighet.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...