AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Skrevet 26. september 2023 Jeg er 30 år og har født 3 barn. La ikke på meg unormalt mye i svangerskapene og har gått raskt ned alle gangene. Ingen strekkmerker og er i nedre del av normalvekt. Likevel er huden på magen min helt pyton. Slapp og rynkete…agen henger hvis jeg står på alle fire eller ligger på siden. Altså bare hud. Smører godt med fuktighetskrem og det gjorde jeg i svangerskapet også. Ble ikke slik etter fødsel med de to eldste, men da var jeg i starten av 20-årene. Nå er det snart 4 mnd siden fødsel og det har skjedd null forandring de siste 2 mnd. Kan det fortsatt gå seg til av seg selv? Er det noen som har erfaring med noe som kan hjelpe huden å trekke seg sammen igjen? Mamma er nesten 70 og har mindre skrukker på magen sin. Selv om jeg er slank så føler jeg meg lite vel med magen min slik som den er nå. Anonymkode: 2f7bd...30a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #2 Skrevet 26. september 2023 Fikk fjwnert hud kirurgisk etter fødsel. Hadde veldig mye. Var gratis. Hud kan trekke seg litt sammen over tid. Men finnes nok ikke en vidunderkur for slakk hud. Større magemuskler kan også hjelpe litt. Anonymkode: 9fd12...541
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #3 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fikk fjwnert hud kirurgisk etter fødsel. Hadde veldig mye. Var gratis. Hud kan trekke seg litt sammen over tid. Men finnes nok ikke en vidunderkur for slakk hud. Større magemuskler kan også hjelpe litt. Anonymkode: 9fd12...541 Må jo ha heng når man står for å få operert vekk hud og så ille er det ikke. Det er skrukkene/rynkene som er aller verst i tillegg til at den henger når jeg står på alle fire eller ligger på siden. Trener aktivt. Anonymkode: 2f7bd...30a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå