AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #1 Del Skrevet 26. september 2023 Trenger hjelp fra klarsynte. Jeg har i hele mitt voksne liv hatt problemer med kroniske smerter (fibromyalgi), senebetennelser og leddgikt, og har måttet stå over mye jeg har hatt lyst til å gjøre. Mange drømmer og planer gikk i dass. Og hver gang jeg foretar meg noe som kan gi meg litt glede og få meg opp av en mørk hverdag, får jeg atter en gang økte smerter. Føler jeg blir straffet gang på gang på gang😔 Kan noen klarsynte se om dere får opp noe om årene som kommer? Vil jeg alltid bli stoppet på denne måten? Er det meningen jeg skal sitte hjemme alene i årevis, fordi alt jeg prøver å foreta meg går galt og skaper betennelser? Hvorfor kan andre drive med så mye moro, få gang karriere, og likevel ha overskudd og helse til så mye annet, mens jeg bare sitter her alene igjen, gang på gang etter å prøve meg ut i livet igjen? Syns det er så ufortjent😔 Anonymkode: 67afb...299 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #2 Del Skrevet 26. september 2023 Trist å høre at du har helsemessige problemer, men løsningen er heller å finne ut hvordan man kan få til noe til tross for hindringene enn å ty til såkalte "klarsynte". Har du hørt om Lasse Gustavson, brannmannen som ble så hardt skadet at man skulle tro livet hans var over ...? Han holder idag foredrag om livsgnist og er et forbilde for titusener: https://foredragsformidling.no/lasse-gustavson/ Sitat Lasses foredrag har hjulpet tusenvis av mennesker verden over til å oppdage hvilke muligheter som bor i hver enkelt. Mer enn 20 000 nordmenn har hørt Lasse de siste årene. Hans utrolige historie, hans livslyst og hans evne til å få oss til å forstå at vi må ta kontroll over våre egne liv, har skapt tidenes foredragssuksess i Norge. Bøkene hans har også ligget på bestselgerlistene. Anonymkode: a7494...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå