AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Skrevet 25. september 2023 Hei Jeg er i den situasjonen at jeg blir å ha sex med en mann i nærmeste framtid. Jeg har kun hatt sex med damer de siste 20 årene og er dame selv. I grunnen føler jeg meg som en jomfru igjen, og vet ikke helt hvor jeg skal begynne å tilfredsstille han. Liker menn på generell basis slikking og lek utenom på penis også? Jeg er lidenskapelig av meg og elsker å nyte hele kroppen, noe jeg har inntrykk av at han også gjør når det gjelder meg. Jeg forstår det er individuelle preferanser og slikt, men jeg føler jeg trenger en liten "sex for dummies" lektyre. Jeg er ikke usikker på selve oralsex og sexdelen, men hvordan tenne menn? Forspillgreia liksom. Takk for spill altså 😀 Anonymkode: 9335a...6cd
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Skrevet 25. september 2023 Spre beina, bare ligg der. Problem løst Anonymkode: c83f3...c73 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #3 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spre beina, bare ligg der. Problem løst Anonymkode: c83f3...c73 Det høres for kjedelig ut altså, da vet jeg ikke om jeg gidder å skifte bane engang 😅 Anonymkode: 9335a...6cd 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #4 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det høres for kjedelig ut altså, da vet jeg ikke om jeg gidder å skifte bane engang 😅 Anonymkode: 9335a...6cd Du får suge han da Anonymkode: c83f3...c73
Kullsyrevann Skrevet 25. september 2023 #5 Skrevet 25. september 2023 Så spennende! Du har ingenting å bekymre deg over. Bare pass på at partneren er respektfull og aller helst vet at du kun har erfaring med damer. Menn er ganske enkle sånnsett egentlig, selv om alle har sine preferanser. Du kan jo kjøre det ganske basic første gangen også bygge videre på det? 1
Fioljenta Skrevet 25. september 2023 #6 Skrevet 25. september 2023 Vet du, gjør det du har lyst til. Utforsk ham, kjærtegn ham, skryt av ham, beveg deg slik det faller naturlig. Nysgjerrighet er fint. Du skal jo ha sex, ikke delta i en konkurranse med stilpoeng. Kos deg! 🙂 1 1 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #7 Skrevet 25. september 2023 Gi han en felgjobb, ri på tissetassen hans, la han gi deg en felgjobb, slurp tissen hans. Anonymkode: e2b6e...328 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #8 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gi han en felgjobb, ri på tissetassen hans, la han gi deg en felgjobb, slurp tissen hans. Anonymkode: e2b6e...328 Jeg skal begynne å si dette Anonymkode: c83f3...c73 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #9 Skrevet 25. september 2023 Kullsyrevann skrev (2 minutter siden): Så spennende! Du har ingenting å bekymre deg over. Bare pass på at partneren er respektfull og aller helst vet at du kun har erfaring med damer. Menn er ganske enkle sånnsett egentlig, selv om alle har sine preferanser. Du kan jo kjøre det ganske basic første gangen også bygge videre på det? Ja, han vet alt om historien min, så det er en fordel. Vi har begge gjensidig respekt selv om dette kun dreier seg om sex. Selv om jeg er basic i heterosex føler jeg meg vågal i hans nærvær, og er ikke fremmed for kinky ting heller. Men jeg trenger tips til å fyre han opp skikkelig 😀 på basic nivå selvsagt 😉 så får resten gå av seg selv tenker jeg. Anonymkode: 9335a...6cd
Kullsyrevann Skrevet 25. september 2023 #10 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, han vet alt om historien min, så det er en fordel. Vi har begge gjensidig respekt selv om dette kun dreier seg om sex. Selv om jeg er basic i heterosex føler jeg meg vågal i hans nærvær, og er ikke fremmed for kinky ting heller. Men jeg trenger tips til å fyre han opp skikkelig 😀 på basic nivå selvsagt 😉 så får resten gå av seg selv tenker jeg. Anonymkode: 9335a...6cd Det mest sexy som finnes er jo når alt av usikkerheter og hangups forsvinner fra foreplay til selve akten. Og da bruker man ikke hjernen spesielt mye heller. Så bare kjør på og følg instinktene dine. Ikke overtenk det. 1 1
kjekkfyr Skrevet 25. september 2023 #11 Skrevet 25. september 2023 5 minutter siden, Fioljenta said: Vet du, gjør det du har lyst til. Utforsk ham, kjærtegn ham, skryt av ham, beveg deg slik det faller naturlig. Nysgjerrighet er fint. Du skal jo ha sex, ikke delta i en konkurranse med stilpoeng. Kos deg! 🙂 ⬆️ Dette 🥳🏆 Jeg hadde i hvertfall elsket at du viste den lidenskapen du har, at du hadde lyst på hele meg, ikke kun pikken 😮💨😇 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #12 Skrevet 25. september 2023 kjekkfyr skrev (1 minutt siden): ⬆️ Dette 🥳🏆 Jeg hadde i hvertfall elsket at du viste den lidenskapen du har, at du hadde lyst på hele meg, ikke kun pikken 😮💨😇 Takk for tips 😀 jeg gleder meg!!! Anonymkode: 9335a...6cd 1
Doolittle Skrevet 26. september 2023 #13 Skrevet 26. september 2023 kjekkfyr skrev (21 timer siden): ⬆️ Dette 🥳🏆 Jeg hadde i hvertfall elsket at du viste den lidenskapen du har, at du hadde lyst på hele meg, ikke kun pikken 😮💨😇 Veldig! Mange fokuserer for mye på pikken, og for lite på resten.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #14 Skrevet 26. september 2023 Husk å gurgle spermen litt før du svelger. Da gifter han seg med deg første kveld.. Anonymkode: 590e2...22b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #15 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 23.20): Det høres for kjedelig ut altså, da vet jeg ikke om jeg gidder å skifte bane engang 😅 Anonymkode: 9335a...6cd Gjør du mer enn det er du allerede over gjennomsnittet for kvinner, men selvfølgelig er det mye mer man kan gjøre... Anonymkode: f8baa...df7
Bamseklemmer Skrevet 27. september 2023 #16 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 23.16): Hei Jeg er i den situasjonen at jeg blir å ha sex med en mann i nærmeste framtid. Jeg har kun hatt sex med damer de siste 20 årene og er dame selv. I grunnen føler jeg meg som en jomfru igjen, og vet ikke helt hvor jeg skal begynne å tilfredsstille han. Liker menn på generell basis slikking og lek utenom på penis også? Jeg er lidenskapelig av meg og elsker å nyte hele kroppen, noe jeg har inntrykk av at han også gjør når det gjelder meg. Jeg forstår det er individuelle preferanser og slikt, men jeg føler jeg trenger en liten "sex for dummies" lektyre. Jeg er ikke usikker på selve oralsex og sexdelen, men hvordan tenne menn? Forspillgreia liksom. Takk for spill altså 😀 Anonymkode: 9335a...6cd Åååh så heldig han er🥰 ..altså det ingen ironi for at du er uerfaren.. La meg forklare hvorfor. Min beste opplevelse fikk jeg nettopp fra ei uerfaren kvinne😍 Hun var meget nysgjerrig, lærevillig og superlett å tilfredstille. Hun var lett å prate med og hadde masse god humor.. Jeg blir fremdeles litt flirefull når jeg tenker på henne nå, og du verden så deilig hun var. Kanskje over snittet glad i sex.. så vi hadde sex hver dag, og enkelte dager mange ganger. Og vi fant en løsning som gjorde at vi kunne ha sex menge ganger. Løsningen var at hun ble flink til å få meg til å ikke si nei😇 Hun hadde en så uskyldig sexappeal, som tente meg voldsomt. Hun satte sånne "rådyrøyne" på meg, hun tryglet om å bli fingret for hun syntes det var så ufattelig deilig.. hun spurte meg ofte om hun kunne kose med pikken min, hun syntes den var så god å ta på osv.. jeg falt pladask for hennes lyster, og jeg hadde ikke hjerte til å si nei. For jeg hadde jo også mye omsorg for hennes nytelse.. Når du har lest dette, ser du sikkert av vi hadde en ting til felles.. Akkurat dette med gleden av å gi nytelse for hverandre. Jeg vil påstå når begge ser gleden med å gi, oppstår det vakker musikk mellom oss🎶 Da spiller det ingen rolle om du ikke har så mye erfaring TS. Skal jeg gi deg et råd, må det være at du finner en som elsker å gi deg nytelse, de har som regel også mye omsorg i seg. Og tenk litt hvor godt du får det, av en som virkelig bryr seg om deg💙 Fysisk kontakt.. Strengen under pikken er nytelsespunkt.. Stimulering av brystvortene.. slikking, kyssing og beføling i nakken, øret og halsen.. Ellers der du selv har dine erogene soner.. Tenning.. jeg tenner mest på godlyder fra kvinnen.. roterende underliv som tyder på at hun er skikkelig kåt.. øyekontakt.. kyssing mens vi knuller.. vakre ord..❤️🤭 1
Matas Skrevet 27. september 2023 #17 Skrevet 27. september 2023 Tråden er ryddet for latterliggjøring, nedsettende innhold og svar til dette. Matas, mod.
Even Tuell Skrevet 27. september 2023 #18 Skrevet 27. september 2023 On 9/25/2023 at 11:16 PM, AnonymBruker said: Hei Jeg er i den situasjonen at jeg blir å ha sex med en mann i nærmeste framtid. Jeg har kun hatt sex med damer de siste 20 årene og er dame selv. I grunnen føler jeg meg som en jomfru igjen, og vet ikke helt hvor jeg skal begynne å tilfredsstille han. Liker menn på generell basis slikking og lek utenom på penis også? Jeg er lidenskapelig av meg og elsker å nyte hele kroppen, noe jeg har inntrykk av at han også gjør når det gjelder meg. Jeg forstår det er individuelle preferanser og slikt, men jeg føler jeg trenger en liten "sex for dummies" lektyre. Jeg er ikke usikker på selve oralsex og sexdelen, men hvordan tenne menn? Forspillgreia liksom. Takk for spill altså 😀 Anonymkode: 9335a...6cd Mitt forslag er å ta det med ro og utforsk ham (og la han utforske deg). Selv om penis og området rundt er hovedområder, så er det mye annet du kan gjøre for å få opp temperaturen. Føl deg fram på hva som får en liten reaksjon fra ham der nede. Om du gjør noe som er spesielt godt er godt sjanse for at du kan se et rykk i penis. Han vil sikkert også bli kåt av å få lov til å utforske deg og din kropp. De fleste liker å kunne gi vel så mye som å få. Ikke vær redd for å by på deg selv, vise deg fram og la han ta litt på deg. Nummer tre vil være å hinte/friste, kanskje mens du fokuserer på andre steder en penis og pung. Eksempel er å sitte på han og massere / stryke, mens du lar han "tilfeldigvis" kjenne deg samtidig: - Len deg fram og la han kjenne brystene dine. - La han ligge på rygg mens du sitter i cowgirl, men ikke la han slippe inn. La pikken slippe ut mellom leppene sine og gni/gli fram og tilbake på han ... la han kjenne at du er kåt, varm og våt, men han får ikke slippe inn i varmen helt enda. - Sug, runk og masser ham mens du gir han et lite show av deg selv. De fleste menn blir huggende steinkåte av å se en kåt og våt fitte rett foran seg. - La han få en smak ... og vis han at du tar en smak selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå