AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Del Skrevet 26. september 2023 Er det noe jeg kan klare selv? Skal pusse opp og prøver å spare penger der jeg kan😂Det er betong tak og murvegg. Er det noen som har gjort dette? Kan jeg sparkle med vanlig sparkel? Takknemlig for alle innspill jeg kan få😂 Anonymkode: 7bc47...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 26. september 2023 #2 Del Skrevet 26. september 2023 Har du kontrollert at det ikke er en bærevegg? Det er viktig å være sikker på slikt, ellers faller taket ned. Når det gjelder ferdigheter om pussing av mur er jeg rimelig blank på Anonymkode: 7bc47...62a. Jeg har absolutt NULL peiling på hva du er flink til i livet, men jeg gambler og sier JA! Jeg har troa. Worst case må du leie inn noen hvis det ser helt jævlig ut. OneFill Premium - Casco kan du antagelig bruke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #3 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det noe jeg kan klare selv? Skal pusse opp og prøver å spare penger der jeg kan😂Det er betong tak og murvegg. Er det noen som har gjort dette? Kan jeg sparkle med vanlig sparkel? Takknemlig for alle innspill jeg kan få😂 Anonymkode: 7bc47...62a Ja, slk på malerpappa på youtube og du får masse gode triks. Med helsparkling trenger du ikke bekymre deg for skjøter og oppsprekking 👌 dette får du til! Anonymkode: fd6e5...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå