AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Skrevet 26. september 2023 For seks år siden fikk jeg en tatovering av ei som er omtalt som så dyktig og flink tatovør… Den dag i dag, er tatoveringen knudrete, har sår, arr og tidvis infeksjoner - grunnet dårlig hygiene hvor det ble brukt usterilt vann i blekket! Fikk rett og slett tatovert inn bakterier. (Etterbehandlingen ble fulgt nøye, som med de andre tatoveringene mine, som er helt fine) Denne tatovøren har vært jevnlig i lokalaviser, mottatt pris og alt… Hun er «Flink» til å tegne, spesielt portretter, men elendig på hygiene… Jeg må pga usterilt blekk som hun brukte, tidvis bruke antibiotika pga mikrobakterier som skaper stadige infeksjoner. Så, stadige antibiotika-kurer og en stygg, arrete, bulkete tatovering… Jeg har flere andre tatoveringer som er tatt hos andre profesjonelle tatovører, som er fine, glatte og holder seg pent. Uten sår, betennelser, bulker og hevelser. Altså, seks år etter sliter jeg fortsatt med denne tatoveringen. Det som også var forskjellig fra de andre, var at hun tatoverte veldig dypt og blødde der hun tatoverte og hun tørka og bare tatoverte over. En session, på nesten åtte timer… Om jeg kunne, skulle jeg ha advart mot denne tatovøren til alle, fordi hun driver urent og uhygienisk. Ønsker ikke at andre skal få ødelagt huden på samme måte. Vær obs på at enkelte tatovører kan bruke billig blekk og kontaminert blekk. Usterilt vann. Og selv den «beste» kan drive uhygienisk. På sin side, har hun topp anmeldelser bare, nesten 5 stjerner, og bare skryt om at hun er så dyktig, er så fantastisk og har god hygiene etc. At folk gjerne reiser langt for denne kvalitet… Vel… Mistenker at de misfornøyde anmeldelsene blir slettet, for det er virkelig ikke kvalitet når det ikke er tilfredsstillende sterilt utstyr… Råder folk til å være skeptiske… Anonymkode: 8be37...93b 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #2 Skrevet 26. september 2023 Er det noen som selger en del gavekort? Så leit at der gikk sånn ts Anonymkode: 9c83d...13c 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #3 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det noen som selger en del gavekort? Så leit at der gikk sånn ts Anonymkode: 9c83d...13c Vet ikke om de selger en del gavekort. Ser på Google-anmeldelsene at en annen person reagerte på dårlig hygiene og at de drev og tok på alt undervegs. På piercinger, speil etc. Da blir det kontaminert og bakterier da. Rart de ikke kan det grunnleggende når det er common sense. Anonymkode: 8be37...93b 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #4 Skrevet 28. september 2023 Da vet du i hvertfall hvor du ikke skal gå neste gang. Er det ikke mulig å fjerne tatoveringen med laser? Det finnes flere typer lasere. Jeg har vært hos Attitude Tatoo Studio i Oslo. Ikke noe å si på hygienen. Men tatovøren som tatoverte meg var ny der, og hun rotet vekk tegningen underveis. Hun tatoverte noe skjevt. Hun jobber ikke der nå. Det er også forskjell på hva blekket inneholder. Man kan spørre hvilket merke tatovøren bruker, og selv sjekke ingredienslisten. Noen er/blir allergiske mot noen av stoffene. Rødt er en farge som kan inneholde noe som gjør at huden hovner opp i solen akkurat der. Spf 50 forhindrer det. Hvis ikke så hjelper det å få «tatovert» inn sterilt vann. Solkrem er uansett viktig for at tatoveringen ikke skal blekne. Anonymkode: 94026...851
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #5 Skrevet 28. september 2023 Hvordan vet du at hun brukte usterilt vann? Alle mine tatoveringer har blødd. Anonymkode: d2250...c20
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #6 Skrevet 28. september 2023 Er det i selve tatoveringen du fremdeles får infeksjoner? Hva sier legen om dette? Anonymkode: c1e82...a5d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #7 Skrevet 1. oktober 2023 Hvorfor kan du ikke skrive hvilket studio det er? Så slipper vi andre å rote oss inn der😬 spesielt med tanke på at vedkommende har rykte for å være flink… Anonymkode: e6498...978 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #8 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor kan du ikke skrive hvilket studio det er? Så slipper vi andre å rote oss inn der😬 spesielt med tanke på at vedkommende har rykte for å være flink… Anonymkode: e6498...978 Skulle gjerne ha advart med navn, men jeg tror ikke det er lov… Tatoveringen min er ekstremt stygg…. Anonymkode: 8be37...93b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå