Gå til innhold

Noen her som har god erfaring med dermaroller til hjemmebruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mye arr i ansiktet, og trenger å jevne ut huden litt.
Noen her som har drevet med dermarolling på egenhånd og fått gode resultater, eller blir det bare unødvendig pining som ikke fører noe sted?

Anonymkode: 8906e...337

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som bruker dermaroller med nåler? Husker dessverre ikke hva det kalles på norsk, men dette er altså en rulle med nåler på rund 3mm som man skal perforere huden med, med serum ol.

Anonymkode: 8906e...337

Skrevet

Gikk på den trenden når den kom, ga meg sykt mye kviser og hudproblemer..

Så ikke ødelegg huden din mer. Hver nål som punkterer huden skaper sitt eget arr, microskopiske arr riktignok, men du vil få svi for det når du nærmer deg 50 og overgangsalder. Langtidsvirkningene av slike ruller med nåler er slapp hud fordi du har ødelagt kollagenet med hver punksjon så det ikke får gjort jobben sin. Alle hullene kan også irritere, gi deg kviser, innflammasjon osv. Fins flust av peelinger, laserbehandlinger, og andre behandlinger som fjerner arr på en ordentlig måte. La huden være eller invester i noe som er bevist at fungerer. Ikke la fancy reklamer ødelegge huden din.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd, men vet det finnes andre lengder på nålene enn 3 mm. Ettersom man ruller, så blir ikke nålene stukket rett inn i huden, som på hudpleieklinikk. Om du ikke vil gå til hudpleier, så tror jeg at Linda Johansen sin er bedre enn en vanlig dermaroller,

Anonymkode: 0cf1d...a3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...